joi, 17 noiembrie 2011

94

http://www.gracesgraphics.com/1/have/animated/004.gif
Invit participantii "Miercurii fara cuvinte" la o cafea turceasca; e buna în orice moment al zilei, daca respecta cele trei reguli: sa fie fierbinte ca iadul, neagra ca noaptea si dulce ca iubirea ;)
Lumi RO, Ironicblonde, Adriana 3, iulian, Dan, APIS, AEFC, Florina, Dana Diaconu, Aurora Georgescu, Daurel, Abisuri, Ana, Adriana 2, Emm, Dana, Diverse, OanaClara, Sara, Blogu lu Nin u, Tiberiu, Adriana 1, C.L.M., LeP, Ada Pavel, Kadia, P.M.-Ne amuzam!, Leovi - Could You Be Loved, Roz... sau nu , A different blog, Alina, IULISA, SoriN, Andera Y, mădălin, zoltybogata, Luiza, KARMAPOLICE,Alice in WonderNet, Mircea Florescu, g1b2i3 , Gabriela Elena, Ana Lutas, Ghost Painter, Caius, Calatorii, ganduri, vise, Neuroanchiloza, wind- ROMANIA, Ilarie, Vania, Cristi Milla, Mona, rokssana, aA, Devoratoarea de muzica, Emahategan, ELENA, OFZ , RobertN, scorpio, mariana, Minoki, Vulturesti, Sophie, Melly, Alm, Calin, Georgi, Kadia, Cămăraş de lumini, altcersenin, tibi, pandhoraa, Leovi - Ignition, geanina, Lunabeteluna, tu1074, lukluk, Mirela Pete, Digodana, Aliceee Traveler, Costin Comba Photography, Aniela, Max Peter, colţu cu muzică, DANI, anastasia, Tetris, abbilbal, coolnewz, Lumea lui Alexandru, Zina, Tudor Ene, LiviuR.

24 de comentarii:

  1. nu beau cafea dar ma prefac ca e ciocolata calda :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Cafeua turcească este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu beau doar ceai :)asa ca ofer cafeaua mea lui Vera :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc frumos.
    Am ajuns cam târziu, dar o beau mâine dimineaţă :)

    RăspundețiȘtergere
  5. exact asa imi place si mie,in plus cu putin lapte si evident daca e cafea turceasca si cu caimac...uite cum m-ai facut tu sa astept cafeaua de maine dimineata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii cum spunea Sorescu: "O cafea totusi am sa beau din mâna ta / Imi place ca tu stii s-o faci amara". Asa-mi place si mie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc !Cu plăcere mă alătur.
    Chiar a venit bine cafeaua.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Carmen!
    E numai buna la ce adormita sunt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru cafea! Sper sa ma trezeasca :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Desi nu sunt participanta la
    "Miercurea fara cuvinte"nu pot sa refuz o cafea de la tine ,cu tine si prietenii tai.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe la noi a iesit soarele ceea ce va dorim si dv!
    Cafeaua pare apetisanta...

    RăspundețiȘtergere
  12. o sa adaog si eu putina frisca :)
    multumesc,e foarte binevenit :)

    RăspundețiȘtergere
  13. In cinstea ta, Carmen, ma voi adulmeca mirosul cafelei si voi bea o ceasca de ceai! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Candva se punea si un strop de rom; ...apoi au navalit rromii

    RăspundețiȘtergere
  15. multumim pentru cafea, eu o prefer totusi amara

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, dar la aceasta ora parca merge un ceai. Zile frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. Danke! Maine urmeaza o ceasca de ciocolata calda sau o cutie cu praline! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cafeaua trebuie sa fie FIERBINTE, ca prima noapte a unei fete, aromata (ca a zecea (cand a mai invatat si ea cate ceva) si neagra, ca blestemele maica-si!
    Scxuze: am uita ca esti mama de fete!
    Toate cele bune si salutari si de la Colegul Ulise!

    RăspundețiȘtergere
  19. E mortala floricica! :)

    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sărumana!
    nu beau cafea, dar stau la cafea cu voi și o miros! :)

    RăspundețiȘtergere