marți, 5 septembrie 2023

Candlelight

Concertul s-a numit " Candlelight" si eu am luat bilete cu doua luni înainte, pentru mine si cele doua fete ale mele. În orasul nostru, oferta a fost larga, de la clasic la modern, muzica pentru toate gusturile - pop, rock,clasic sau jazz - diferite tipuri de concerte la lumina lumânărilor. 
Fetele au avut voie sa aleaga si au decis "Ed Sheeran". Am stabilit totul telefonic, ziua si ora, am facut rezervarile apoi fiecare s-a cufundat în rutina ei zilnica... Doua zile înainte de eveniment, ma suna Raluca si ma întreaba "Mama, ai cumva informatii despre câte feluri de mâncare vor fi?" He?! În prima faza nu am stiut unde sa încadrez întrebarea.... asa ca fiica-mea a continuat "... poimânie, la Candlelight dinner" ☺☺☺ M-a bufnit râsul, am zis "Stai un pic, care dinner?! Este concert candlelight" Zice ea "Cum concert?!" Eu i-am amintit "Nu ati ales voi Ed Sheeran?!". La care Raluca a spus "Eu mi-am închipuit ca este candlelight dinner cu muzica de atmosfera, Ed Sheeran" ☺☺☺ Am râs cu lacrimi! Când am povestit cu cealalta fiica, Adela a hotarât sa îi îndeplineasca dorinta mezinei si sa ne întâlnim înainte de concert la ea acasa pentru "dinner" la lumina lumânarilor ☺☺☺Noi toate trei am lucrat vineri pâna la orele 16. 
Dupa ce ne-am pus la "4 ace", ne-am întâlnit la Adela acasa. A pus "faierul" sa faca de mâncare ☺ adica aparatul "air fryer" (friteuza cu aer fierbinte) si ne-a servit pulpe de pui cu cartofi pai si salata de gogosari copti (mi-a lipsit mujdeiul, dar urma sa mergem la concert, nu-i asa?!). Am baut suc de coacaze negre si câte o cafeluta apoi ne-am reîmprospatat rujul si am plecat la "Kulturhof des Gaswerks" (= parcul cultural al fabricii de gaz). În urma cu mai bine de 12 ani am locuit în apropiere si pe vremea aceea cunosteam zona foarte bine. Turnul de Gaz este una din constructiile cele mai inalte ale Augsburgului si turnul scos din functiune de peste 20 de ani, este în prezent folosit ca locatie pentru expozitii sau concerte. Cladirile anexe sunt cladiri istorice, protejate si intrate în patrimoniul cultural si spre marea mea bucurie, de curând renovate, având un aspect foarte placut! Nu arata a uzina ci mai degraba a vila eleganta cu anexe pe masura. Gradina pentru spectacolele in aer liber are deci parte de un decor natural deosebit. In plus, pentru a rezolva problema parcarii autoturismelor celor veniti la spectacole, a fost construita o parcare cu 7 etaje. Complexul (cuprinde o sala de teatru, restaurant, bar si numeroase sali pentru expozitii, pentru seri de dans sau concerte) se distinge acum printr-o perfecta armonie a formei, prin îmbinarea plăcută a elementelor noi si vechi, printr-o sobrietate plină de gust. 
De la parcare si pâna în gradina, drumul a fost marcat de o parte si cealalta cu lumânari. La intrare, tineri zâmbitori, îmbracati alb-negru elegant, ne-au condus pe fiecare în parte la locul rezervat. Cred ca a fost o grupa mare de studenti sau elevi care practică un job de vacanta. 
Un balcon de proportii împodobit cu lumânari a reprezentat scena, astfel încat fiecare spectator a avut vedere perfecta spre artisti. Seara s-a lasat tiptil si luminile lumânarilor au aparut din ce în ce mai puternice. Cand spectacolul a încept, totul a stralucit romantic... Ne-am lasat purtati pe aripile muzicii, plutind parca peste lumina, spre lumina, relaxându-ne si visând... O experienta cu adevarat extraordinara.
Cvartetul de coarde BPM (beats per Munich), un ansamblu international foarmat din femei, a fost acompaniate de un percutionist care a punctat acordurile corzilor, uneori accentuat, alteori doar mângâiat. Doua viori, o violă, un violoncel si tobe acustice - o ora si jumatate de muzica pop transpusa clasic... MINUNAT! 
Bineînteles ca nu au lipsit din repertoriu îndragitele melodii: Photograph,Bad Habits, Afterglow, Galway Girl, Happier, Thinking Out Loud, Castle On The Hill, Love Yourself, Perfect, I Don't Care, Shivers sau The Joker and the Queen. Lumina lumânărilor a oferit acestui concert o notă cu totul si cu totul specială.

8 comentarii:

  1. Ce deosebit eveniment! Foarte frumos cum se vad luminitele.
    Un eveniment special impreuna cu fetele tale. Sunteti niste frumoase!
    Multumesc pentru toate detaliile deosebite!
    Pupici si o zi minunata, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest gen de spectacol este foarte "modern" vara aceasta. Platforma Fever, a organizat un turneu in toate marile orase ale Germaniei, angajand ansambluri locale si asigurand decorul cu lumanarile, bineinteles lumanari cu LED.
      Ma bucur ca ti a placut articolul.
      Pupici si imbratisari Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  2. :D :D Simpatică Raluca. Dacă nu întreba, rămânea flămândă :D
    Ce frumos evenimentul! Să aveţi cât mai multe astfel de seri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺☺
      Multumim Potecuta draga ♥ Tie deasemenea, cât mai multe clipe frumoase! ♥

      Ștergere
  3. Ce poate fi mai minunat decât să participi într-o seara de vară târzie la un concert în aer liber, sub cupola cerului...la ceas de amurg 🎇💗.
    Căldura evenimentului și a companiei fetelor au întregit atmosfera🫠
    Cu mulți ani în urmă am trăit și eu bucuria unui festival de blues, care si-a încheiat concertele autumnale, cam în perioada asta , după vreo trei ani...soliștii necunoscuți la noi dar cu calități reale vocale și nu numai...un "real true show" la acel timp.
    Un Septembrie cu sănătate și recuperări cu spor a pagubelor! Te îmbrățișez, dragă Carmen!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ai descris evenimentul, Gina draga ♥ chiar asa este! Ma bucur mult ca ai simtit si tu emotiile unui astfel de spectacol ♥
      Un SEPTEMBRIE cu bucurii, draga mea! ♥ Imbratisari si gânduri bune, trimit cu mult drag 🤗😘

      Ștergere
  4. Am fost si eu la un gazometru de langa Marl, tot asa transformat.
    Din pacate in Ro au distrus multe cladiri cu un adevarat potential. deh interese. S-ar fi putut transforma in ceva deosebit.
    De fiecare cand va vad pe toate trei zambesc larg. Parca sunteti trei sori luminosi. Si ce seara superba ati avut.
    pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux draga. Esti o draguta ❤️😘
      Concertul a fost intr adevar o experienta senzoriala ❤️
      Pupici si imbratisari 🤗😘

      Ștergere