vineri, 11 noiembrie 2011

Bijuteria preferata

Leapsa lansata de OFZ "Care este bijuteria preferata"?
Mi-a placut dintotdeauna culoarea marii, amestecul de turchiz, albastru-închis si verde. Am preluat culorile în stilul vestimentar si cea mai frumoasa combinatie în bijuterii mi s-a parut a fi argintul cu peruzea si trebuie sa spun, cândva am chiar avut un inel si cercei cu peruzea adevărată.
Care este bijuteria mea de suflet?
Nu este nici primul cadou -
lantisorul de aur cu cruciulita, primit de la bunica la aniversarea vârstei de saisprezece ani, nici bratara în filigran de la mama, nici inelul cu briliant de la sotul meu sau colierul de perle. Este o garnitura - bratara si cercei, ce imita argintul si turchizele, pe care mi-au daruit-o fetele mele când s-au întors din prima vacanta fara mine. Sunt bijuterii fara valoare materiala, la care însa nu am sa renunt niciodata si pe care le port cu drag, din când în când, în zilele de vara :)
PS: daca tot am facut inventarul bijuteriilor, le-am pus si la "spalat" :))

Predau leapsa mai departe tuturor doamnelor si domnisoarelor care-mi viziteaza blogul ;)
Pandhora, Vera, Alina, Rokssana, Mirela, Roxana, Theodora, Teo2, Teo3, Alicee, Ronzinki, Aniela, Tetris, Oana-Clara, Zina, Zina, OFZ, Iulisa, Gabriela-Elena, Geanina, Ema, Lillee, In cautarea stilului pierdut, Adriana, Karmapolice, Mariana, Cleo, DANI, PatranoiuDana, Lili3d, Cella, Sophie, Iulia, Lia, Blogul uneiafone, GabrielaS, AndraPavel, CatiLupascu, Anca, 13Angi, Minoki, GabrielaN, Vacaerde, VVV, Jurnalul meucolorat, AngiGhita, Daliana, Vero, VeroVers, Link-Ping, Acuarele, AnaVero, EclipsadeMarte, Alina, Ethos, Aurora, Anamayana, Irina, PinTravel, GabrielaI, G1b2i3, AnaMarin, KaBea, CuBlândete, CLM, Oana, Elena, Melly, Mella, GânduriSiÎntâmplari, Cora, Kadias, Lolita, Mihaela, Scorpio, Sara, Vulpita, Zbateri, Laura, Xarra, Laura, ElenaOasis, Melanie, D-agata, Cornelia, CarmenSima, Ioana, Tammy, AliceGeorgiana, Clipe în Rama, ALM, Damafaracamelii, Mona, Indiscreta, Cumvaplace, Ceska, ToateBlogurile, Dana, Cora, Cypy, Florina, Leedee, Belle-de-jour, AnaUsca.

20 de comentarii:

  1. Cum le speli? Si eu am necaz cu lucrurile care se incapataneaza sa se innegreasca..

    Tare albastre si frumoase amintirile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi frumos, Carmen, ma ocup cat de repede pot! :-) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt in tara si deci nu pot face poze dar am sa iti raspund acum. Bijuteriile mele preferate sunt un set: cercei+bratara+colier primit de la mama mea la 16 ani. And my secound favorite sunt niste cercei micuti de aur primiti de la sotul meu de Sf Valentin :d

    RăspundețiȘtergere
  4. ce femeie nu iubeste bijuteriile??
    frumoasa povestea ta "albastra" si da...adevarata valoare a unei bijuterii e data nu neaparat de materialul din care e confectionata ci de incarcatura afectiva pe care o are...eu asa simt si am inteles ca si tu:)
    o sa ma gandesc la o postare sa vad ce gasesc frumos prin cutiutele mele :)
    o noapte frumoasa iti doresc si o saptamana cat mai usora...pup dulce >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sophie,
    nu ma mira ;) este cea mai frumoasa culoare, asa-i? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. OFZ,
    am un aparat curatat bijuterii cu ultrasunete, si când observ ca este nevoie, le pun "la îmnuiat" :)) O ora mai târziu stralucesc ca noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana,
    când ai timp. Te pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Alicee,
    cât timp mai esti în Maroc? când te întorci, totusi m-as bucura sa vad fotografiile ;)
    Zile minunate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pandhora,
    :) ieri si azi a trecut durerea ta de cap la mine... Dar cu câte doua ibu i-am venit si eu de hac :)
    Bijuteriile... mda, se zice "Diamonds Are a Girl's Best Friend" dar nu totdeauna ;)
    Te pup. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar ma gandeam cand am deschis pagina ca trebuie sa scriu si eu. Merci pentru leapsa. Cerceii sunt minunati, si chiar daca n-au valoare materiala, sunt sigura ca sentimental inseamna mult.
    O saptamana frumoasa sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Când începusem să citesc m-am făcut mic-mic... Hopa... Aici nu-i de mine!...
    Apoi am stat şi m-am gândit: dar sunt şi destui bărbaţi care poartă diverse accesorii (poate nu sunt toate bijuterii, dar în mod sigur au şi ei preferinţele lor).

    Am să vă pregătesc o surpriză (sper plăcută), tuturor doamnelor şi domnişoarelor...

    RăspundețiȘtergere
  12. Oana,
    abia astept sa vad despre ce bijuterii este vorba... Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Max,
    ai perfecta dreptate! Sotul meu poarta deasemenea lantisor la gât si verigheta. Sunt multi care poarta si inel si bratara si cercel... Nu-i niciun pacat! De gustibus non est disputandum.
    Cât priveste provocarea, am folosit pretextul lepsei, spre a acorda câte un ping doamnelor si domnisoarelor - pentru ca domnilor din blogrollul meu le-am acordat de Ziua mondiala a barbatului.
    Surprizele îmi plaaaaac! abia astept sa vad despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cer răgaz o zi sau două, trebuie să le adun...

    RăspundețiȘtergere
  15. ... întelegem, clar.
    Fetelor, acordam ragazul, ca doar nu arde, asa-i? :)
    Max, noapte buna! si vise frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt suberbe preferatele tale.
    :)incerc sa le adun si eu pe toate,vorba luiMax.Sincer si eu prefer lucrusoarele simple.

    RăspundețiȘtergere
  17. Angi,
    abia astept sa-ti admir preferintele :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Superba bijuterie! Voi prelua leapsa imediat ce am timp pentru poze si restul! Frumoase turcoazele si benefice. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Mirela,
    nu e graba, dar sunt curioasa ;) abia astept!

    RăspundețiȘtergere