marți, 3 august 2010

Aniversare

Anul trecut, la sfârsitul lui iunie, prietena mea Alina, mi-a scris un e-mail prin care ma anunta ca a intrat în Lumea Blogosferei... Habar n-aveam ce-nseamna asta! O fi de bine? o fi de rau?...m-am întrebat ca în bancul cu badea Ion si SIDA :)(badea Ion se trezeste cu vecinul la gard: " Auzit-ai Ioane, tot satul vorbeste despre SIDA?! Tu?...ai?" Badea Ion cugeta o clipa: daca spun ca n-am, umple tot satul ca-s sarac! daca spun ca am, îmi cere! se hotareste si spune " Apai am si eu o târa, pe fund...")
Am intrat cu grija pe adresa primita si... tare interesant mi s-a parut! Am facut câteva comentarii - pe mail, ca pe blog nu îndrazneam sa scriu, nu care cumva sa stric ceva!
O luna mai târziu s-a întâmplat ca Alina si familia ei sa vina la noi, în vizita si... activitatea ei bloggeristica m-a incitat mai tare! O saptamâna dupa plecarea lor, am pasit si eu, cu pasi mici, în Blogosfera... Am descoperit bloguri speciale si timid am facut câte un comentariu, pe aici pe acolo...
Între vis si realitate împlineste astazi un an! Observ ca profilul meu a fost vizitat de 2335 persoane si blogul mi-a oferit posibilitatea de a stabili prietenii virtuale deosebit de interesante! Dintre acesti prieteni, doar pe 3 i-am cunoscuti înainte (Alina, Mara si Maria). Pe alti 5 am avut fericita ocazie de a-i cunoaste-ulterior -personal (Cici, Ceska, Fly, Andrei, Joco ) iar cu alti 7 (Anamayana, Elisa, Vaca Verde, Carmen Musat-Coman, Oana Stoica-Mujea, Vania, Jacob) am extins prietenia-virtuala si pe adresa personala de mail, sau telefonic.
Daca mai socotesc si faptul ca exersez zilnic a citi, a gândi si a ma exprima româneste, nu pot decât sa ma bucur de viata de bloggertia. Multumesc ca existi, draga Blogosfera! Multumesc si celorlalti prieteni-virtuali: BunatatiSimple, BelleDeJour, Tetris, Giulia, Roxana, Orfiv, Caius, Lucian, IoanSorinUsca, AnaUsca, Link-ping, Mosu, Donca, Irina, WorldOfSolitaire, Nelly, Acuarele, Unchesu-VisSauRealitate, Gabriela, Basse, Natasa, Victoria, Acuarele1, CosminStefanescu, MicileMizerii, AngiGhita, Oana, Ruxi, Vero, PlanteDeLeac, EmaHategan, Paul, Lukluk, Zâna, AndiBob, AnaTartoras, ImaginiDelani, MagazinDeVise, Cell61, Ana Multumesc tuturor cititorilor mei!

26 de comentarii:

  1. La multi ani! Sa continui sa ne bucuri cu verva ta, cu felul pozitiv in care privesti lucrurile si nu in ultimul rand cu filmuletele-poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani spumosi si inspirati!
    Intr-adevar, blogul nu poate fi decat un exercitiu util din multe puncte de vedere si mai este si o placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multi ani nu numai blogosferici! Sigur e mai bogata blogosfera de cand citim despre taramul dintre vis si realitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tetris draga,
    multumesc! esti tare draguta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anamayana draga,
    ce bine ca ne-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceska draga,
    multumesc, ma bucur ca esti lânga mine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani!
    Ma bucur sincer ca te-am cunoscut,am citit si văzut lucruri plăcute și interesante aici la tine!
    Sa continui tot asa!
    Felicitări draga Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Mariana,
    si eu ma bucur ca te-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  9. si atunci eu ce sa mai zic????
    Bunul Dumnezeu sa fie cu tine mereu!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Om bun,vocea ta va fi cu siguranta auzita. Multumesc draga Fly!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa poti gasi in continuare cate ceva din ce-ti lipseste, sa te poti bucura de prietenia unor suflete dosebite si toate sa-ti daruiasca fericire!
    Dumnezeu fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Paul draga,
    multumesc mult! se vede ca stii despre ce vorbesti! aceleasi urari si tie!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani si multi cititori blogului tau, iar tie la multi prieteni!
    Ooo si as fi zis ca te citesc de vreo zece ani...

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu mare simpatie si deosebit RESPECT,i-ti doresc,tie si blogului tau, La Multi Ani !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mosule îti multumesc!
    ma magulesti :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga Joco, multumesc mult! si tie la fel, ca fiecare blog are nevoie si de prieteni si cititori ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga Carmen,iti urez LA MULTI ANI !Tie si blogului tau si sa ne mai incanti cu povestile tale ...la gura sobei :)
    Te imbratisez.Pare rau ca n-am fost pe faza,ma ierti tu :D
    Sanatate si...te pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Elisa! ma bucur ca suntem prietene! te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, blogule!;)
    La multi ani si mult bine pentru tine Carmen...ne porti prin locuri minunate si alaturi de tine incercam sa descoperim calea de mijloc intre VIS SI REALITATE!
    Sunt onorata si iti multumesc ca "ne-am cunoscut", chiar daca, deocamdata, doar virtual!
    Fii binecuvantata, alaturi de familia ta si toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  20. Draga Ana_Tartoras,
    multumesc mult! ce frumos ca ne-am cunoscut!
    PS:si tu iubesti muntele, cred ca ti-ar fi placut si tie un traseu prin Apuseni.
    Poate ne vom întâlni vreodata! Somewhere sometime somehow...Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-ar placea tare mult sa ne cunoastem si personal...cine stie?Viata are atatea surprize de oferit!!!!!;)
    Mi-as fi dorit mai mult ca orice sa va pot insoti pe cararile Apusenilor....nu iubesc, ADOR MUNTELE!
    Ma resemnez cu 3 zile de camping in muntii de-aici, Sierra Nevada!Nu-i acelasi lucru, n-are acelasi farmec, da-i tot MUNTE!
    Dupa un an si jumatate, maine imi pun bocancii in picioare si rucsacul in spate...
    Pentru trei zile voi fi cel mai fericit om de pe pamant!:)
    Gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tartoras draga,
    ce ma bucur pentru tine! îti doresc un weekend placut! sa ne reauzim sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  23. La multi aaaani!
    http://pauza-de-ceai.blogspot.com/2010/08/blog-aniversare.html

    RăspundețiȘtergere
  24. ha-ha... Alina draga,
    am descoperit postarea ta înainte sa citesc acest mesaj de la tine :)
    MULTUMESC mult!

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga mea, ma bucur ca ma numar printre prietenii tai din lumea virtuala. Si eu am trecut de aniversarea de un an... si nu regret decât ca nu am timp sa citesc mai mult si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  26. Giulia, si mie îmi merge tot cam asa :)

    RăspundețiȘtergere