marți, 30 iunie 2015

Acorduri grecesti

Criza UE - Grecia a atins punctul culminant si șansele de ieșire pozitivă din acest mare impas scad pe zi ce trece.
Acordul între marile puteri ale lumii se lasa greu semnat si... de suferit, au în primul rând oamenii simpli! Ce bine ar fi daca am putea sa spulberam toate tensiunile cu o melodie frumoasa...
Formatia Bambi (Raluca si Denisa Tanase) a lansat în anul 2011 melodia "Îmi cânt iubirea" pe albumul cu acelasi nume, premiat cu "Discul de Aur" (pentru 10.000 de unitati vândute). Cântăreaţă greacă Elli Kokkinou a preluat aceasta melodie si varianta ei se numeste "Den Ginetai"
Fiecare interpretare are un farmec anume - eu prefer varianta româneasca pentru ca înteleg textul.

Pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

15 comentarii:

  1. Am aflat ceva nou: trupa Bambi. :) Varianta greceasca imi place mai mult - si vocea si cantareata si videoclipul.
    Fie sa va traiti iubirea pana la adanci batraneti!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca mai pot aduce si eu în atentia voastra noutati românesti ☺
      esti o dulce, multumim mult si voua asemenea!
      pupici si îmbratisari <3

      Ștergere
  2. Gravă situaţia grecească. Şi cât a mai fost de analizată şi întoarsă pe toate părţile, în ultimii ani şi uite că nu s-a găsit o soluţie valabilă. Politicienii greci n-au ştiut să gestioneze o asemenea criză. Şi acum, în ultimul ceas, se întrec în declaraţii aberante, aruncând vina pe ceilalţi europeni, pentru ceea ce au "realizat" ei, prin politiic fiscale atât de păguboase. Să sperăm că nu se va ajunge la o criză şi mai mare.
    Foarte frumoasă muzica! Sărut mâna şi o zi minunată, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este atât de trist... de cate ori vedem la stirile tv cum oamenii asteapta la cozi imense sa scoata proprii bani din cont - cu țârâíta, ne gândim ce situatie dramatica! Nu doar ca nu mai au bani, dar în curând nu vor mai exista produse alimentare... Infiorator trebuie sa fie sa fii cetateanul primei tari falimentare! în vremurile moderne, situatia este asemanatoare starii dinnaintea unui razboi... Suntem foarte impresionati, emoționati, tulburati... Doar o minune mai poate salva situatia! Speranta moare ultima...
      O seara linistita, Alex draga!

      Ștergere
  3. nu pot vedea si asculta muzica la birou dar melodia si clipul le stiu...melodia are multa caldura si romantism...
    o sa trec diseara sa ascult si varianta greceasca :)

    pup draga mea draga!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu privesc videoclipurile, mie româncele mi se par cu mai multa emotie în glas.
      pup draga mea draga :-* Astept sa ma suni...

      Ștergere
  4. Stiu ambele variante ale melodiei, insa imi place mai mult varianta greceasca, bambi mai putin, dar m-a ajutat sa inteleg textul. Este mult prea multa presiune asupra Greciei...

    O zi frumoasa , draga Carmen!Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar, gusturile oamenilor diferea Uite aici, din 8 comentarii, 3 sunt pentru varianta greceasca, 4 neutrale si doar eu pentru varianta româneasca :)
      In alta ordine de idei - Florina draga :) multumesc înca o data pentru filmulet! am avut o dupaamiaza de relaxare totala! pup :-*

      Ștergere
    2. Ma bucur , draga Carmen!Cu drag :)! te pup

      Ștergere
  5. Nici eu nu stiam formatia.
    Oricum fiecare interpretare are frumusetea ei.
    O seara frumoasa si romantica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a treia voce neutra :)
      O seara placuta si romantica si tie, Suzana draga!

      Ștergere
  6. Mie Bambi nu mi-a spus niciodata nimic. ..:))
    Clar prefer varianta greceasca! Zilele trecute chiar am căutat muzica greceasca...Mi-a venit asa un dor de veselia lor....;)
    Te pup!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi amintesc când am vazut prima data clipul, am fost un pic... cum sa apun, surprinsa de stilul "zâna" al celor doua surori, insa melodia aceasta o interpreteaza cu atâta traire, melancolic, romanțios, duios... Dupa ce am ascultat de cateva ori melodia, au inceput chiar si ele sa-mi placa ☺☺☺
      Si mie mi-e dor de muzica greceasca :) si cu mult drag mi-am amintit de superbele zile petrecute pe Creta... Saraca Grecie, ce vremuri a ajuns sa traiasca!
      pup si eu :-*

      Ștergere
  7. Grecii sunt singurii europeni care lucreaza numai 6 luni/an...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... pestele de la cap se impute si se curata de la coada...
      Pentru anii de huzur au de platit doar saracii...

      Ștergere