miercuri, 24 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte (43) - Lacul Ammer

(Ammersee)

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

57 de comentarii:

  1. Ce locuri minunate vizitezi, dragă Carmen.
    O miercuri frumoasă îți doresc! Numai bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Carmen, buna tutror:)
    dacda e apa si cer albastru lumea e minunata mereu:)
    Zambete si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. tulburator de frumos albastru...pana si linistea in fotografiile tale este albastra...
    happy ww Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce loc de vis - imi aminteste de un film "Casa de pe lac":). Si lebedele cat sunt de minunate!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar, limpede, curat. Ce frumos!
    Happy ww:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ... mai ceva decât la 20 de ani! Sper că mâine faci o săptămână de când serbezi!!! ;) La mulţi ani încă o dată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce loc minunat! Câtă pace şi frumuseţe!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de tare este prima fotografie. Imi place cum se termina podul acela.

    RăspundețiȘtergere
  9. O seară bună îţi doresc. Am admirat fotografiile tale şi am încercat să mă înregistrez fără să reuşesc. Butonul Enter rămâne blocat pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Un loc tare placut si linistit...asa pare din fotografii. Minunat! O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti doresc o miercuri frumoasa si cu realizari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trece lebada pe ape
    Intre trestii sa se culce...

    RăspundețiȘtergere
  13. Suntem numai mărunte pierdute fărâme
    Pe scenele vieților noastre uitați.
    ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce albastru frumos! Pare asa de linistit si placut acolo.

    RăspundețiȘtergere
  15. Deşi noi, pisicile, nu ne dăm în vânt după apă, trebuie să recunosc că peisajele astea plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  16. Looks very peaceful... Lovely!!

    Mines up as well at AussiePomm - Movable Feast?!!!!

    Have a great day!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase locuri! Relaxare totala....;)
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Barci...lebede...locuinte lacustre si multa, multa liniste :) O frumusete!
    Cred ca fost o excursie placuta!
    O zi de miercuri minunata sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. Lebede linistite.
    Frumos ca in fiecare miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Este mai mult decât un pod în prima fotografie, are conotații de fotografie artistică, în care podul e simbolul unui drum nesfârșit,mai ales că apa limpede e suportul! Este deosebită prima fotografie. Toate sunt frumoase, copacii aurii ai toamnei se îmbină armonios cu luciul albăstriu al apei, e locul ideal pentru relaxare totală!
    Happy WW și o zi cu sănătate și reușite, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. E liniste pe lacul tau pe langa pod si-mi place.





    RăspundețiȘtergere
  22. Happy WW !
    Minunate imagini ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Un caiac galben, de doi, si soare. Acolo ma trimit fotografiile tale..

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună CARMEN!
    Frumoase locuri!
    O zi de miercuri cât mai plăcută!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Idilice imagini si multa liniste...apa e putin adanca, parca iti vine sa intri cu picioarele dar cred ca era prea frigulet pentru asemenea vitejie.

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumos plutesc lebedele pe apa cea limpede a lacului Ammer !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  27. Am remarcat prezenţa discretă a soarelui. Nu ştiu ce moment al zilei este, da' apune el, că aşa face întotdeauna!...

    RăspundețiȘtergere
  28. Superbe imagini de toamna. Imi place mult fotografia in care se vad copacii cu frunze clorate. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. întotdeauna mi-am dorit să mă plimb pe un pod ca cel din prima ta fotografie...
    o zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  30. acesta e exact genul de decor care ma inspira sa iau loc pe mal si sa ma pierd in visare ore in sir, cu privirea ratacind pe luciul apei la nesfarsit sau spionand lebedele. multumesc pt imagini, la noi e ceata deasa, soarele tau m-a incalzit.
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sterge te rog link-ul meu de la pozitia 41 Tema (CipBtRO), eram cu ochii carpiti de somn si am pus din viteza postarea de saptamana trecuta.
    Abia dupa ce m-am spalat pe fata am observat greseala si am revent cu linkul corect (poz.65).

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte frumoase imagini! Lebedele sunt magnifice. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Miercurea albastra:) Frumos! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Plimbări de toamnă tăcută pe lacul liniştii. Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  35. http://luizaphotographyblog.wordpress.com24 octombrie 2012 la 12:15

    wow! ce culori! superbe fotografii <3

    RăspundețiȘtergere
  36. Frumusetea naturii incanta sufletul !

    RăspundețiȘtergere
  37. Superb!Astept cu nerabdare luna noiembrie cand voi vizita Germania :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Splendide locuri... Felicitari pentru fotografii, Carmen! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Natura pare uneori ca vrea sa ne spuna totul!
    Sa ai parte de un curcubeu dupa fiecare furtuna si o mare de noroc!

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte frumos lacul, are o apa extrem de limpede.

    RăspundețiȘtergere
  41. Superb peisaj! Ma indeamna la visare! Atat la propriu cat si la figurat! :)
    Imi imaginez ca pasesc pe acea punte care scartaie pe alocuri si in jur se aude clipocitul apei care se loveste incetisor de piloni... Valurele facute de lebedele care aluneca gratioase... Totul imi spune ca e un moment minunat sa ma pot odihni - sa dorm fara vise! Ma strecor in barca si dorm :)
    Superba si aceasta zona!
    Happy WW!
    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
  42. Chiar ca nu e nevoie de cuvinte! Frumusetea locurilor vorbeste de la sine! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumoase imaginile! Mie imi confera confort maxim, admirandu-le doar, dar sa ma si aflu acolo si sa admir plimbarile gratioase ale lebedelor, m-as simti in al noualea cer!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Superbe imagini, sunt fantastice! Foarte frumos surprins!

    RăspundețiȘtergere
  45. Tu cu linistea,eu cu tambalaul:)).

    RăspundețiȘtergere
  46. Oricate lacuri as merge sa vad pe aici, ma tem ca nu voi vedea si lebede. Multumesc pentru acestea de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  47. Linistitor peisaj, Carmen. Frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. [...]
    Si parca dorm pe scinduri ude,
    In spate mă izbeste-un val --
    Tresar prin somn si mi se pare
    Ca n-am tras podul de la mal.
    [...]
    PS.Aproape ca retinusem textul; doar ca uitasem de "izbeste", recitam "loveste"...
    Noroc cu copy &paste !

    RăspundețiȘtergere
  49. O oaza de liniste, un loc atat de placut. E superb! Si lebedele ce se scalda si in lumina soarelui, nu doar in apa, la fel de incantatoare.
    Ma bucur de peisajul din pozele tale, eu n-am mai iesit din casa de vreo doua saptamani. Am ratat multe, pt ca a trebuit sa stau in pat cat am avut febra. Si inca n-am scapat de raceala. Ai grija de tine, te pup!

    RăspundețiȘtergere