luni, 15 iunie 2015

Plimbare matinala

pentru rubrica "Buna dimineata, Soare!"

17 comentarii:

  1. Ce intalnire draguta in plimbarea ta matinala! :) Imi place cum te priveste curioasa, parca stie ca este fotografiata!
    Sa ai o saptamana doar cu bucurii, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era nehotarâta, sa plece sau sa ramâna, pentru ca tocmai incepea sa picure...
      O saptamâna minunata si tie, Raluca draga.

      Ștergere
  2. vaaai, nu pot sa cred! :))
    plimbaretul somnoros dar curios...e cu ochii pe tine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa, fotografie noua de profil! :) imi place, este vesela ♥
      plimbaretul matinal, nu are voie sa se apropie de iazul cu pestisori aurii... eu sunt cu ochii pe el! ☺☺☺

      Ștergere
  3. Il doare capul si mananca iarba. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tergiverseaza :)) lasa doar sa se creada ca are dureri de burta pentru ca... intentiile lui sunt altele. Vizeaza bazinul cu pestisori aurii ;))

      Ștergere
  4. Ce frumos cade pata aia alba pe fățuca lui...:)) uite vezi! Te cheamă și pe tine parcă la plimbareala. ..:))
    Te pup! Săptămână faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) este frumusel nu zic nu ;)) nu ma chema, cred ca dinpotriva, ma trimitea sa plec, sa-l las sa-si vada de ale lui :))) Il pasioneaza pestisorii mei aurii!

      Ștergere
  5. Ce eleganta blanita!
    Si ce frumos sta la poze!
    O zi frumoasa sa ai, impreuna cu prieteni pufosi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un exemlar frumos :) L-am pozat "în flagrant" :)))
      Un start bun în saptamâna, Suzana draga!

      Ștergere
  6. Ja süüüüüüüüüüüüüüüß liebe Carmen.
    Ich wünsche dir eine angenehme Woche
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, ich wünsche dir eine wunderschöne neue Woche!

      Ștergere
  7. Foooooaaaarte tare! :)))) Sa-ti zic si de ce: cascam... dupa o zi calduroasa (desi nu neaparat "total" insorita) si cam mult efort... Cand s-a incarcat pagina - rapid! - m-a pufnit râsul cand am vazut si pisoiul cascand! Si atunci m-am inecat râzand! Inca mai chicotesc! Superba postare! Si racoroasa pare iarba! :) Cand se lasa noaptea facem si noi o scurta plimbare.... Imi doresc o rafala de ploaie rece! :)
    Seara minunata sa va fie! Pupici si imbratisari cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, cascatul se ia :))
      La noi a inceput sa picure de dimineata si de atunci ploua in reprize, marunt si rece :) Iarba e mai verde si mai frumoasa. Helmut are stress ☺ sâmbata ar fi trebuit sa tunda iarba, insa am fost plecati la botezul Gretei. Duminica a fost înca soare si cald, dar nu avem voie sa deranjam vecinii cu zgomotul masinii de tuns iarba si astazi de dimineata, cand era pregatit psihic si fizic pentru marea actiune, a inceput sa ploua ☺☺☺ Tja... acum, gazonul lui va creste 2 milimetri mai mult decat admisibil! ☺☺☺ Eu asa ma amuz, cine nu are griji, isi cauta!
      Va pupam si noi. O seara tihnita <3

      Ștergere
  8. Si eu am avut parte de o mare lene ieri, in a doua parte a zilei. Bine ca s-a mai racorit, ma toropeste cumplit caldura venita dintr-o data.
    Simpatica intalnire si personaj!

    RăspundețiȘtergere