vineri, 12 iunie 2015

RAI - reflexii stradale

Vacanta noastra la Roma a început exact într-o zi de sarbatoare - "2 giugno: Festa della Repubblica Italiana" si strazile principale din centrul orasului erau pregatite pentru parada. Ca la orice eveniment de importanta nationala, RAI− Radiotelevisione italiana si-a trimis pe teren echipele ☺
Pentru rubrica "Reflexii în oglinda" - câteva reflexii intersante în geamurile si caroseria carelor de reportaj ale radio-televiziunii italiene.

Tuturor, un start bun în weekend! ☺
UPDATE: 13.06.2015 - secvente de la parada din 2 iunie - sarbatoarea nationala a Italiei "Ziua Republicii"

18 comentarii:

  1. Oare ei stiu ce inseamna RAI in limba romana?:)
    O zi frumoasa si un weekend la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu cred ☺ Dar si românii au pentru rai mai multe sinonime: cer, Paradis, eden... Nu vorbesc italiana, dar avem câtiva bloggeri care stapânesc limba foarte bine, poate ne lamuresc ei ;) Asteptam...
      Start bun in weekend sa ai!

      Ștergere
  2. cu adevarat inedite reflexii!
    tu observi mereu detaliile si ce-i drept, ele conteaza! :)
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand doar un aparat mic si fara pretentii (poreclit "savoniera") obisnuiesc- în zilele de concediu - sa il port mereu în mâna :)) Orice ma încânta, click - este fotografiat ☺☺☺
      Pup draga mea draga. O zi de lucru cat mai lejera!

      Ștergere
  3. Bună CARMEN!
    Frumoase reflexii,ești un bun observator,nu îți scapă nimic!
    Îți doresc un weekend pe placul inimii tale,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, Elena draga!
      un weekend cât mai placut sa ai! pupici si îmbratisari

      Ștergere
  4. Tu esti inventiva si ne surprizi mereu cu lucruri simple,dar intr-un mod unic.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. In foto doi reflexia e atat de interesant surprinsa incat pare un poster lipit pe geam. :) Nu incetez sa ma mir de spiritul tau de observatie. :)
    Weekend minunat va dorim!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Diana draga!
      pupici de la duo pentru tro <3 Un start bun in weekend!

      Ștergere
  6. Da, am marit a doua poza ca vederea mea de vultur nu remarcase ca e o reflexie, tot vreo sigla ziceam ca este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... daca este pentru rubrica "reflexii" tre sa fie o oglindire undeva ;))

      Ștergere
  7. S-au întâmplat lucruri frumoase acolo de ziua republicii! Am văzut și în aeroport frumoasa primire....:))
    Faina lumina din imaginile tale...:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. per total, vacanta a fost excelenta! mai vreau :))
      pupici :-*

      Ștergere
  8. Am prins și noi sărbătoarea lor națională acum câțiva ani... A fost frumos, dar foarte obositor. Roma și așa este aglomerată de rezidenți și de turiști, pe 2 iunie vin și oameni din toate părțile Italiei, și delegații, și credincioși, fiindcă Papa dă o audiență generală... Ați fost la Vatican în ziua aceea ?

    Weekend plăcut, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am fost la Vatican pe 5 iunie, dar am rezervat o vizita cu microbuz in gradinile Vaticanului si abia apoi am intrat în muzeu. Seara am vizitat si Domul Sf Petru. Recoman vizitarea gradinilor... este un Paradis!
      Pe data de 2 iunie ne-am plimbat în Piazza Venezia pâna la Colosseum, apoi ne-am intors spre hotel pe Via Cavour , Via Nazionale - pe lânga Tetrul de Opera am trecut pe Via XX Settembre. Frumoase locuri...
      Un weekend minunat si tie, Zina draga! :-)

      Ștergere
    2. Frumoasă plimbare !
      Weekendul a fost plăcut, dar și mai plăcut este acum, fiindcă plouă și a sosit răcoarea mult-visată. ☺

      Ștergere
  9. Superba postarea, esti atenta la detalii!
    Felicitari si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere