marți, 3 octombrie 2023

Experiment

Am gasit vasul potrivit si am plantat semntele de magnolie si tare mult mi-as dori sa rasara plantutele... Voi lasa vasul afara atâta vreme cât este înca vreme frumoasa, însa, pe timpul iernii voi pastra vasul în casa, pâna la primavara.

 
Am pus un strat de pietricele, apoi un strat de nisip, dupa care am pus pâna aproape sus pamânt pentru flori. Am asezat semintele si le-am acoperit cu un strat de 5 cm. de pamânt. 
Cu putin noroc, la primavara vor rasari magnoliute ☺

12 comentarii:

  1. Să fie cu noroc! Să vedem la primăvară pozele tale cu nou răsăritele magnioluţe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept si eu cu emotie. Tare sunt curioasa cum vor evolua.
    Seara buna, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes cu acest experiment. Sper să obții plante frumoase și viguroase”

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa bafta!!! Hai magnolii, sa ne bucuram impreuna cat mai curand:D!
    Ma intreb cum arata florile acestui tip- pana acum eu nu am vazut astfel de fructe.
    Imi place mult vasul ales :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pe undeva fotografii cu magnolii acestiai infloriti... sunt galbene-crem. Perfect forma de lalea. Tot parcul din jurul fantanii din fata biroului meu e plin cu acesti magnolii.
      Te pup. 😘🤗

      Ștergere
  5. Abia aştept să faci un update, să vedem cum arată la primăvară! Să fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes cu ele! Eu am lăsat vasul afară peste iarnă, e posibil sa le ajute înghețul la încolțit. Eventual lasa-le sa înghețe puțin, pe urmă du-le treptat la căldură.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fie cu noroc! Cu varfuri verzi, intai, apoi cu "tije" si cu frunze, apoi cu flori! 😊 ❤
    In parcul N. Titulescu ("Central") de la noi cred ca e un astfel de copacel (are flori galben-portocalii in forma de lalea) - n-am reusit sa ajung sa-l vad cand are flori (uit!) 😊
    Weekend minunat iti doresc, Carmen draga! ❤ Imbratisari cu drag si pupici, de la noi pentru voi! 😘 💕 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
  8. Același experiment urmează să âl fac și eu! Ieri am luat de la mănăstirea Turnu semințe de magnolie și urmează să le plantez. Eu am spart una, nu știam că sunt semințe de magnolie hihi, miroase foarte frumos și a condiment exotic.
    Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere