luni, 25 septembrie 2023

A trecut duminica

... dar nu degeaba ☺ Am savurat din plin jacuzziul fiicei mele. Mi-a trebuit relaxare si am primit-o! 
Am fost rasfatata cu un delicios smoothie de capsuni si portocale. 
Baietii nostri - Chico si Leo, ne-au "pazit" pe terasa penthouseului, cuibarindu-se în halatele noastre de baie, aruncate pe lânga șezlong ☺ 
Chiar daca soarele straluceste si cerul este albastru, aerul miroase a toamna. 
Apa fierbinte si hidromasajul mi-au priit, azi-noapte am dormit ca un bebelus! 
♥ Sa aveti un start bun în noua saptamâna! ♥

12 comentarii:

  1. Vai ce frumos e la voi :). Bine.. cu doua fiice ale Soarelui, care rad atat de frumos , cum ar putea fi altfel? :D
    Si baietii sunt adorabili... hehe. Pupici cu mult drag si asa sa ne fie saptamana numai zambet :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost intr adevar frumos! Pe cerul albastru s au plimbat norisori albi, pufosi si prietenosi. Soarele a stralucit dar i a scazut puterea... toamna se strecoara pâs-pâs.
      Pupici si imbratisari, cu drag de la noi toti patru 🐾🐾😘😘

      Ștergere
  2. Aşa răsfăţ să tot fie! Bravo vouă!
    Săptămână frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faina duminica! Sa va priasca pentru toata saptamana, cel putin! 😊 ❤
    Paznici de nadejde baietii! Nu picotesc cand dau de pufos. 😊
    Multumesc, Carmen draga! Noua saptamana sa fie linistita, armonioasa, cu rezolvari!
    Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi toti! 💕 😍 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O daaa, a fost o duminica tare placuta si relaxanta! Am facut si o plimbare la rezervatia de caprioare si le-am hranit cu morcovi cruzi ♥
      Inainte sa plec spe casa, Raluca mi-a facut si manichiura ♥ Am ales de data aceasta culoare cerului de septembrie - zic eu ☺ Este un bleu-gri cu sclipici discret... exact asa cum ma simt eu acum ☺
      Am ajuns acasa înainte sa se lase seara - nu imi place sa conduc pe intuneric! Leo s-a simtit excelent ♥ Si si Helmut a avut un pic repaos, timp doar pentru el ☺ Seara ne-am uitat la un film simpatic, un SF-comedia "Paul - Extraterestrul evadat din laboratoarele de cercetare ale securitatii ☺☺☺
      Am dormit foarte bine, m-am odihnit si luni, nu a fost o zi grea de lucru.
      Saptamana aceasta este scurta (mi-am luat o zi de concediu vineri) si saptamâna viitoare va fi si mai scurta - pe 3 octombrie e Zi Nationala si pe 5 mi-am luat iar concediu.... asa ca o sa lucrez o zi da, o zi ba ☺☺☺ Sper ca si saptamana ta a inceput armonios. Trimit pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro 💕 😍 💖 🐾 🤗♥

      Ștergere
  4. Sa va fie de bine rasfatul, draga Carmen! Dupa o astfel de duminica,
    cu siguranta vei avea energie pentru toata saptamana!
    Cateii au incercat si ei sa intre in apa?
    Pupici! Noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Suzana draga ♥Si tie o saptamâna cât se poate de placuta si vesela! Pupci. Somn Usor! ❤️😘

      Ștergere
  5. Un rasfat de cinci stele😘!
    Sa ai o saptamana plina de bucurii, asa cum a fost ziua de duminica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ioana draga 🤗💞
      Tie deasemenea, o minunata ultima saptamana de septembrie 🍁🍂🌞

      Ștergere
  6. Un răsfăţ bine-meritat!
    Să-ţi fie toată săptămâna la fel de frumoasă, dragă Carmen! 🤗 ❤

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât răsfăț și relaxare! Super fain la voi! O seară frmoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere