joi, 10 noiembrie 2011

Drumul celor de la "Miercurea fara cuvinte"

Arta, s-a zis, este cel mai scurt drum de la un om la altul. ... Probabil, tot ea este şi cel mai scurt drum de la om la el însuşi." - Octavian Paler
Felicitari tuturor participantilor la "Miercurea fara cuvinte -45 " pentru ingeniozitatea ideilor si originalitatea fotografiilor prezentate, felicitari "veteranilor" pentru ca nu au abandonat drumul, iar celor noi înscrisi, felicitari pentru ca au decis sa ni se alature! Felicitari Adriana, Dan, Iulia, Florina, AEFC ,oasis, Vera, Kadia, 13angi ,Ana, Calin, Lolita, Perspective, Abisurile, Georgi, Felix, Alice in WonderNet , Tiberiu, Alice Georgiana1, Leovi - Despair with optimism, Ada Pavel, DANI, C.L.M., Ironicblonde, Gingasia, Calatorii, ganduri, vise, Daurel, ...ღ...Dream...ღ... , eddy, ANDROXA, Mircea Florescu, Adriana, Lunabeteluna, mădălin, Alina, Cypy, aA, CarmenDictaturaJustitiei, G1b2i3, Supravietuitor, Tetris, zoltybogata, Mariana, Neuroanchiloza, Cristi Milla, rokssana, ELENA, OFZ, Emahategan, wind, Vania, LePetitPrince, Ana Lutas, SARA, scorpio, Minoki, Sophie, RobertN, OanaClara, Vulturesti, Melly, P.M.-Ne amuzam ca nu-i impozabil, micile-vacante, A different Blog, SoriN, Zina, Cămăraş de lumini, Leovi - You look at me and melts my heart, anastasia, IULISA, Lumi RO, coolnewz, lukluk, Luiza, Gabriela, anastasia, cammely, Diverse, pandhoraa, dagatha, Napocel, Costin Comba Photography, Phozone, Max Peter, Mirela, tu1074, abbilbal, Clipe de Cluj, Liviu R., Lumea lui Alexandru, geanina, colţu cu muzică, Aliceee Traveler, Escu, Digodana, Tudor Enea ! Saptamâna aceasta nu am realizat un record de participare, însa caliatatea fotografiilor celor înscrisi este uimitoare!... Pe drum au ramas doar cei mai buni!

39 de comentarii:

  1. Intotdeauna cu placere Carmen!
    Multumesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag!Ce ma bucur!O zi minunata la toti care sunt aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata! Draguta noatra gazda virtuala, ce mi-ai facut?! Stii cat am stat cu ochii pironiti pe locul 100; am zis ca poate mai vine unul , altul si daca am vazut ca nu si nu am luat cu asalt lista si nu m-am mai putut opri pana cand nu am ajuns acolo si chiar mai departe. mi s-au inverzit ochii si mai mult de atata privit!

    Sper ca te-am facut sa razi si sa te bucuri si tu de acele fotografii. Erau special pentru tine, gandindu-ma ca dupa atatea bloguri deschise, o gura de aer fresh nu ti-ar strica.

    Imbratisari de joi de dimineata si la buna revedere pana miercurea viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, sa stii ca ti-am furat frunzele si le-am facut bucuroase
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/11/toamna-cu-bucurie-drumul-frunzelor.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you very much to you Carmen, a beautiful picture of autumn atmosphere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, ieri mi-am facut timp pentru a vizita cat mai multe bloguri ale celor care participa la Miercurea fara cuvinte. Le multumesc atat celor care ma viziteaza , cat si celor pe care vizitandu-i,am descoperit imagini superbe, deoesbite, unicat, interesante sau pur si simplu calde si calme. E o zi a incantarii vizuale si iti multumesc pentru asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc Carmen si multumim ....
    azi e prima zi cu ploaie de toamna la Bucuresti...eu iti las o imbratisare calda >:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim Carmen..initiativa ta de a ne aduna si de a ne imboldi sa ne cunoastem, e mereu laudabila :)

    sa ai o zi grozava :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen, iti multumesc pentru vizita si raspunsul este: nu m-am suparat. Pupicei si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  10. Meritul este al tău, Carmen!
    Îţi doresc o zi frumoasă (că la noi în Bucureşti se cam apropie iarna...)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu asa aprecieri e greu sa stai miercurea deoparte! Noi ar trebui sa-ti multumim ca ne-ai strans in juru-ti si pe multi asa i-am cunoscut :)
    Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase culori de toamna! Happy Thursday! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumesc pentru găzduire la întâlnirea de miercuri. Pe drum "au rămas doar cei mai buni" dar forte buni sunt şi cei care şi-au luat o mică pauză pentru a rezolva alte probleme. Este vorba de Zamfir Pop cu Ulise al lui şi secretosul "Secret".

