joi, 18 iunie 2015

Galben, pentr-o zi de joi ☼


26 de comentarii:

  1. Exista vreo legatura intre ziua de joi si culoarea galbena?
    Superbe flori!
    O zi minunata in galben!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ☻ Galben, doar pentru ca astazi ploua si brusc s-a facut frig ☼ si pentru ca galbenul da în gereral senzatia de caldura.
      O zi minunata si tie, Suzana draga! ☺

      Ștergere
  2. Superbe sunt nuantele de galben surprinse! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. buchetul de trandafiri este o adevarata poezie, de fapt toata atmosfera din camera e calda, placuta, odihnitoare :)

    draga mea draga, vreau sa-ti multumesc din nou pentru minunata surpriza pe care mi-ai facut-o de ziua mea, chiar daca ea a ajuns ieri este ca si cum ar fi fost sambata :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) camera de zi - abia astept sa fiti aici... Numaram saptamânile :)
      esti o dulce ♥ Pup draga mea draga, sa ai un sfârsit de saptamâna cât mai lejer si mai placut!

      Ștergere
    2. si noi de abia asteptam :)
      maine va fi soare, ai sa vezi, galbenul va straluci afara :)

      pup draga mea draga, o noapte senina iti doresc! :*

      Ștergere
    3. Noapte buna, draga mea draga :-*

      Ștergere
  4. Mie imi parea din poze o zi cu soare, chiar eram pregatita sa zic: soare afara, soare in casa, datorita galbenului solar. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei vezi, înseamna ca mi-a reusit efectul :))
      Oh, nu imi vine sa cred, ieri ardea soarele ca într-o zi de august si astazi sunt doar 16°C, ploua si bate vântul... asa, peste noapte!
      xoxo

      Ștergere
  5. Cata lumina! Ce frumosi sunt trandafirii galbeni. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa-i ca pare a fi multa lumina si caldura? :)) pup si eu

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. albinele sunt în CO. ? ... azi îmi merge mintea mai încet, nu m-am prins...

      Ștergere
    2. oooo, în casa oricum nu are voie niciuna - fie ca e concediu sau zi lucratoare ☺☺☺

      Ștergere
  7. Chiar pare o zi plina de soare, datorita acestui galben frumos si intens. Sunt tot din gradina minunata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trandafirii nu sunt din gradina mea, i-am cumparat de la florarie. Dar crinii - la ghiveci, sunt în gradina mea :)) Te pup

      Ștergere
  8. Efect garantat! :) Frumoase flori in nuantele soarelui!
    Si aici e rece... Si ieri a plouat (azi mai putin) si ne "ameninta" cu ploi si ceva furtuni sambata si duminica... Si cu temperaturi mai scazute... Deja sunt scazute! Trebuie sa cautam trandafiri galbeni, pentru ca nu vom reusi sa convingem crinii sa infloreasca! :)
    Noapte buna! Somn usor!
    Pupici si imbratisari cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buletinul meteo la noi zice ca la noapte în sudul Bavariei vor fi doar 8 grade ๏̯͡๏ !!!!
      si ca va ploua pâna sambata seara... tja. Duminica dupa ce se vor risipi norii, va începe sa se încalzeasca - sper din suflet!
      Crinii nu sunt asa sensibili - dar trandafirii din curte, urasc ploaia. Grei de apa, strâmba tulpinitele, le mucezesc petalele si... gata. Dar daca duminica va fi soare iar, atunci vor înflori alti bobocei - vara abia a început! ☺
      pupici si îmbratisari. Noapte buna <3

      Ștergere
  9. Cineva e gelos! Oricum ar fi prospețimea plutește la tine....;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) asa se zice în România... Dar...

      "Galben - este culoarea soarelui, simbolizeaza vitalitate spiritualitate și căldura. Este cea mai strălucitoare și mai veselă dintre culorile, motiv pentru care a fost aleasa spre a stimula buna dispozitie. Galbenul este culoarea inventivitatii, a savoir-vivre, a puterii de gândire, de exprimare și a talentului de memorare. Culoarea galben induce stare de calm și seninătate." (Studiul Culorilor)

      Mie îmi place galbenul :) patura mea preferata este de culoare galbena si mereu îmi pare ca miroase a soare, a vara :))
      Pupici ♥
      PS: sper ca ai savurat pâna la ultima secunda distractia de astazi ☼






      Ștergere
  10. Superb buchetul de trandafiri galbeni! Pupici şi duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate flori galbene. Foarte frumoase fotografii. Îmi place tare mult galbenul. Este o culoare....solară.
    Numai bine, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere