vineri, 5 iunie 2015

Cristalin

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

7 comentarii:

  1. chiar ca apa e de-o limpezime de cristal...sunt tentata sa-mi trec mana prin acea apa pe care o banuiesc rece ca gheata :)
    pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Putin SF in plina natura! Frumos!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună CARMEN!
    Frumoase reflexii!
    Un weekend excelent îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase reflexii, în acea apă atât de cristalină.
    Weekend frumos şi liniştit, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebite reflexii !
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Apa cristalina si semisfera de-a dreptul orbitoare. Stiu ca te-am mai intrebat o data si mi-ai raspuns, dar acum iar nu ma abtin sa ma intreb retoric, unde le gasesti?

    RăspundețiȘtergere