sâmbătă, 21 octombrie 2023

20 octombrie, la serviciu

Ziua mea a picat anul acesta într-o zi de vineri. Primul meu gând a fost sa îmi iau o zi libera si astfel sa prelungesc weekendul... Însa un coleg din alt compartiment a anuntat ca doreste sa îsi serbeze iesirea la pensie, exact vineri, pe 20 octombrie. Este unul din colegii buni, deci am hotarât sa onorez invitatia (a fost sef de laborator, responsabl cu respectarea normelor de siguranta). Am anuntat colegii de birou, ca nu voi aduce prajitura - asa cum este obiceiul la noi, voi amâna pe saptamâna viitoare, pentru ca nu are rost "sa ne îmbuibam" ☺ Vom mânca pe saturate la petrecerea lui Wolfgang. Si pentru mine, tema a fost "bifata" (uitata-rezolvata).
Nu obisnuim sa facem cadouri cu ocazia zilelor de nastere; adunam bani pentru cadou doar pentru cei care se casatoresc, devin parinti sau ies la pensie. Colegii însa mie mi-au facut o surpriza tare draguta. Vineri dimineata, ziua a început ca de obicei... Pâna pe la ora 8:30 (este program de lucru flexibil), ne adunam în birou, cei care vor sa vina la birou - pentru ca mereu sunt câtiva plecati în delegatii si pentru ca zilnic, aleg unul su doi colegi sa lucreze de acasa (înca mai este posibil si lucrul în regim home-office, prezenta la firma este obligativa doar 80%). Totul decurgea normal, eu tocmai îmi citeam noile e-mail-uri când... îi vad pe toti colegii adunati în jurul meu ♥ Mi-au urat în cor "La multi ani" (Alles Gute zum Geburtstag), seful mi-a daruit în numele colectivului un minunat buchet cu flori si o felicitare cu un bilet valoric la cofetaria mea preferata ♥ Asa prin surprindere m-au luat, ca am ramas fara cuvinte... Am fost foarte emotionata! Sunt toti niste draguti! ♥
 
Ah da, si la petrecerea lui Wolfgang, toata lumea îl felicita pe el si apoi ma felicitau pe mine cu ocazia zilei-de-nastere ... asa ca, am împartit cumva petrecerea cu "sarbatoritul zilei"☺
Recunosc, ziua de vineri nu a fost productiva ☺ nu prea m-am concentrat la lucru ☺ La ora 14 de altfel am si plecat acasa. Aveam în cap o lunga "lista to-do" pentru petrecerea mea, programata pentru sâmbata...
PS: din motive legislative [...consimțământul persoanei reprezentate în fotografie, dreptul de a reproduce ori de a utiliza fără consimțământul persoanei reprezentate ...] fețele majoritații persoanelor din fotografii, sunt "pixate". Atmosfera festiva însa este usor de recunoscut! ;-)

10 comentarii:

  1. Bilantul zilei a fost minunat si cu multe bucurii. Lucrezi intr-un colectiv
    deosebit, draga Carmen.
    Asa ca o astfel de sarbatoare este chiar minunata.
    Buchetul este perfect asortat cu tine!
    Pupici si inca o data La Multi Ani minunati! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Suzana draga 😘🤗
      Este adevarat chestie de noroc, colegii de serviciu nu poti sa ii alegi.
      Te pup. Numai bine 😘🤗💞

      Ștergere
  2. Iti doresc sa ai parte de cat mai multe surprize placute in toate "domeniile", Carmen draga! 💕 💐 Sunt convinsa ca momentul a fost emotionant.
    Sa tot lucrezi cu drag in astfel de colectiv! 😊 Succese in continuare! pentru tine, colegi, pentru firma!
    Numai de bine! La multi ani cu sanatate! ❤
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 😘 🍀 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana draga.
      Am mai zis... ca vreau sau nu sa accept, cam peste tot pe unde ma invart la ora actuala,sunt cea mai in varsta 😁😂😁 La birou, la La Kossa... Doar la mine pe strada sunt "tinerica" 😅😜😂 cel mai in varsta are 84 de ani, cel mai tanar 74. Eu sunt singura care mai lucreaza! Dimineata,mai ales iarna, sunt singura pe strazi... In curtea garajelor,zapada e intacta, eu trebuie sa dezapezesc drumul...
      Multumesc ❤️💕😘🥰💞 Sper ca si tu ai serbat bine si cei dragi te au rasfatat, asa cum meriti. Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾💞🤗😘

      Ștergere
  3. E frumos la voi la job :). Si vesel!
    Banuiesc ca petrecerea este in primele doua colaje (cred ca mi s-a facut si putin foame.. hahaha).
    Ce frumos buchet si ce gest dragut!!!! :D (ne iei si pe noi lacofetarie? :D Tare mult imi place sa descopar ce bunatati mai au !
    Pupici cu drag si inca o data la multi ani frumosi si sanatosi si luminosi :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand lucram, lucram, cand ne distram,ne distram ✌️🤗💞😅
      Maine vou aduce pentru colegi Tpffifee Brownies si Ananas Muffins. Raluca deja le a copt si le a livrat acasa la mine. Eu azi am sport dupa serviciu, voi ajunge abia la 19:30 acasa si voi face un tort cu ciocolata si crema de Mascarpone. Colegii mei merita 🥰💕❤️
      Am primit asa multe flori... Superbe! O sa le prezint maine la MfC 🥰
      Pupici si imbratisari 😘🤗💞🐾

      Ștergere
  4. E o placere sa lucrezi intr-un astfel de colectiv!
    Frumos si emotionant ai petrecut vineri.

    RăspundețiȘtergere