vineri, 22 septembrie 2023

Noapte buna!

12 comentarii:

  1. Frumoasă urare!
    Ne-a fost noaptea bună, şi mie şi motanului Grişka. 🙂 Acum îţi dorim să ai parte de un weekend de vis! De vis frumos, fireşte! ❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Cer de toamnă! Acum că sunt mai răcoroase nopțile, sunt mai bune. Un weekend frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si la noi astazi se simte toamna...
      Noptile sunt "normale" in sfarsit. Ne putem relaxa.
      Multumesc! ♥ Un weekend frumos si tie ♥

      Ștergere
  3. Sa stii ca pana la urma chiar a fost buna pentru ca am reusit sa imi mai reincarc un pic bateriile. Imi plac imaginile cu cocosul :D Imi amintesc cumva de copilarie.. cand ii vedeam pe acoperisuri, inartindu-se dupa cum batea vantul!
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cocosul 🐔 este meteorologul nostru 🤣😅 Chiar asa face, se invarte dupa cum il bate vântzl, acolo sus, pe casuta cu scule de gradina. Mi am dorit asa un cocos- vintage 🤗
      Pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  4. Ce imagini frumoase! 😊 Se potriveste la fix urarea, pentru ca noaptea a sosit.
    Luna a-nceput sa creasca, norii forme faine au! Imi place cel din foto 2 si 3 - parca-i o pana uriasa. 😍
    (giruetele imi plac tare mult!)
    Multumesc! Noapte buna, Carmen draga! 😘 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa frumos stralucea, pe cat de micuta!
      Zilele trecute am fotografiat si satelitii starlink 😜 Inca pot iesi desculta pe iarba umeda si doar in pijama, dar se simte racoarea toamnei...
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  5. M-a furat peisajul si-am uitat sa spun: Multumesc pentru "ping"! 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am chiulit putin si am vazut cerul tau abia acum! Si mie imi plac giruetele
    si arata fain pe fundalul cerului! Multumesc pentru 'ping', draga Carmen!
    Pupici si noapte buna! O saptamana usoara! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ieri seara am fotografiat din nou luna, crescuse aproape dublu.
      Cand sunt noptile senine, luna straluceste magic!
      Un start bun in noua saptamana, Suzana draga 🤗😘

      Ștergere