marți, 8 noiembrie 2011

Flori si numai gânduri bune...

...tuturor acelora care astazi serbeaza ziua onomastica, dar mai ales prietenilor virtuali: Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Gabi123, Gabriela Savitsky, GabrielaElena, Mihaela, Mihai - Umograf, Mihaita (or mai fi, dar sub pseudonimele de blog sunt de nerecunoscut - Scorpio, spre exemplu!).

La multi ani! Sanatate si numai împliniri!
PS: ofer cu drag, florile pe care eu le iubesc cel mai mult.

30 de comentarii:

  1. Gestul tău este cel al unei mari Doamne!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela,
    cu drag!
    petrecere frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Max,
    ah...nu am facut nimic deosebit. Tu esti prea bun! multumesc, sa ai o zi frumoasa ca sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani sărbătoriţilor! Are dreptate Max, da da! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Carmen, iti multumesc foarte mult pentru urari.
    La multi ani si din partea mea tuturor sarbatoritilor zilei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi,
    sunt maci de câmp, sunt florile mele preferate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,
    si tu esti o draguta, te pup ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Geanina,
    ce frumos ca ne adunam atâtia prieteni, sa-i felicitam pe sarbatoriti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihaita,
    placerea e de partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabita,
    ma bucur ca ti-am putut face o mica surpriza :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani cu sanatate sarbatoritilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Diverse,
    sa traiasca si noi sa fim fericiti pe lânga ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Scorpio,
    aaaa! înseamna ca esti o Mihaela sau o Gabriela, care astazi primeste de la noi pupici si La multi ani!... Oare cum te cheama?!

    RăspundețiȘtergere
  14. un cadou din suflet pentru cei apropiati, aici pe blog..

    RăspundețiȘtergere
  15. cypy,
    asa este, si tare ma bucur ca nu sunt singura care-i felicit pe sarbatoritii zilei de azi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. dictaturajustitiei8 noiembrie 2011 la 20:53

    Iubesc la fel de mult macii. Sunt deosebiți.
    Urez și eu celorlalți, toți cei care se numesc Mihaela, Gabriela, Mihai și Gabriel un sincer LA MULȚI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc pentru gandurile bune, draga prietena ... virtuala! Si pentru frumosul cu care ne-ai obisnuit in fiece zi de miercuri!

    RăspundețiȘtergere
  18. La mulţi ani sărbătoritelor(ţilor)!
    Flori şi vise împlinite!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mă alătur și eu.
    Felicitări ,la mulți ani și numai sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen..Gabriela ma cheama.

    RăspundețiȘtergere