joi, 24 noiembrie 2011

92

fotografie de la Ana
Flori pentru participantii la Miercurea fara cuvinte, saptamâna 47 a acestui an.
Cele mai frumoase fotografii din blogosfera româneasca sunt înscrise aici: Dan, Angi,OanaClara, Daurel, ana, Perspective, Abisuri, Melly, Iulia Radu, Orry, Ironicblonde, Sophie, Leovi - Warm tears soothe our souls , Max Peter, Lunabeteluna, Florina, AEFC, APIS, Kadia, oasis, Wind - PHOTOGRAPHIS, mădălin, G1b2i3, Luiza, Alina, Adriana 1, Alice Georgiana 1, KARMAPOLICE, Andera Y, Jumatati, LePetitPrince, Gingasia, mircea florescu, Roz... sau nu, Emme, Neuroanchiloza,Blogu lu Ninu, Mona, Lolita, Obiectiv subiectiv - Photography by Cosmin Iftode, devoratea de muzica, Emahategan, Alice in WonderNet, coco, aA, Tetris , Vania, rokssana, ELENA, Alm, diverse, OFZ, scorpio, Mirela Pete, abbilbal, Vulturesti, coolnewz , Minoki, Ana Lutas, Aniela, Cămăraş de lumini, P.M.-Ne amuzam!,RobertN, Zina, Costin Comba Photography, Lumi RO, Gabriela Elena, IULISA, Aurora Georgescu, lukluk, colţu' cu muzică, A different blog, geanina,Leovi - Dialogue between fire and water, Dana Diaconu,Marius Mihalca, anastasia, zoltybogata, Cristi Milla, pandhoraa, tu1074,Rontziki, Lumea lui Alexandru, Max Peter, SoriN, DANI, Liviu R. , Tudor Enea.

20 de comentarii:

  1. Mulțumim pentru flori dar flori meriți și tu Prima doamnă a blogosferei:) !
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce compliment! acum observ si eu clasamentul :)) multumesc. Te pup.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru flori.

    La această etapă nu am reuşit să trec pe la toţi participanţii la "miercurea fără cuvinte şi îmi cer scuze. Sper ca săptămâna viitoare să nu mi se mai ivească alte probleme.

    Vă doresc la toţi o zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  4. o floare parfumata si ptr dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. mea culpa...sunt cascata...nu am facut ce trebuia...ramane pe alta data :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. buna dimineata...am trecut sa vad ce mai faci sa admir minunatii boboci de bujori...o zi frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru buchetul superb de bujori! Si pentru compliment :) Dau la schimb pupici si imbratisari. O zi fumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult bujorii. O zi plina de bucurii sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma simt implicat intr-un mare proiect;
    ...manageriat cu har;
    ...si carisma.
    Sa ai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super! Ma bucur ca ai postat poza cu bujorii:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai tu un dar aparte sa ne aduni pe toti aproape de tine,dar apoi sa ne mai si rasfati cu flori frumoase.
    Ziua de miercuri e o zi pe care o astept cu mult drag si asta numai din cauza ta,Carmen:).

    RăspundețiȘtergere
  12. Abbilbal,
    sper ca ai rezolvat cu brio cauza ce te-a împiedicat sa vizitezi "miercurienii". Asta este cel mai important, ca postarile noastre, ramân aici, si mâine si poimânie, si pâna miercurea viitoare nu apar fotografii noi :))
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Meritul tot al tău rămâne, Carmen!
    Felicitări pentru "avansare"! Chiar meriţi!

    RăspundețiȘtergere
  14. rasfat maxim- bujori in noiembrie :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sărut mâna pentru flori! Ce buchet minunat de bujori... Pe vremea asta, destul de rece, am simţit o adiere primăvăratică, văzând aceste flori frumoase!
    Numai bine, Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Hi, hi! Am uitat să mă semnez mai sus!
    Încă o dată sărut mâna pentru flori!

    RăspundețiȘtergere
  17. Olá!
    Belas,os botôes estão se abrindo!


    Adriano.

    RăspundețiȘtergere