miercuri, 30 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (48) - Amaryllis



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

57 de comentarii:

  1. frumoasă şi plină de culoare miercurea ta. o zi cît mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe "flori de foc"!
    Happy WW tuturor! Sărut mâna Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite nişte flori superbe! Când am deschis pagina, culoarea lor m-a întâmpinat într-un mod deosebit de plăcut!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca floarea nu mi-ar fi cunoscuta, rosul ei mi-ar da inspiratie:)
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat! Am rămas cu adevărat fără cuvinte!
    Atât fotografia cât și subiectul superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă floare, frumos şi numele :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe! se-apropie Crăciunul!
    O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen, nici nu stii ce bucurie mi-ai facut postand aceasta frumoasa floare. Eu o stiam de crin i de fiecare data cand o vad imi amintesc de bunica si de tata; chiar am o fotografie (o voi cauta) cu tata langa o mandrete de floare.

    La multi ani pentru fiica voastra!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau și eu o rază de culoare în geam! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Singurul cuvant pe care pot sa-l spun este Splendid !

    RăspundețiȘtergere
  11. superba culoare....iti umple ochii :)
    o zi de miercuri vesela precum coraiul florilor tale :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O noapte frumoasă dată de colecţia ta flori.

    PS. Am o rugăminte. Şterge-mi primul link căci este inactiv.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superba florea! Si mama mea are una si tine la ea ca la ochii din cap! Ganduri senine de la Sibiu!

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte rosiatica miercurea ta...imi place! o zi de miercuri minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nuanţa asta de roşu e culoarea mea preferată :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Miercurea rosie! Foarte frumoase flori!

    RăspundețiȘtergere
  17. Culori superbe! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. E foarte frumoasă floarea! Am avut și noi anul trecut, dar nu a mai înflorit...
    ( Am lipsit câteva miercuri... deh! teze, teste, concursuri... Sper să fie de-acum mai lejer la școală...)
    Vă doresc o zi de miercuri cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe flori! Stiu ca sunt in culori variate,dar imi plac in mod deosebit acestea rosii.

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună CARMEN!
    Superbă floare,îmi place mult culoarea!
    O zi de miercuri cât mai plăcută!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  21. Astazi ne incanti cu o floare deosebita! O zi cat mai placuta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Spectaculoasa floarea asta!
    A inflorit de Sf Andrei!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Incredibila frumusetea naturala! incredibila

    RăspundețiȘtergere
  24. amarillys e spectaculos...imi place varianta somon sau cel alb cu verde....imi plac in egala masura calele,anthurium si heliconia...sunt delicate toate...

    zi frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Subiectul ales de mine pentru aceasta zi, sigur iti este cunoscut. :)

    Florile tale ne invioreaza aceste zile posomorate si imbracate in chiciura.

    RăspundețiȘtergere
  26. O incantare sa le privesti! Iarna sunt cele mai minunate sclipiri ale...verii si un fel de primavara eterna in casele noastre. Azi imi cumpar Craciunite, le ador! Carmen, sa ai o zi reusita! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. in anotimpul asta cenusiu, o sclipire de culoare ma trezeste la viata! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  28. Pot inlocui cu succes traditionalele Craciunite. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce rosu aprins! Foarte dragute! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sarut mana Carmen!;
    Desi, nu sunt un cunoscator in privinta numelor de flori, imi plac foarte mult, mai ales sa le daruiesc sexului frumos.Mi-am incantat sufletul cu un strop de culoare din frumoasele imagini.
    O zi fericita!

    RăspundețiȘtergere
  31. daca n-ar fi atata de greu de intretinut, cred ca as avea casa plina de ele!

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi place rosul intens, nu-mi place ca scote "limba" :)))))))
    WW placut!

    RăspundețiȘtergere
  33. Adorabile aceste flori.Sunt printre florile mele preferate ca flori de ornament.totusi la mine inca nu au inflorit.
    Sunt superbe fotografiile !
    O zi plina de zambete!

    RăspundețiȘtergere
  34. În loc de flori (e greu de concurat cu ale tale), am ales un peisaj :)

    RăspundețiȘtergere
  35. De aprox. 20 de ani nu am mai vazut asa ceva.
    Aveam o vecina care avea crini de felul acesta cu diverse nuante de flori.

    RăspundețiȘtergere
  36. S-a gatit si ea de Craciun :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ups, m-am logat cu celalalt blog, acum e ok.

    RăspundețiȘtergere
  38. E superba!E in ton cu sarbatoarea mult asteptata de copii,dar si de noi,cei cu suflet de copii.

    Eu mi-am pus la iernat Amaryllisii,dar primavara ma incanta cu nuantele lor catifelate.Culoarea asta nu o am.

    Acum stiu de ce nu ma pot loga,:(nu ma lasa "Opera" nici link nu am si nu stiu cum sa-l fac sa apara...,asa ca iar iti dau de lucru.
    http://13angi.blogspot.com/2011/11/miercurea-fara-cuvinte_30.html

    Sa aveti o miecure frumoasa si vesela!

    RăspundețiȘtergere
  39. am avut la serviciu o asemenea frumusete

    RăspundețiȘtergere
  40. Iti incanta privirea! :)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce floare frumoasa!Imi place mult culoarea.Happy WW,Carmen!:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumoase flori.. minunat colorit! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  43. Flori pentru toate Andreele si Andreii! Si pentru Andreea mea. La Multi Ani!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Ascult colinde, aprob comentariile si vizitez prietenii de miercuri. Am vazut multe poze faine!

    RăspundețiȘtergere
  45. am trecut sa-ti urez la multi ani de ziua noastra a romanilor...stiu cat de romanca esti...cu trup si suflet un motiv in plus sa-mi fii foaret draga >:D<
    La multi ani Carmen!
    o noapte frumoasa si o zi minunata sa ai maine...te imbratisez cu drag...pup...somn usor >:D<

    RăspundețiȘtergere