miercuri, 13 septembrie 2023

Arta?!☺ - Miercurea fara cuvinte S37/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

21 de comentarii:

  1. Pentru mine, arta e în ultimele două fotografii. ☺

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. natura ete cel mai mare ARTIST!
      Happy WW, Vero draga ❤️😘

      Ștergere
  2. Arta e în cădere lliberă. Noroc că ne rămân florile.

    Happy WW! 💕🥰

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana si omuletul are un dubiu! Sa stii ca se poate si mai si...
    Faine ultimile poze. Mereu natura salveaza situatia!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, si catelul e picat pe coada! ☺☺☺
      Natura este fascinanta!
      Happy WW, Suzana draga ❤️😘

      Ștergere
  4. "Arta" este îndoielnică, dar brugmansia salvează situația!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut în curte doua "Trompetele îngerilor"... superbe flori! Devenisera copaci si ne era din an in an tot mai greu sa caram ghivecele enorme pentru adapost pe timp de iarna, asa ca... le-am facut cadou unor vecini cu sera.
      Pe acestea doua le-am fotografiat în oras ♥
      Happy WW ❤️😘

      Ștergere
  5. Arta provocatoare...umoristică 🤩
    Ce natură cu broderie spartă au căpătat au căpătat frunzele florilor tale...🥰 Happy WW, dragă Carmen! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, provocatoare, ironica, asa cum este arta moderna! ☺
      "Trompetele îngerilor"nu sunt la mine in gradina, le-am gasit pe o strada, in zona pietonala. Foarte frumoase si seara, emana un parfum divin! Dar flori sensibile si trebuiesc protejate din noiembrie pâna în mai... noi am renuntat la astfel de plante! Broderia de pe frunze ☺ tare interesant, nu-i asa? si cerul perfect bleu, zarit intre flori si verdele frunzelor sparte, m-a impresionat. De aceea am facut cele doua fotografii!
      Te pup Gina draga. O zi minunata! ❤️😘

      Ștergere
  6. Şi simţul umorului e o artă... tot mai rară, din păcate. Sigur, nu e locul lor la Luvru şi cu siguranţă nu cu intenţia asta au fost făcute, să concureze cu vreo giocondă. Cu mesajele aferente, sunt tare simpatice şi cred că ăsta e şi rolul lor, să amuze, nu să nască admiraţie.
    Altfel, sigur că natura câştigă detaşat oricând, oricum. Dar ştiu că nu le-ai pus să fie comparate, aşa că fiecare cu rolul ei.
    Zi frumoasă îţi doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arta moderna se redefineste zilnic, este provocatoare, ironica, dar ancorata în cotidian, fara sa intersecteze politicul... Din când în când face bine sa cautam sa descifram limbajul artistului, sa descoperim metafora vizuala folosita.
      Acum ca scriu aici, mi-am amintit o declaratie a Getei Brătescu: "L'art c'est un jeu sérieux" ☺
      Happy WW, Potecuta draga! ❤️😘

      Ștergere
  7. I find the artwork quite thought-provoking and intriguing. And, of course, the flowers are simply lovely.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, you're right, that's exactly it!
      Thank you for participating in WORDLESS wednesday 🤗✌️

      Ștergere
  8. Acum mi-amintesc că am rămas cu articlul tău deschis aseara ( dap, am găsit pagina). Mă pregăteam să comentez cand m-a deturnat ceva sau cineva de la calculator. În ultimul timp mi se întamplă foarte des.
    Da, este totuți o artă, un talent să poți să redai cu fidelitate anumite trăsături, caracteristici ale cuiva. Dacă e și frumos sau dacă place, asta este discutabil. Mie personal nu-mi plac, cătelul poate ar fi acceptabil, daca ar fi miniatură al cățelului meu real atunci l-as aprecia în mod deosebit, dar altfel nu l-as cumpăra să îmi decorez casa. Să recunoaște, avem anumite idei despre ceea ce este frumos și măcar în astfel de lucruri căutăm un anumit gen de perfectiune.
    La fel și cu personajele, miniaturi ale unor persoane reale, din familie sau cu care am avut relații frumoase, cred că da, le-aș expune, dar altfel...
    Despre flori...nu am cuvinte, sunt magnifice.
    Happy Joi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sărut mâna, dragă Carmen!
    Am ajuns cam târziu pe aici și nu m-am mai putut înscrie. După o pauză cam... luuungă, nu mai știu regulile „MFC”. Sper să recuperez.
    Primul gând, la vederea acelor statuete/bibelouri (sau ce-or fi), a fost că sunt numai bune să fie făcute... cadou! Un cadou amuzant, căci nu le văd puse pe...mileul de pe televizor, ca pe vremuri! :D
    Numai bine și zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Haha.. va trebui sa ii arat lui Buni pozele cu bunicutele... Doamne.
    Super faine florile :D
    ps: mie imi plac miniaturile cu catelusi :))))
    happy azi

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahaha! 😂 Figurinele din prima poza sunt... 😃 Faina ironie!
    Florile sunt superbe! Mi se pare mie sau frunzele chiar sunt "dantelate" de ceva?
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 😘 💕 🍀 🐾
    Noapte buna, Carmen draga! ❤

    RăspundețiȘtergere