luni, 11 septembrie 2023

Hamburg by night

 
Fotografiile nu sunt fantezie, nu sunt realizate pe vreun platou de filmare si nici nu sunt prelucrate în studio. Sunt pura realitate! Cumnatul meu este autorul acestor fotografii. Sâmbata, 09.09 in portul din Hamburg au ancorat noua vapoare de croaziera si focul de artificii a marcat iesirea din port!
Feeric! Incredibil de frumos! Parerea mea ☺...
Iar acesta este cumnatul meu, nu sâmbata seara, ci cândva într-un concediu -prezint fotografia  doar ca sa stiti ca fotografiile din port nu sunt facute cu un telefon mobil☺
Un start bun în saptamâna calendaristica 37! (Mai sunt  doar 15 saptamâni pâna la Revelion!) ☺

13 comentarii:

  1. Fotografiile sunt superbe!

    37 e un număr... interesant. 🙂
    Să ne fie tuturor startul ăsta cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai...ce fotografii! Parca sunt dintr-o poveste! Numai bine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa m am gandit si eu cand am primut fotografiile 😍
      Pupici si imbratisari 🤗

      Ștergere
  3. Ce mare e portul! Iar fotografiile sunt fantastice. Felicitari fotografului!
    Seara buna, draga Carmen!❤️😘 O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Portul Hamburg nu este doar cel mai mare port maritim din Germania și al treilea ca mărime din Europa. De asemenea, este considerat cel mai mare port feroviar din Europa și este chiar lider mondial în multe domenii ale conexiunilor feroviare din hinterland. În același timp, este cea mai mare zonă industrială din Europa de Nord.
      Numai bine, Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  4. Suuuupeeeerbaaaa ”noapte albastra” cu ”pamatufuri” clorate stralucitor imprastiind stelute! 😍 Felicitari fotografului! Are si talent, nu doar aparat foto super! 😊 In prima foto pare ca navele aluneca pe un patinoar.
    Si parerea mea: incredibil de frumos!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la quattro pentru trio! 💞 💖 🐾 🤗 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi a venit sa cred ca pozele le a facut el... am crezut ca sunt postere profi. Mega feerie 🤩
      Multumim Diana draga ❤️
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾😘🤗💞

      Ștergere
  5. Superba noapte. Felicitari fotografului talentat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase fotografii, felicitări fotografului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe fotografii!!!
    Am si eu o camera Olympus. Sper sa mai mearga - nu am mai apucat sa o mai scot de ceva vreme. Mi-e asa de dor de unele lucruri.. dar, cu voia Domnului, poate se aseaza si la noi usurel toate si voi reusi sa scor si eu camera sa fac cateva poze :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere