sâmbătă, 26 noiembrie 2011

O zi deosebita

Este ziua de nastere a prietenei mele ALINA, de care ma leaga multe-multe amintiri dragi si careia doresc sa-i urez si pe aceasta cale LA MULTI ANI, sanatate si fericire! Visele de azi sa-ti devina realitate si sperantele de mâine înpliniri!
Am întâlnit aseara Zâna- din fotografie, în târgul Christkindlmarkt (vineri seara s-au deschis în Germania toate târgurile Advent ) si am rugat-o sa-ti aduca din partea noastra o mie de pupici ;)
Noi astazi suntem în Salzburg si ne vom gândi cu drag la tine.
Petrecere frumoasa alaturi de dragii tai!
-----------------------------------------------------
PS1: Daca va place blogul meu si ma cititi, atunci trebuie sa stiti ca el exista doar datorita Alinei, semnatara blogului Pauza de ceai!
Tare m-as bucura sa cântati alaturi de mine LA MULTI ANI, ALINA!
-----------------------------------------------
PS2: Despre ce înseamna Advent si despre târgurile de Advent, am scris anii trecuti aici: Salzburg - Orasul lui Mozart în prag de Craciun, Top 10 - Destinatii turistice, În asteptarea Craciunului, ADVENT, Prima zi de Advent, Poveste de Advent, Târgul de Craciun, Mesaj potrivit pentru Prima duminica de Advent, Buna dimineata!, Iarna în curtea mea.

18 comentarii:

  1. prietenii sunt o altfel de familie...saraci sunt cei care nu=i au...
    la multi ani prietenei tale dar si prieteniei voastre :)
    o noapte frumoasa iti doresc si un w-end perfect...te pupic >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi dimineata cand m-am trezit la tortul Alinei m-am gandit prima data :))... Eu mi-l imaginam plin de fructe si cu frisca roz..:))) dar nu am nimerit-o :)))
    La multi ani, Alina !

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULȚI ANI Alinei!
    Multă sănătate și fericire!

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani Alinei! o noapte linistita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI Alinei ! E o fericita ca are o prietena ca tine. Sa fiti sanatoase amandoua !
    PS. Ai un ping la ARTE.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alinei i-am cantat, i-am scris si o felicitare la comentarii pe blogul ei, i-am daruit doua ping-uri pe blogul meu, la fel si tie si acum caut si un buchet de flori pe care il va primi miercurea viitoare. O zi buna sa aveti amandoua, oriunde v-ati afla! Saluta-l pe Mozart si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani prietenei tale dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce surpriza frumoasa! Multumesc din suflet, Carmen! Veti fi alaturi de noi azi, in suflet si in gand!
    Multumesc tuturor celor care mi-au urat la tine si apoi la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani pentru Alina! Sanatate multa si vise implinite!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un cald "LA MULŢI ANI" pentru Alina! Şi un gând frumos pentru prieteni, dar şi pentru prietenie!

    RăspundețiȘtergere
  11. După cum citesc aici, se pare că Alina este "naşa" blogului unei...bunici-vitrege! :)
    Îi urez Alinei "La mulţi ani" cu toată simpatia şi la fel blogului de faţă mereu însufleţit cu pasiune, multă preocupare şi dăruire!Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. La mulți ani bunei dumneavoastre prietene! Să fie sănătoasă și ea și dumneavoastră ca prietenia să tot crească! :) Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani Alinei si tie multa sanatate!
    Un gest frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. CARMEN, superb gestul tau, as spune, caracteristic tie! :)
    Alina, La multi ani cu sanatate si fericire! Numai bine si foarte bine iti doresc! :)
    Carmen, poti reposta ceva cu muntele pentru Povestea parfumata, ai cateva articole splendide cu voi, la munte, impresionante. Doar daca ai timp.
    Te pup, duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragi prieteni, va multumesc mult pentru urari în numele Alinei, dar mai ales va multumesc ca sunteti lânga mine! Bine a spus Phandora "sunt o altfel de familie...saraci sunt cei care nu=i au..."!
    Ma simt tare bogata!
    Draga Pandhora, draga Ninu, dragaSecret, dragaGeanina, draga Zina, draga Adriana, draga Vera, draga Orry, draga CLM, draga Max, draga MarcoPolo, draga Sara, draga Melly si draga Mirela, va îmbratisez si va doresc o minunata duminica seara! :)

    RăspundețiȘtergere