    Vă doresc la toţi ai casei o seară bună.

    RăspundețiȘtergere
  14. n-am inteles niciodata ... miercurea in turma .

    RăspundețiȘtergere
  15. Marule, singur nu ai sa gasesti fericirea, Carmen a gasit o carare!
    Carmen, calde imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  16. Melly,
    sa ai parte de o saptamâna minunata, sa traiesti momente demne de a fi memorate pe cartela aparatului tau de fotografiat, pentru ca miercurea viitoare sa ai cu ce ne încânta :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ema,
    prin Miercurea fara Cuvinte, noi am descoperit o multime de persoane simpatice, care stiu si sa mânuiasca cu maiestrie aparatul fotografic :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mariana,
    :) gândurile bune se întorc catre tine înzecit... nu! însutit, ca suntem o suta participanti la MfC ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Adriana,
    m-am bucurat tare! peisajele sunt deosebite. Natura si animalele, sunt simboluri ale puritatii.
    Multumesc! sa ai deasemenea o saptamâna cat mai placuta si senina!

    RăspundețiȘtergere
  20. Geanina,
    ;) we are the champions! Campionii fotografiilor :) Sa ai o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mirela,
    acesta este scopul rubricii, sa ne vizitam si sa ne cunoastem. Ne prezentam sufletul, putin câte putin, prin fotografiile pe care le expunem :)
    Ma bucur mult ca te-am întâlnit!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pandhora,
    ploaie? ce este aceia?! :))
    La noi nu a mai plouat de o gramada de saptamâni...chiar luni de zile! La Paris m-a plouat ultima data.
    NU spun ca mi-ar lipsi, dar... si ploaia are farmecul ei.
    Pupici din Bavaria :-*

    RăspundețiȘtergere
  23. Rokssana,
    miercurea este o zi încarcata, care mie imi aduce muuuulta bucurie! Daca va aud si pe voi spunând acelasi lucru, atunci, bucuria mea e dubla! pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Adriana,
    îmbratisari. Esti o prietena virtuala tare draguta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Max,
    multumesc, si eu îti doresc o saptamâna minunata.
    Si iarna este un anotimp frumos... bucurii aduce orice zi!

    RăspundețiȘtergere
  26. Alinus,
    astazi am baut sticla de Recas pe care ati adus-o voi :)) acum sorb ultima picatura di pahar. Ne-am gândit la voi si la Maria :) felicitarea este pe drum. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Cristi,
    simpatic! sa ai o zi frumoasa - în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  28. Abbilbal,
    ma bucur ca i-ai amintit! Secret ne urmareste de aproape - chiar daca nu a participat la ultimele runda. Zamfir si Ulise... sper sa revina cât de curând - ieri s-a înscris cu AEFC si Florina.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  29. Marul,
    nici nu vei întelege, asa cum nici eu nu te înteleg: daca nu-ti place blogul meu, de ce treci pe aici?!
    O faci cu regularitate... se pare ca totusi te roade invidia!!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Melly,
    pentru ca se plictiseste, marul(stricat) ne provoaca, doar doar trecem pe blogul lui sa vedem cine este arogantul ce se baga în discutie fara sa fie invitat!
    Îl ignoram si asta o sa-l doara cel mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumim pentru tot!!! Sunt intr-adevar noua printre voi... dar incet, incet va descopar pe multi dintre voi si chiar imi sunteti dragi!!!

    Multumesc Carmen, pentru sansa oferita!!!

    P.S.: Sper ca pe viitor, fotografiile mele sa fie, chiar fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  32. Carmen, eşti o gazdă minunată!
    Cred că noi trebuie să te felicităm.
    O seară caldă!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ca sa functioneze orice masinarie are nevoie de un motoras,omul de inimioara,iar Miercurea fara cuvinte de Carmen.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  34. Giullie,
    cuvintele tale ma bucura în mod deosebit! Bine ai intrat în grupul nostru! Ai sa vezi ca de acum, miercurile îti vor fi vesele, colorate si cu muuuulte povesti ascunse în spatele imaginilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  35. Anastasia,
    multumesc sincer! ma bucur mult.

    RăspundețiȘtergere
  36. Angi,
    ce draguta esti! multumesc mult!
    si tie o noapte buna, cu vise frumoase! ;)

    RăspundețiȘtergere