miercuri, 20 septembrie 2023

Fructe de magnolia kobus si cer albastru - Miercurea fara cuvinte S38/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

26 de comentarii:

  1. Doi dragoni se plimba pe cerul albastru! 😊 Punctele acelea sunt baloane cu aer cald? Sau... sunt fructele copacelului, din care se hranesc dragonii? 😊
    Nu cred ca am stiut ca acest arbust are fructe... Au culoare foarte frumoasa margelele acestea.
    Senina si frumos colorata sa fie ziua voastra, Carmen draga! 💕 Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! 😘 💖 🐾
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana, ce frumos te ai jucat cu cuvintele 🤗💞😍
      Da, nici noua nu ne a venit sa credem, magnolii sunt in parcul din fata geamurilor biroului si zilele trecute am observat aceste fructe. Magnolii au fost plantati in anul cand a inceput nebunia lockdown ului. Nu i am vazut niciodata toamna... cu flori alb-galbui i am admirat 😊 Si "matisorii" (bobocii) i am admirat in primavara aceasta, prima data. Sunt magnolii japonezi.
      Si voua o zi minunata cu cer semin! Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗 Happy WW, Diana draga!

      Ștergere
  2. Ce interesant! E prima dată cand văd fructe de magnolie. Pe cer sunt cumva baloane? Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt baloane 🤗🎈🔵 temperaturile de vara s au prelungit iata, pana la sfarsitul lunii septembrie si zborurile de agrement profita pe buna dreptate.
      Happy WW Mihaela draga!

      Ștergere
  3. Cerul ala este superb, iar magnolia fotografiata a fost mult mai vioaie decat
    a noastra de langa piata. In postarea de atunci am pus si niste surse despre subiect.
    Faine pozele! Happy WW, draga Carmen! Pup.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerul e superb, temperaturi de vara... avem un septembrie minunat!
      Avem un parc plin cu astfel de magnolii, sunt tare frumosi!
      Happy WW Suzana draga 😘🤗

      Ștergere
  4. Cândva am semănat bobițele astea și au ieșit o grămadă de pomișori. Nu mai știu ce s-a întâmplat dar i-am pierdut până la urmă, am pus semințele după ce le-am adunat și au răsărit primăvara când nu mă mai așteptam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow, chiar?! uite, voi incerca si eu... o sa pun semintele în ghivece, sa nu le pierd din vedere ;-) Sunt tare curioasa ce va iesi din acest experment! Buna idee, multumesc ♥

      Ștergere
    2. Le-am plantat după ce le-am cules, le-am udat toată toamna și mă așteptam să iasă ceva in 2-3 săptămâni și să le țin în casă, dar nimic. Așa că am lăsat afară peste iarnă ghivecele și primăvara le-am văzut că răsar, când nu mai aveam nici o speranță.

      Ștergere
    3. Multumesc mult ❤️ o sa te tin la curent cu evolutia semintelor ✌️

      Ștergere
  5. Ce interesante sunt! Ieri am admirat şi eu, dar de la distanţă, aşa că acum le văd mai bine la tine. Mulţumesc, Carmen! Să ai o zi frumoasă1

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem și noi magnolii în oraș dar cu roade nu i-am surprins niciodată.
    Ciorchini viu colorați, sunt comestibili, se comercializează? Temperaturile prietenoase ne mângâie și pe noi și ne dau motiv de plimbări 🌞😊. Zile minunate! Te îmbrățișez, dragă Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am un magnoliu in curtea din fata casei, dar nu are fructe! Are boboci "blanosi" ca niste mâtisori atoiti ☺ Dar fructe, niciodata! Acest soi de magnoliu japonez face însa aceste fructe cu forma si culoare interesanta!
      Te îmbratisez Gina draga. Iti doresc o zi minunata! ♥❤️😘

      Ștergere
  7. Roşu, verde şi albastru - un superb tricolor al naturii!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dragut te-ai exprimat! Un tricolor al naturii ♥
      Multumesc Vero draga ♥
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Cred că mi-ar plăcea să zbor cu balonul pe deasupra magnoliilor, înălţându-mă din mijlocul lor ca să le văd apoi micşorându-se şi pierzându-se în depărtare.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh daaa, si mie cred ca mi-ar placea... Zborul cu balonul este un experiment pe care nu l-am încercat înca, dar exista pe lista mea "Dorinte" ♥
      Happy WW, Remi!

      Ștergere
  9. Great photos of magnolia fruits, something I've never witnessed in real life.

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am văzut niciodată fructe de magnolie. Oare nu am dat destulă importanță magnoliilor mele? Dar cred că aș fi văzut dacă ar fi apărut ceva roșu printre frunzele de magnolie. Mai mult ca sigur sunt specii diferite.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici magnolia mea nu face fructe.
      Ce am fotografiat eu se numeste magnolia kobus si avem 10 copacei in parcul din fata geamurilor biroului, la firma la care lucrez.
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  11. This is the first time I see a magnolia fruit!
    Glorious photos, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am vazut niciodata fructe de magnolii. Sunt foarte frumoase.
    Sa ai o zi frumoasa Carmen!💕

    RăspundețiȘtergere
  13. Dear Carmen,
    What a riot of happy colours. Healing to say the least. I think the linky expired before i could add my post to the table.

    https://natashamusing.com/2023/09/homage-to-mevlana-rumi-natasha-musing/

    I wrote a little something dedicated to my favourite poet and saint of all times, Rumi. :)

    Sending you blessed autumnal vibes. Big hugs. <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu amvazut nicioadata fructe de magonlie :O. ce interesante sunt!!!
    Albastrul cerului este minunat!!! :*
    Happy azi, cu multa intarziere ce e drept, dar cu bucurie sa descopar asa minunatii interesante.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere