luni, 21 noiembrie 2011

Nici un premiu pentru Bieber si Gaga


Ieri noapte la Nokia Theatre din Los Angeles a avut loc decernarea Premiilor American Music Awards, unul din cele mai importante evenimente muzicale americane, la mare concurenta cu premiile Grammy. Sunt oferite începând din anul 1973 de AMA, clasamentul fiind alcatuit în functie de audienta la public si numarul albumelor vândute.
Câstigatoarea serii si titlul Artistul anului l-a dobândit Taylor Swift, tânara despre care toate ziarele scriu astazi"doar 21 de ani si deja o legenda a muzicii". Nu este de mirare! Taylor este frumoasa si deosebit de talentata. Ma bucur pentru succesul ei :)
Câstigatorii celei de a 39-a editii AMA sunt:
Cea mai buna interpreta pop/rock: Adele
Cel mai bun interpret pop/rock: Bruno Mars
Cel mai bun grup pop/rock: Maroon 5.
Cel mai bun album pop/rock: 21Adele
Cea mai buna cântareata country: Taylor Swift (titlu câstigat pentru a 4-a oara consecutiv)
Cel mai bun cântaret country: Blake Shelton
Cel mai bun album country: Speak NowTaylor Swift
Cel mai bun grup country: Lady Antebellum
Cel mai bun interpret rap/hip-pop: Nicki Minaj
Cel mai bun album rap/hip-pop: Pink FridayNicki Minaj
Cea mai buna interpreta soul/R&B: Beyoncé
Cel mai bun interpret soul/R&B: Usher
Cel mai bun album soul/R&B: LoudRihanna
Cel mai bun interpret Rock alternativ: Foo Fighters
Cel mai preferat artist contemporan: Adele
Cel mai bun interpret Latino: Jennifer Lopez
Cel mai inspirat artist contemporan: Casting Crowns
Premiu special: Katy Perry (prima interpreta care a reusit sa urce pe locul 1 în top, cinci melodii apartinând unui singur album)
Noua intrare - Hot Chelle Rae
Desi nominalizati, Justin Bieber si Lady Gaga nu au primit nici un premiu. Mie personal îmi pare nespus de rau pentru One Republic, care deasemenea nu s-au numarat printre câstigatori.

10 comentarii:

  1. Carmen, e buna Taylor, e chiar buna! Cat despre Gaga, nici o paguba...Multumim de informatiile complete cu care ne-ai obisnuit, de altfel. Acum, sa-i ascultam! O seara muzicala iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiam, dar sunt satula de Gaga si Bieber :-P

    Vezi ca am pus partea a 2-a a articolului despre Doha, stiu ca ti-a placut. Pup si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vera,
    :) nici eu nu am vazut transmisiunea în direct pe canalul ABC, dar am vazut secvente ale celor mai importante momente ale spectacolului. A fost ceva deosebit... Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela,
    îmi plac multe din piesele lui Taylor, Adele, Beyoncé, Rihanna, One Republic, Bruno Mars... Dar nu toate! Ma întreb câte se vor cânta si peste 20 de ani?!...
    Te pup. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioana, vin, ca m-ai fermecat cu Doha a ta! tare curioasa sunt cum ai ajuns tu acolo, în paradis?!
    Pupici. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-o fi venit mintea la cap de i-au mai lasat deoparte pe Gaga (fara Lady intentionat, sic!) si pe Bieber. Supra-promovarea poate avea si ea neajunsuri :) Ma bucur pentru Foo Fighters, Adele si Maroon 5. Taylor Swift ma cam lasa rece, nu stiu de ce, dar daca n-au gasit altceva mai bun... Pupici din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. One Republic este o trupa excelenta...Lady Gaga este o artista geniala, talentata si incredibila, faptul ca unora nu li se pare comestibila muzica ei nu inseamna ca nu e geniala..oricum a cistigat anul trecut, dar sa nu uitam ca vin premiile grammy in curind
    sincer nu vreau sa intru in conflict cu nimeni dar taylor swift este de toata jena..in fine gusturile nu se discuta

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am tot uitat la listă şi de sus în jos, şi de jos în sus, şi am ajuns la concluzia că s-ar putea să fiu eu mai curios, pentru că nu-mi spun nimic decât vreo două nume. Dar asta e, sunt ale mele şi aceste preferinţe şi mă împac cu ele... :)))

    RăspundețiȘtergere