joi, 25 iunie 2015

Rosu, pentru o zi de joi ♣


27 de comentarii:

  1. Pe masă au un loc optim, care nu ar trebui schimbat. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine s-au terminat trandafirii. Si pe masa si în gradina...

    RăspundețiȘtergere
  3. acest rosu face ziua si mai fierbinte si mai parfumata :)
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, parfumataaaaa! :) foarte parfumata.
      pup si eu, draga mea draga :-*

      Ștergere
  4. CAT DE FRUMOSI SUNT!Dau culoare camerei, sa ai o zi deosebita azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi a plouat des - in fiecare zi pâna alaltaieri si trandafirilor nu le place atâta apa... De aceea am aduc câtiva în camera ;) Au petalele cam patate, dar sun foarte parfumati.

      Ștergere
  5. Ce frumosi sunt!!!<3
    O zi frumoasa, draga Carmen!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmmm....si parfumul completeaza ambientul. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am gandit sa precizez preferatul: trandafirul sau Amarullys-ul si mi-a fost imposibil.
    Sunt la fel de rosii si la fel de frumosi! Ca si gradina, ca si gradinarii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa Amaryllis frumos si bogat nu am avut pâna acum :) Are coroana din 5 flori!
      Tandafirii au cam avut de suferit de la ploile dese - in ultimele 2 saptamâni. Ieri si azi am avut zile de plaja! :)

      Ștergere
  8. Pai nu-mi rămâne decât sa mă așez și sa te aștept. ..;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine! cu ce sa te servesc, înghetata, serbet, dulceata? ;) Cu parere de rau, trebuie sa spun ca dulceata de trandafiri nu am.
      Când eram mica, la noi în casa se obisnuia dulceata la desert :) Dulceata de trandafiri si cea din nuci verzi.... hmmmmmm! Pe vremea aceea habar nu aveam ce înseamna calorii-bomba! ☺

      Ștergere
    2. De nuci! Mmmmmm! Nu am mai mâncat de ani....;))
      Nici eu nu știam. ...mâncam dulceață și compot făcut de mama , dimineață la prânz și seara...:))
      Acum mananc dulceață o data pe luna...:))

      Ștergere
    3. am primit acum câtiva ani un borcan de dulceata de nuci verzi si... nu a mai fost la fel de delicioasa cum mi-o aminteam eu din copilarie.... ori a fost facuta dupa o altfel de reteta (ceea ce nu cred) ori mi-am schimbat eu atâ de mult gusturile... ;) Si eu manânc dulceata tot cam asa de des ca tine :)) Fara fructe proaspete însa nu as mai putea trai!

      Ștergere
  9. Poate socata?... Minunati trandafirii tai! Si se asorteaza cu tabloul!
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  10. Rosu, rosu, dar ce fac cu ploaia care bate-n geam?! :) O ignor! Caldura din spatele acestor imagini se transmite pana aici!
    Noapte buna! Somn odihnitor!
    Imbratisari si pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, noi rasuflam usurati, valul de ploaie si racoare se pare ca a trecut.
      Incredibil, însa saptamâna trecuta am dat drumul la calorifere, asa frig a fost! Odara cu Sânzienele, a aparut soarele ☼ Trandafirii încep sa se refaca, Helmut e fericit ca-si poate tunde gazonul din nou in frecventa de 2 zile :))) (daca iarba e uda se lipeste de freza si se stica Rasenmäher-ul ☺)
      pupici de la duo pentru trio <3

      Ștergere
  11. Sa sti ca ma uit prin gradina si fac un calcul cate flori de culoarea "x" am. Rosu nu prea pot sa-l pozez ca sa iasa asa cum vreau.Tu esti meseriasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi când am conceput gradina de trandafiri, am cumparat 22 butucei în cât mai multe nuant si am cautat sa-i plantam în asa fel încât sa nu fie aceeasi culoare, unul lânga altul :) Am reusit partial. Avem trandafiri albi, roz, galbeni, portocalii si rosii, pafumati si înfoiati :)
      Acum, s-au cam trecut florile arbustilor decorativi si toate florile de primavara - mai am câtiva clopotei albastri, si atât. Asteptam sa înfloreasca plantele de vara.
      Ah, nu sunt multumita cu nuantele acestea rosii - ceva în setarea aparatului de fotografiat nu a fost în regula...

      Ștergere
  12. Ce roşu superb! Minunate flori în casa şi grădina voastră. Cum să nu vii cu drag acasă, când te aşteaptă un loc cu atâta frumuseţe!

    RăspundețiȘtergere