sâmbătă, 23 septembrie 2023

Echinocțiu

8 comentarii:

  1. Vara pluteşte lin pe apele timpului, pierzându-se sub nori şi dincolo de ei; noi rămânem în locului, alături de culorile toamnei.
    Asta îmi spun fotografiile tale. 🙂
    Noapte bună, dragă Carmen! 🤗❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos te ai exprimat!
      Vero draga, ai suflet de artista 😍
      Un start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  2. Ce "buchetel" minunat a adus Toamna! 😍
    Din aceste imagini se simte parfumul toamnei amestecat cu cel al verii!
    Alearga norii, alearga timpul... 😊
    Minunat sfarsit de saptamana iti doresc, Carmen draga! 💕 Relaxare, liniste, odihna!
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 😘 🍀 💖 🐾 ☕ 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drept sa spun, am gasit cu greu cateva frunze aramii... Galbene, erau multe 😊 vara asta a fost extrem de lunga. Sper ca si toamna sa fie frumoasa blanda si lunga... sa facem economie de caldura, ca altfel ne ard astia la portmonee!
      Multumesc Diana draga 😘 pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  3. Minunate imagini. Am poposit si eu un pic pe ponton (chiar am o poza pe unul aseamanator, in Suedia in 2006 - de la ultima excursie de gen, cu parintii). Si atunci doar mi-am imaginat ce bine ar fi sa ma asez pe margine si sa imi balacesc picioarele in apa. :))))
    Cat de fain se vad pietrele (catorva le-ar sta bine pictate :)))) buchetul de frunze este superb... Mereu mi-a placut „covorul multicolor” creat de toamna.
    Iar cerul... deja ma ia cu somn. :)))
    Ca sa nu mai zic de reflexii.. ah si nu pot adormi acum.. dar cred ca voi reveni diseara ca sa ma adoarma placut :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut o plimbare in jurul lacului de langa noi (10 min. Cu masina)
      E inca soare, cald doar cand te mangaie razele,la umbra e nevoie de jeaca 😊
      Cred ca saptamana asta trebuie sa adun sandalele din dulapul se pantofi si sa le inlocuiesc cu incaltari de toamna.
      Pupici si imbratisari. Un start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  4. Anul acesta am si uitat de aceasta zi! Este bine ca ai 'imortalizat-o' atat de frumos!
    O saptamana faina, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere