joi, 25 octombrie 2012

Coroniță și biscuiți în ciocolată


Tuturor participatilor la Miercurea fara cuvinte - 43/2012, ofer cu drag câte un biscuite îmbracat în ciocolata si o coronita împletita din cele mai frumos colorate frunze de toamna: Stafania, Aniela, Zina, Zinaida, Cammely, Lovely shore breeze, ABSTRACT, Foto de inginer, Daurel,Pitikotu, De Turda, Zamphotograph, AEF,Florina, Colectionara, 13angi, Cerasela, Lolita, Pearlsa, Ninu Ninulescu, Frugal Plus, Alina, nicolasdobresco, Diana, Roz... sau nu, Pumpkin Spice Kisses, Cartim, Blind Love, AndreeaG, MaMiTa, iulia radu, Leovi, ina, Daliana, Steliana, Mihaela, aquariann, Liviu Bimbea, Alice in WonderNet, Cris-Mary, Belsim, Anda, Angela Insula Ekklesia, Jurnalul albastru, KARMAPOLICE, ChGabriela, Cristi Milla, mircea florescu, OanaClara, addicted, Luiza ,CipBtRO, aA,Jumatati, Slowaholic, Vania, Spunsieu, ELENA, Florin Morosan, dordefemeie, anastasia, florin, Melly, OFZ, nima, Table for Five, Ema Hategan, Andreea B, Adriana, Big Girl Princess Room, Wonder Woman,cafeauata, My Thoughts, Clipe de Cluj, From PDX with Love, CAMARAS DE LUMINI, Shiju Sugunan, geanina, Aussiepomm, Catch My Words, Everyday Morning, Grişka, EdT., DrillerAA, Moms Bookshelf,Sakura Haruka, Music, Koolmee, atelierulelenei, Kadia, Tinker Bell, Sukhmandir Kaur, NG, Solidaster, MIRELA, Dan, Tina, Drăcușor, Minnie, MAMA TO 4 BLESSINGS, Rocs M, Larisa, Costin Comba, Alexandru, Rux, pandhoraa, PhotoLeoGrapher, digodan, Smiling Miss, zoltybogata, Muc Roz , Tudor Enea, Leovi. 
109 este un numar considerabil - un record de participare pentru acest an! Va multumesc pentru contributie si va doresc o saptamâna minunata în continuare! Pe miercurea viitoare! ;)

18 comentarii:

  1. Eu am nevoie de energie dimineața, așa că mă servesc cu drag, mulțumesc. Mniam, mniam!
    Am participat 106, păi e superrrrr! Și trebuie să menționez că ieri am văzut fotografii excepționale și multe postări cu adevărat frumoase, așa că felicitări participanților și ție, dragă CARMEN! Îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. *Corectez: 109 și bravoooo!! Cum am gustat un biscuite în ciocolată, am și văzut mai bine! 109 e absolut senzațional, felicitări! Pupici și o zi excelentă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mor caii,cand vor cainii.....SUNTEM MAI MULTI!!!!!!!
    CORONITA ESTE SUPERBA,CA SI CULORILE TOAMNEI!!!!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa moara invidiosii de ciuda! :)))
    pop! zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. acum ma pregatesc sa ies la masa asa ca desertul e bine venit,multumesc :)
    pup draga mea draga,o zi faina iti doresc >:D<

    felicitari tuturor celor 109 participanti! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, draga mea! E superbă coroniţa!
    O iau la mine, să ştii! pupici...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! Mmm, ce delicioasa e miercurea fara cuvinte :) Pupici din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deliciosiii! Apropo de deliciosi, am incercat reteta aceea cu rosiile umplute cu oua la cuptor. Toata familia s-a bucurat de ele, le-a placut enorm. :D E simpla si delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ce frumos!!!! Multumesc mult mult:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitări pentru acest proiect mare... Poate dacă mă țin puterile să intru și eu în horă...

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc din tot sufletul meu, doamna Carmen! Hmmm... deliciosi biscuitii, iar coronita este splendida!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Coronita e minunata, ma bate gandul sa o fur, sa mi-o pun doar eu ;)
    Cat despre bomboane si tot ceea ce e cu ciocolata, eu nimic nu refuz :) Imi place ciocolata si...nici n-am restrictii :)
    La mai mare! La cat mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mereu esti atenta cu musafirii tai!:)
    Pupici dulci si colorati!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. 109 noua e numarul meu la casa :)...
    chiar ca e un record !... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sărut mâna pentru bunătăţi! Şi ce frumoasă este coroniţa de frunze!
    O toamnă frumoasă în continuare. Poate nu va veni chiar aşa de repede friguroasa iarnă...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa stii ca un biscuitel servesc si eu, pentru ca imi plac mult dulciurile, iar ciocolata este preferata mea. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc si eu, la randul meu! :) Frumos aranjament cu frunze! Culori pastelate, minunate!
    Cat despre biscuitii cu ciocolata... numai de bine! Mintea mea deja "produce" gustul lor! :))

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere