luni, 15 iunie 2015

Nori cu parfum de fragute

pentru rubrica "Pink Mondays" ☺

19 comentarii:

  1. parca cerul a luat culoarea lor...frumos..happy PM!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a fost ieri seara, ca astazi cerul este plumburiu :) Ploaia a restabilit confortul termic!
      happy Pink Monday! ♥

      Ștergere
  2. No, asa... Fa-mi pofta de fragute si de plimbari la ceas de seara! Urmeaza, sigur, o plimbare! Drumurile "cu treaba" nu ma lasa sa adulmec (!) aerul, sa ma joc cu norii... :)
    Imbratisari si pupici cu drag! <3
    P.S. Subscriu la ce a scris karma police.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, uram plimbare placuta cu patrupedul / patrupezii :)
      Pupici si imbratisari <3
      o seara cât mai placuta, de la duo pentru trio ♥

      Ștergere
  3. am cules si eu ieri cam jumatate de kilogram! mai urmeaza!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu pot sa masor... eventual sa ma cânatresc înainte si dupa ce plec la cules :)))))

      Ștergere
  4. Absolut inimitabil si delicios gustul acestor fructe care din cate stiu eu nu pot fi aclimatizate in gradina din curte...
    Cu bobitele atat de delicate si pline de savoare, supun doritorii la un cules laborios, care in final te rasplateste cu o "portie de fericire".
    Dupa multi ani, in acest weekend m-am rasfatat cu un castronel de fragute...
    Apusuri zmeurii, ireal de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Gina draga, aromate si parfumate sunt fructele de padure, dar si cele care cresc în curti, departe de poluarea starzilor.
      O seara tihnita sa ai! pup

      Ștergere
  5. Mi-ai facut pofta de fragute.Mai un borcan cu dulceata de vreo doi ani.L-am gasit la inventariere.Cred ca o sa ma duc la padure peste o saptamana,acum avem serbare la "gradi".Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am în plan saptamâna aceasta sa merg la cules capsuni pentru dulceata, aici pe un câmp în apropiere :)
      Succes la serbare :-)

      Ștergere
  6. Sì frăguțe ai în curte? Cum știi tu sa plantezi de toate!;)
    Cerul a fost cam de poveste....;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astea au aparut salbatic, aduse de vânt :) pupici
      Noapte buna!

      Ștergere
  7. Mmmm! Ce de bunătăţi dulci şi aromate!
    O săptămână.... dulce, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai aromate si mai parfumate nu cred ca sunt alte fructe de padure.
      Noapte buna, Alex draga!

      Ștergere
  8. Cerul este chiar mirific. Cat despre fragute, ce sa mai zic.
    Macar in poze sa le mai vad!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain, nu am mai mancat de mult timp fragute. Deja ploua...dar in gura mea :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am ami mancat de muuult fragute, asa culese de pe vrej...
    gradina ta e un mic Eden, fara exagerare :)

    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu am stiut ce sa dmir mai intai: asfintitul minunat de roz sau fragutele gradinii.
    Oricum, asa cum le-ai combinat tu, am avut parte de ambele!
    O saptamana roz si parfumata, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-a placut mult titlul, iar imaginile sunt minunate!
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere