luni, 29 iunie 2015

Cucuriguuuuu!

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

18 comentarii:

  1. Un cocos bine ancorat.
    Ziua a fost lipsita de nori negri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi este din nou foarte cald - o atmosfera apasatoare ca înainte de furtuna... însa prognoza meteo spune ca nu va ploua deloc. Stam la umbra :)
      Cocosul este mut :) dar atunci cand bate vântul, ne arata din ce directie sufla :) „Go West“ este mereu de bine ;)))

      Ștergere
  2. Si-a imbracat armura, si-a luat lancea si-a alungat nu doar norii, ci si noaptea! Viteaz cocos! :)
    Sa ai o zi minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha ca bine le-ai zis! :))
      pup Diana. O zi faina ☺
      PS: tocmai ce ti-am scris un email <3

      Ștergere
  3. Batos cocosul tau!
    Am inteles ca indica directia din care bate vantul. Cateodata e bine de stiut!!! :)
    Chiar daca prevestesc ploaia, norii sunt chiar frumosi!
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu au prevestit ploaie... chiar daca am asteptat-o cu drag, ca zau ne coacem de trei zile!
      Multumesc ☺ Un start bun în noua saptamâna sa ai si tu, Suzana draga!

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Frumoase fotografii!
    Îți doresc o săptămână însorită și plină de reușite,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc asemenea, Elena draga! un start bun în noua saptamâna! :-*

      Ștergere
  5. Are dreptate Diana!
    Faine imagini !
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ Buna dimineata, Iuisa draga ;))
      un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  6. Cam țanțoș cocoșelul acesta! Se vede ca a ieșit câștigător din lupta cu norii....;)
    Te pup și săptămâna faina!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De trei zile este foarte cald la noi si urmeaza o saptamana de canicula. Peste 40°C! Cica se numeste curent omega, peste Geemania vine din doua directii aer fierbinte din Sahara.
      La voi la mare precis aerul e altul, mult mai placut. Pupici

      Ștergere
  7. Am contrazis pognoza meteeo.Au fost zile cu putini nori si destul soare cu cocosul din gradina vecinilor.Al tau e mai cuminte.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cocosul de pe casuta noastra de unelte pentru gradina este intr-adevar foarte cuminte :) pupici inapoi

      Ștergere
  8. A, simpaticul cocos, imi place de el! Draga mea, am trecut sa iti urez vacanta placuta si relaxare cata vrei tu, caci de maine iau o mica pauza cu motive obiective! Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am intors din vacanta acum 3 saptamani si alta inca nu avem planificata.
      Trimit pupici si imbratisari si iti doresc toate cele bune pentru perioada in care faci pauza de blog. :-* numai ganduri bune!

      Ștergere
  9. Foarte frumos cocoş. Ce mult mi-a plăcut acest obicei de a pune pe vârful casei acest simbol al vigilenţei şi al datoriei. Mai ales la casele din Ardeal, era multe asemenea ornamente pe acoperişurile sau zidurile caselor.
    Numai bine şi o săptămână veselă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. e cu ochii la nori dar din cate am citit aici la tine nici urma de racoare...oricum ele este la datorie! :))
    pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere