sâmbătă, 30 septembrie 2023

Sa va pun la curent cu ultimele noutati

- acasa la mine, fereastra mare de la terasa a fost înlocuita si asa, au disparut si ultimele semne ale prapadului facut de furtuna cu grindina, din 26 august (cheltuielile pentru înlocuire vor fi preluate de asigurare). ✌️👍
- în curte toate plantele au din nou frunze (dupa furtuna, ramasesera doar tulpinele, fara flori si fara frunze) iar pomisorii care normal înfloresc primavara, au înflorit pentru a doua oara: liliacul, forsiția si chiar si prunul batrân are câteva flori! 🤔🥳
- în parcul firmei la care lucrez, copacii strâmbati de furtuna au fost taiati. Au fost lasate cioturi asa, cca. 20cm deasupra pamântului. Ne-am gândit ca probabil în toamna vor fi plantati altii copaci în locul acestora si abia atunci vor fi scoase radacinile celor rapusi. 🤞🫰
Vremea incredibil de calda ne-a priit... tuturor ☺ iar cioturile au început sa capete vlastari cu frunze sanatoase, mari, lucuiase... Câta putere are Natura! 🌳
- voi planta fructele e magnoliu... semintele sunt bobitele portocalii din ultima poza ☺ 🍂🍁
 

14 comentarii:

  1. "Miracolele nu au o explicatie, dar apar in viata celor care cred in ele" afirma Paulo Coelho...in consecinta asa s-a intamplat. De fapt din constatarile mele de-a lungul vietii, natura atat vegetala cat si umana are capacitatea inimaginabila de a se reconstrui, reinventa, sub aproape aceeasi forma, chiar daca nu reproduce originalul. Noua ta gradina a prins aripi, dar cu masina cum s-a solutionat?
    O duminica placuta si un start excelent de Brumarel!
    Te imbratisez, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Gina, multumesc pentru caldele cuvinte ♥
      Masina... am primit o despagubire de la asigurare si saptamâna viitoare ne vom desparti de masinuta! Din 10 octombrie vom avea un Audi... Un combi, pentru ca avem nevoie de porbagaj spatios. Concediile noastre sunt de câd îl avem pe Leo doar în locuri pe care le ajungem doar cu automobilul. Deci avem nevoie de loc pentru cuseta lui plus o gramada de bagaje. Habar nu am cand ma voi obisnui sa conduc acest nou automobil?! cumva mi-e teama... Dar asa este mereu cand se produc schimbari mari in viata noastra.
      Multumesc asememenea draga mea, un start bun in luna octombrie ♥ Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  2. Ce vesti vune!! Ma bucur ca ati rezolvat cu geamul (dar era paradit, nu gluma :O). Am mai vazut si la noi sa infloreasca toamna a doua oara pomii :O. Probabil acum or fi fost influentati de socul termic cauzat de gheata? Ma gandesc.. Oricum, minunaaaaat!! Gradinuta e iar ea.
    Ce frumos s-au refacut si pomisorii de la lucru - pana la anul vor creste ceva :). Ma bucur tare mult!!
    Si abia astept sa vad cum si ce se va intampla cu fructele de Magnolie.. e prima data cand vad asa ceva :)
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, eu cred ca natura este inca socata! Nu am mai avut niciodata un sfarsit de septembrie si un inceput de octombrie cu 28 grade! Ieri am fost pe Insula Florilor - Insula Mainau si am descoperit si acolo liliacul in floare. Si acolo nu a fost furtuna cu grindina. Dar... sper sa nu fie semn rau... Mie imi plac toate florile ♥
      Pomisorii de la serviciu... cred ca vor fi scoase radacinile în curând! Cred ca vor fi plantati alti copaci :-( Pacat de ei!
      O sa fotografiez fiecare schimbare a semintelor de magnolie ♥ Promit!
      Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  3. Ma bucur sa citesc ca va reveniți aproape în totalitate după furtuna aceea devastatoare. Sper ca în primăvara sa nu mai vedeți nicio urma a ei, iar magnoliile sa îți răsare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cred ca ne-am revenit... Inca nu suta la suta, dar suntem pe drumul bun ♥
      Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  4. Renaşte şi natura, aşa cum se repară cele mai multe lucruri. Dacă am avea puterea sau înţelepciunea de a învăţa câte ceva din asta...
    Numai bine îţi doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. natura ne da meru lectii de viata - adevarat!
      Multumesc Potecuta! Si tie, numai bine!

      Ștergere
  5. Ai niste vesti foarte bune. Abia astept sa ne spui daca iese ceva din semintele de magnolie. Le-am vazut si aici, printre frunze partial uscate.
    Doar bucurii, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta voi scrie si voi prezenta fotografii, indiferent cum vor evolua semintele de magnoliu.
      Numai bine, Suzana draga ♥

      Ștergere
  6. Ce frumos arata gradina ta. Nici nu zici că a trecut prin acel prăpăd.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e aproape lipsita de flori... e pacat, ca acum ar fi fost vremea trandafirilor, dar... E bine si asa ♥ Pupici

      Ștergere