miercuri, 2 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (44) - De sezon

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

68 de comentarii:

  1. cu cîte bunătăţi sîntem răsfăţaţi azi! ce am făcut să merităm?

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am gandit ca si un strugure mi-ar prinde bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Desfătarea aromelor de toamnă!
    Ce gusturi și ce arome !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara ! Eu am dat ciorba, tu ai dat fructele, sa vedem cine da felul doi ! :D
    Noapte buna şi Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am invatat sa impart primul loc. Odata eu, odata Escu:)))
    Seara faina, Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc frumos pentru trataţie! Două boabe de strugure merg... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumuseţi şi bunătăţi! Toamna ne răsfaţă mai mult ca oricare alt anotimp!
    O poză minunată. Happy WW, dragă Carmen!
    Sărut mâna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc pentru ofertă. Perele sunt bune, strugurii la fel, merele şi gutuile or fi ele bune dar nu le mai pot mânca şi rase nu au nuciun gust.

    RăspundețiȘtergere
  9. Culori calde si luminoase ... au atita soare-n ele ...

    RăspundețiȘtergere
  10. ce lumina frumoasa imbraca fructele...
    imi place fotografia ta :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce belșug și ce binecuvântare aduce toamna!Frumoasă fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu le-aş lua pe toate:)

    O seară fumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei Carmen, acum este prea taziu, dar maine am sa savurez cu placere gutuia pe care am cumparat-o acum cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Toamna nu are doar culori, ci şi gusturi.
    În ceea ce mă priveşte, eu am adus la colecţie niţică desfrunzire.

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba compozitie. Tu ai facut fotografia?

    RăspundețiȘtergere
  16. Da!de sezon!frumos!
    Te rog sa ma treci si pe mine pe lista!multumesc o yi frumoasa de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place cum cade lumina... si cum sunt aranjate. Mai ca nu iti vine sa le atingi ca sa nu le strici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună CARMEN!
    Din ce ai expus tu aici îmi
    plac toate!
    O zi de miercuri plăcută îți doresc!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu ma servesc cu o gutuie! Multumesc! O zi minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vineri si simbata m-am ocupat de pere si gututi.Adica am facut dulceata di gututi si compot asortat gututi cu pere.Am pus putina scortisoara.O minunatie!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce bine arata, cred ca sunt si delicioase!
    O zi minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. "Toți acei ce-ntreaga vară
    Au lucrat din zori în seară
    Toamna au roade bogate
    Au și fructe și bucate
    Mere, pere în panere...
    Prune bune și alune
    Și gutui, amărui
    Cu puf galben ca de pui"

    Foarte frumoasă imaginea!
    O frumoasă zi de miercuri-toamnă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Gand la gand cu bucurie! Si eu am un castron cu struguri la mine pe blog! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Inca e toamna...
    Sa aveti o saptamana frumoasa!
    Salutari din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Fructe, sanatate si vitamine. :)

    Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi plac toate... dar am servit un mar in dimineata asta. Maine revin pentru o gutuie! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen, esti o ARTSITA! Nu doar o femeie de exceptie, o mama deosebita, sotie si inginer, ci si artista. Lasa-ma sa te laud, uite-asa! Iaca te LAUD pentru ca asa simt eu, asa te percep eu si asa te cunosc: deosebita! Pentru ca meriti. Am vazut zeci de mese aranjate de tine cu arta, colturi de gradina, interioare, birou, platouri, aranjamente florale de interior si altele asemenea, facute de mana si cu inspiratia ta. Stiu ca a aranja fructele cu bun gust, apetisant si frumos intr-un vas, pentru cei dragi si pentru tine, vine din interior, dar peste acest interior se suprapune si o cultura si o atentie care ne tine spiritul treaz. Esti minunata, ai multiple talente si ma bucur pentru asta.
    Sa ai o zi de miercuri splendida!

    RăspundețiȘtergere
  28. chiar foarte potrivit sezonului :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Superba imagine! Aurul toamnei :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ingrediente pentru o salata de fructe delicioasa. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi-ai facut pofta de fructe...noroc ca am o sacosa cu gutui aduse de la tara acasa :D O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  32. Gutui! De cand n-am mai mancat gutui si am tot zis sa caut... Poate reusesc sa-mi amintesc azi, totusi! :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. cred ca as gusta un pic din toate, sezonul abundentei! happy ww, carmen!

    RăspundețiȘtergere
  34. cred ca as inclina spre gutuie!:) great work Carmen....zi faina1

    RăspundețiȘtergere
  35. roadele minunatei toamne frumos aranjate,de o mana sigura si frumos privite,cu ochiul artistului.....

    zi frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  36. si totusi...vine toamna
    si tu o simti si o ingini

    RăspundețiȘtergere
  37. Este o tema atat de frumoasa, incat as mai lungi-o o saptamana!!O zi buna tuturor, si felicitari pt superbele fotografii din aceasta saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  38. Servus Carmne, un mar inainte de masa este tocmai potrivit; l-am luat si am plecat. Multam fain!

    RăspundețiȘtergere
  39. Superba postare! Felicitari! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  40. Miercurea aceasta vad ca este una a aromelor si o incantare pentru papilele noastre gustative. :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Ma mir ca am mai apucat si eu o poama...
    Sa aveti bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  42. Miammmm...Îmi place tot ce este acolo în coș!

    RăspundețiȘtergere
  43. Dulceaşă de gutui!!!! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Olá Carmen!
    Estou aqui no Barzil, e visitando seu blog que é muito
    bom, parabéns!
    A foto que Vc fez na floresta
    ou Bosque junto com sua filha,
    brincando junto
    as árvores e folhas amarelas!
    muto linda!!!
    Adriano

    RăspundețiȘtergere
  45. Sarut mana CARMEN!,
    Ddeosebit aranjamentul cu fructe de sezon.Este o încântare sa fie privite.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  46. O riginala,ca de obicei!
    O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  47. Dupa o cina exotica "à la Dan" manânc bucuros niste pere din platoul tau!

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte frumos arata imaginea, ce culori si ce umbre delicate.Imi place!Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  49. De fiecare data cand vorbesc cu copiii despre marele nostru pictor,Stefan Luchian,le spun cu deosebita placere frumosul sau obicei.Dupa ce termina de pictat fructele ,intotdeauna le dadea copiilor din jurul sau.Acestia le mancau cu multa,multa placere.:)
    Azi ne-ai oferit o imagine numai buna de pictat,dar si de mancat.
    Pacat ca nu mai sunt cei mici pe langa tine:).

    Probleme,probleme la inscriere:(.Nu stiu cum sa fac sa nu mai deranjez pe nimeni,dar vreau si eu sa va fiu alaturi cu:
    http://13angi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  50. Pințu are de dus la grădi mâine fructe de sezon. Cică se lasă cu salată la finalul observației :-)))

    RăspundețiȘtergere
  51. Carmen!
    Camen!
    Vc is the Carmen Messerli!
    Thank you for visit my blog

    Adriano.

    RăspundețiȘtergere
  52. strugurele ala imi cam face din ochi

    RăspundețiȘtergere
  53. Splendidă fotografie Carmen! Îți aduce bucuria-n tot fizicul! Fain, asta-mi place grozav!

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu-mi apare casuta pt. inscriere :((

    RăspundețiȘtergere
  55. http://cammely.wordpress.com/2011/11/03/meditam-dar-putini-suntem-inspirati/

    RăspundețiȘtergere
  56. te astept la miercurea fara cuvinte.

    http://cammely.wordpress.com/2011/11/08/si-peste-toate-acestea-se-stoarce-putina-lamaiesalata-de-toamna/

    RăspundețiȘtergere
  57. "apoi sa introduc, linkul in tabelul de mai jos"...nu vad niciun tabel!

    Cum as putea sa ma inscriu si eu?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  58. Flavius87,
    dupa cum spune si titlul, "Miercurea fara cuvinte" apare în fiecare miercuri si tabelul de înscriere de pe blogul meue, ste activ la postarea din ziua respectiva, de la ora 0 la ora 24 :))
    Daca doresti sa te înscrii, te astept miercuri viitoare :)

    RăspundețiȘtergere