miercuri, 3 iunie 2015

Mirecurea fara cuvinte (23) - Iarna pe Insula Mauritius

temperatura aerului 22-28°C; temperatura oceanului 25°C


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

33 de comentarii:

  1. asa iarna vreau si eu si cred ca nu numai eu :))
    recunosc, nu ma mai satur privind cerul acela impecabil de albastru si apa de o lipezime minunata!
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fain arata!!! <3
    Ahhhh mi s-a facut si mai dor de mare.... Iunie a inceput. Si asa asteptam eu vacanta mare :)).
    Imbratisari cu drag :*
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Un apus ca cel din fotografie mi-as dori sa vad si eu! :)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă așa arată iarna, mă întreb cum o fi vara pe insula Mauritius... Bănuiesc că au un pic de căldură ! :))

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce insorita iarna! Splendid!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. No bine, no! Iarnă fără zăpadă? Iarna la plajă? Hmmmmm! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    O așa iarnă îmi doresc și eu!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte vacanţă!
    La mine, imaginile arată o zi de lucru. Inedită, aş zice :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu o astfel de iarna cred ca multi ar fi vrut sa se " confrunte ". :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbă vacanţă! Mi s-a făcut dor de ducă departe, la mare! :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Câtă frumuseţe! Nu m-aş mai întoarce de-acolo. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă e aşa... abia aştept să vină iarna :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce varatica iarna ! :)) Cred ca au avut o vacanta de vis.
    Pup draga mea.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  14. Superb, asa iarna mi-as dori vesnic.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa fi tanar, indragostit si sa petreci iarna pe insula Mauritius...

    RăspundețiȘtergere
  16. Of, mi-a mancat comentariul. Spuneam ca este un adevarat paradis acolo si ca iarna pare a fi cel mai bun anotimp pentru o vizita in Mauritius. Vara presupun ca este prea cald.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Uau, ce vacanta frumoasa are Adela! Eu am intrat in stare zen doar uitandu-ma la poze! Multumesc pentru aceste imagini superbe! Acum pot sa ma duc in gradina la treaba :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa iarna sa tot fie! :)
    Mauritius imi pare o insula tare romantica si linistita, imi place mult sa admir imaginile trimise de fata ta! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe imagini!
    Se pare că ei nu au auzit că iarna nu-i ca vara ... :)
    Te pup, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si la noi au fost - 22 de grade iarna! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. asta zic si eu iarna!!!! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  22. Miao, până şi apa poate fi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cata frumusete!!!
    De o asa iarna sa tot avem parte!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Iarna as petrece-o acolo, minunat apus, minunat colt de rai!
    Pupici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce peisaje mirifice! S-a meritat din plin drumul până acolo!

    RăspundețiȘtergere
  26. Vai de mine tu fata, cum ai lasat copila sa plece in vacanta unde este asa de frig? :)))))
    Ii doresc Adelei si prietenului ei o vacanta de vis.....
    Si tie la fel...♥
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  27. Pfui, iarna la plaja! Apa aceea cristalina este innebunitoare. Imi place plaja aproape goala, este intim si ai libertate.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt imagini din realitate sau din poveste....?
    Sau e vreun vis....:))
    Te pup!
    Si timp fain la tine...:p

    RăspundețiȘtergere
  29. Brrrr! Pana aici se simte crivatul! :)
    Cata stralucire are soarele iarna! Imi place foarte mult acest gen de "ger", cand la umbra pot fi si 30 de grade C.
    Suuuperb peisaj!
    Happy WW!
    Imbratisari si pupici cu drag de la noi! Vacanta frumoasa va ureaza si maimutelele mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. ...iarnă „grea” nimic de zis !
    Imagini superbe !

    RăspundețiȘtergere
  31. He, he! Ce "iarnă"... caniculară au unii. Cred că ar fi o experienţă interesantă, dar tot la iarna noastră tradiţională, cu vifor şi nămeţi, o să rămân.
    Tare frumoşi mai sunt copiii, se vede că le place mult excursia.
    Zile frumoase, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere