joi, 11 iunie 2015

Bun venit, Vara!

28 de comentarii:

  1. Draga de ea... ce bine ca a venit! ☺
    Eu tocmai ce m-am intors de la malul marii Nordului....
    Am plecat in cizme si m-am intors in sandale... au fost 3 zile superbe si in urmatoarele zile va fi si mai cald!
    Te pup Carmen, zile cu soare sa ai! ♥
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa deci, ai fost si tu plecata :)) Marea Nordului? frumoooooos - am amintiri placute de la plaja Oostende - Belgia (Promenada M.Nordui ).
      Valul de caldura a învaluit Bavaria, cred ca l-am adus noi din Roma ☺ Trandafirii au explodat, iasomia parfumeaza intreaga gradina, Mâna Maicii Domnului a înflorit deasemenea, crinii si nufarul... A fost bine în concediu, dar e super frumos acasa ;)) Pup si eu draga Mihaela ♥

      Ștergere
    2. si eu am amintiri placute de la Mare Nordului, am facut o plimbare pe plaja de la Blankenberge si, chiar daca era octombrie si am baut vin fiert si nu bere, a fost minunat :)

      si la noi e maxim de vara, cirese da dar pepeni romanesti, nu :)
      iubesc parfumul Mainii Maicii Domnului...am incercat acum cativa ani sa o prind in ghiveci dar n-a mers...

      ma bucur sa va regasesc aici pe amandoua, va imbratissez! >:D<

      Ștergere
    3. un trio formidabil ☺ Daca Mihaela noastra draga si-ar redeschide blogul, ar fi si mai formidabil!
      Pupici si îmbratisari pentru amândoua ♥

      Anul trecut mi-a adus mama cateva ramurele de Mana Maicii Domnului si le-am pus mai întâi în vaza cu apa, apoi, când au dat radacinute, le-am plantat si s-au prins. Anul acesta au înflorit atât de frumos.
      Maine mergem la cules capsuni. Ciresele în livezile de lânga noi nu s-au copt înca, dar abia astept, sa manânc pe saturatelea :))

      Ștergere
  2. Miam-miam cirese!!! Preferatele mele.
    Si aici este vara in toata regula de vreo 2-3 saptamani. Sper s-o tina asa in continuare, mi-e dor de o vara adevarata. De obicei la noi in Touraine verile sunt destul de ploioase :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi, tocmai de Medardus a plouat o jumatate de zi :)) si mi-am spus "Doamne fereste sa ne ploua acum 40 de zile fara pauza, ca vom putea spune - s-a dus vara!" Dar e soare si e placut afara, pamântul nu mai este atât de uscat, ploia si-a facut numai datoria si s-a dus! ☺☺☺
      Mâine vreau sa mergem pe câmpul de la marginea orasului, unde este capsuniada :)) Nu mancam noi dulceturi, dar de dragul traditiei, tot voi face doua borcanele de dulceata de capsuni.
      Te pup si eu. O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Vara in toata regula si la noi, si la voi, si la Roma. Prima fotografie nu o disting foarte bine, este salcam?
    Inca nu am luat caise, iar pepeni nici atat. M-am tot rasfatat cu capsune, acuma cu cirese si apoi trec la visine si caise. Superordine in capul meu, nu gluma :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ☺ mai ales la Roma! calduri si oboseala ca la Roma înca nu am trait! (mai mult oboseala)
      Capsuni si eu ador - maine vreau sa culeg o galeata!
      Ordine si disciplina nu gluma :)) Pupici
      PS: asa este - o ramura de salcâm am fotografiat

      Ștergere
  4. Aș cumpăra pepenele, dar nu aș plăti transportul... :p - din cauză că sigur nu va ajunge la destinație. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. preturi la pepene ca în România, nu am mai vazut niciunde :))

      Ștergere
  5. Vazand pozele tale mi-a venit o idee ciudata. Dulceata de pepene!
    Indraznesc o intrebare: ai vreo reteta verificata?
    Multumesc anticipat si o vara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ca interesanta idee... am auzit ca ar fi, insa nu am mancat nciodata dulceata de pepene rosu si nici nu am reteta.
      Te pup. O seara placuta!

      Ștergere
    2. O sa caut. Daca gasesc ceva interesant iti spun!
      Seara buna si tie!

      Ștergere
    3. abia astept, multumesc mult, Suzana draga!

      Ștergere
  6. Tocmai ce am savurat niste cirese, deci am profitat si eu de aromele de inceput de vara. Mi-e tare pofta de un pepene rosu delicios, pana acum nu am gasit nimic tentant, dar probabil curand ma voi delecta si cu asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum zbor cu gândul la muntii de pepeni din Piata Cibinului, din vremea copilariei mele... Ooooo, sau la vacantele din Costinesti si prânzurile ce constau din pepene cu pepene si pepene :)))
      te pup. Seara faina, Raluca draga!

      Ștergere
  7. Vara cu ale sale delicatese. Parca simt cum sistemul meu de recompensare a început sa se bucure. ...;))
    Am cumpărat pepene anul acesta. Nu știu de unde a fost ca și proveniență însă au fost bani aruncați! La fel și pepenele....;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) aha... înteleg ca ai trecut mai întâi pe la Pandora ☺☺☺
      Eu am nimerit mereu pepeni dulci, cumparam de la Lidl sau Tengelmann, nu stiu de pe unde îi aduc, cred ca Spania sau Turcia?! ;)) deliciosi! La Roma am cumparat zilnic cate o felie babana de pepene (1 euro) la taraba pe strada. Aromati si savurosi!

      Ștergere
  8. Ma pot lauda si eu ca vara asta am inceput sa mananc fructe.Trebuie sa repet, sa nu uit .Parca trece prea repede timpul.Caut sa-l mai franez vara. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timpul trece fantastic de repede... suntem graunte de nisip în bataia vântului!
      Nu prea manânci fructe? oooo, de ce? Eu fara fructe sunt ca si fara apa :)
      Noapte buna!

      Ștergere
  9. La noi vara asta miroase a petale de trandafiri,a tei si...examene.
    Ce bine arata farfuria,dar si ce e pe langa!
    Azi am gatit ciuperci din padure,asa ca si pe la mine e vara.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi anul viitor va mirosi a examene... fetele vor termina facultatile :) Batrânii spuneau ca "prezentarea la examen reprezinta deja 50% din reusita!" :)) Pozitiv sa gândim! pupici

      Ștergere
  10. A venit vara, cu multe bunătăţi, dar şi cu călduri mari. Azi la noi a fost.. caniculă! Şi e doar începutul!
    Zile frumoase şi o vară cu bunătăţi, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire, nu suferim de calduri extreme - înca ;) Insa atunci când nu suntem nevoiti sa umblam pe strazi la orele prânzului, caldura face bine.
      Un start bun in weekend, Alex draga! ☺

      Ștergere
  11. Cam devreme, ce-i drept...cu 9 zile!!! "Cam cald, mon cher" ar zice "Nenea" or vreun "Coane Iorgule"... dar,..., sezoanele trec, timpurile trec, noroc cu bunatatile, ca acestea... si "din prim'vara in toamna, ii doar un pas"..."raison, n'est pas?" :) lol funny face...si parca aud: "au innebunit salcamii...." :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-ai facut sa râd :)) asa este omul de pe vremea lu' nenea Iancu si si mai din-nainte :))
      te pup Alexa draga, multumesc pentru comentariul atât de inspirat! ♥

      Ștergere
    2. Si eu !!! cu drag...(si ma simt bine, parol..."cin-cin" zic...de la postul alaturat...)
      Toate cele bune intr-un weekend insorit!! :) :)

      Ștergere