miercuri, 16 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (46) - Acuarela


Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

64 de comentarii:

  1. Unde ai muiat pensula, Carmen? Acuarela ta e opera de arta. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu si natura, cei mai de seama artisti ai lumii ! Nu trebuie decat sa ai ochi pentru splendorile create de ei... Si tu ai !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe "acuarele"! Minunat "pictorul"! Dar şi cine le-a ..."înrămat" şi le-a adus aici! :-)
    Happy WW, dragă Carmen. Şi un salut cald pentru toţi care venim pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus. Ce făcuşi Carmen? Ai dat foc ceruui?

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos, ai făcut o figură de stil la care eu nu m-aş fi gândit! Ai fost inspirată, Carmen! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Maiastra pensula ... O zi senina, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Culori de poveste ! Ard in spatele retinei ...
    O zi de miercuri reusita, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe cerurile tale, după cum zicea şi Abbilbal, parcă o mînă nevăzută a dat foc la ceruri;dar mă stresează rău înscrierea aici la tine, că de fiecare dată cînd ajung aici, trebuie să se blocheze ceva şi să o ia toate razna :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce culori!!! Iti taie respiratia!
    Minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de frumos picteaza Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate culori,minunat cer ne-ai adus astăzi :)!

    RăspundețiȘtergere
  12. ard atat de frumos cerurile tale Carmen...superbe fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  13. superbe fotografiile tale! cerul e fotogenic intotdeauna :)

    RăspundețiȘtergere
  14. m-am luat cu vorba si am uitat sa zic:- Happy WW Carmen, Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  15. prima fotografie e impresionantă!
    felicitări!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  16. super! Si odata cu desenul asta vine o parte foarte placuta a zilei, in care se linistesc lucrurile si taraganeaza treburile de seara si incet-incet lumea adoarme.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ne revedem aici, dragilor! am inceput sa astept miercurea cu atat nerabdare!! Ma intreb deja ce tema va prezenta Carmen saptamana viitoare...?! Ce vraja minunata ai creat tu, Carmen draga, de ne-ai legat pe toti iubitorii de frumos si de culoare, cu itze nevazute si dulci, si ne aduci frumos, cu grija si bucurie, in fiecare miercuri, la tine "acasa"! Multumesc pt acest cadou frumos care se cheama "Miercurea fara cuvinte"!

    RăspundețiȘtergere
  18. O intreaga paleta de culori! Foarte frumos ai surprins apusul! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Apusul tau in poya este placut ochiului!
    O zi de Miercurea fara cuvinte minunata!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand vezi asa ceva, te bucuri de viata! Minunate imagini, o zi deosebita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. A doua fotografie e preferata mea.. un amestec irezistibil de zi si noapte.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce mai pot spune?Fotografiile tale spun totul.E minunat apusul tau de soare!

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună CARMEN!
    Superbe toate,îmi plac!
    O zi de miercuri plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  24. Parca-s picturi!
    Natura e cel mai mare artist, trebuie doar sa privim in jurul nostru.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  25. Intr-o adoratia totala fata de minunea asta a naturii.

    RăspundețiȘtergere
  26. aprinse culori! are cerul asta niste haine uneori de ramai mut. pacat ca dureaza atat de putin!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu un lucru sunt toti pictorii
    lumii de acord (si NU numai ei)si anume ca natura e cel mai desvarsit pictor! Nu se poate egala. Felicitari pentru aceste poze reusite, in culori absolut superbe! Happy WW, Carmen, ne intlanim la ... Ciocolata! Pupici! ;)

    RăspundețiȘtergere
  28. asta se intampla cand Dumnezeu picteaza....superb :)

    happy ww Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe imagini! De poveste! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Basmul prinde viaţă... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Da, apusurile sunt la fel de frumoase peste tot, numai oamenii sunt altfel...Ma bucur ca sunteti bine cu totii! Salutari din Romania!

    RăspundețiȘtergere
  32. Prima e intr-adevar deosebita! E apus sau e incendiu?:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Este prima mea participare la miercurea fara cuvinte, Carmen. :D

    Astazi am lasat cuvintele, desi mi-a fost greu, pentru a lasa imaginile sa vorbeasca.

    RăspundețiȘtergere
  34. Splendide fotografii pictate de natura! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  35. am fost bolnava, dar mi-am revenit, frumoase acuarele draga mea

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte frumos. Cerul parca sta sa erupa. Bune acurele mai ai...:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Par momente matinale, deci optimiste.
    Sa ai o zi cu impliniri !

    RăspundețiȘtergere
  38. Superbe culori! Cel putin rosul aprins din prima poza e de-a dreptul minunat! :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Un apus spectaculos si romantic. Trebuie sa ne ridicam mai des ochii spre cer. Pupici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Pff, nu e ziua mea azi pentru calculatoare, e a doua oara cand scriu mesajul pentru ca prima data mi-a dat eroare… Ziceam ca-mi cer scuze, dar nu inteleg de ce mi-a publicat un link vechi si nu cel de azi, l-am adaugat pe cel nou, dar nu il pot sterge pe cel vechi :(( uf, greu cu tehnica moderna!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Uau :) Cerul nu încetează să mă uimească...

    RăspundețiȘtergere
  42. fotoreporterul lui peste prajit pentru miercurea fara cuvinte
    http://zbateri.blogspot.com/2011/11/pictorul-si-atelierul-lui-dintre-ziduri.html

    RăspundețiȘtergere
  43. Vai, Carmen, cat ai scris de cand nu am mai trecut pe-aici... Tare vrednica esti.
    Nu stiu unde ai vanat tu culorile astea dar sunt superbe. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  44. Ai strans toate culorile in fotografii; nota 101

    RăspundețiȘtergere
  45. Foarte frumoase imaginile.Happy WW,Carmen!:)

    RăspundețiȘtergere
  46. Culorile cerului sunt de nereprodus, dar nu si pentru fotografiile tale!!!! Minunate imagini.

    RăspundețiȘtergere
  47. Deosebite culorile cerului și excepțional imortalizate! Felicitări, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  48. Minunate !
    Vreodată le voi fura. Sunt tulburătoare.

    RăspundețiȘtergere
  49. Mi-ai luat pâinea de la gura! Parca eu eram cu apusurile! Oricum sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna seara! Imi place foarte mult cum ai redat culorile toamnei in cele patru fotografii. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  51. Ce frumos ..Imi place modularea culorii .Albastrul profund al cerului.
    imi plac culorile extrem de mult,
    impresionant!peisaje feerice!

    RăspundețiȘtergere
  52. Sarut mana CARMEN!;
    Am citit multe aprecieri despre peisaje si nu stiu ce as mai putea sa spun,lumina si intunericul zic eu si acel ceva care bucura ochiul si inima unui om sensibil la frumos
    Felicitari cu respect!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. De data asta...am ratat miercurea fara cuvinte... Superbe imaginile!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Ai un ping la ARTE !
    Să ai o zi frumoasă, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  55. ce culori splendide! atat de vii...
    happy late WW

    RăspundețiȘtergere
  56. am trecut sa-ti las o lingurita din prima mea dulceata de dovleac...sper sa-ti placa :)
    te pupic...noapte frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere