joi, 23 aprilie 2015

Insula Mainau - Insula florilor (3)


Scarile cu cascada reprezinta una din marile atractii ale Insulei Mainau, mai ales primavara, în perioada când înfloresc lalelele. Frumusetea acestui loc te lasa fara cuvinte - privesti mut de admiratie si nu te mai saturi fotografiind explozia de culori si frumusete.
Construita în stilul grădinilor renascentiste italiene aceasta scara bordata de flori a fost realizata din granit, cursul apei fiind condus pe un canal îmbracat în mozaic cu nuante sidefii. Sub jocul razelor de soare, apa scânteiaza în culorile curcubeului si efectul este de basm. De o parte si de alta, douazeci de chiparosii stau aliniati precum o garda de onoare care saluta balul florilor.
În vârful colinei la capatul scarilor este fântâna în care romanticii arunca un banut pentru un vis...
Panorama este splendida, atât privita de la baza scarilor cât si de pe terasa superioara! (va urma)

16 comentarii:

  1. Ce pot comenta?! O cascada de cuvinte imi vin in minte dar nu le gasesc pe cele care sa exprime clar ceea ce vad, ceea ce-mi imaginez. O cascada de flori!
    O cascada de dorinte sa ti se indeplineasca!
    Pupici cu drag!
    Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer iti spun ca nici eu nu mi-am gasit cuvintele la fata locului... si de fapt, in jurul meu nu am auzit decât sursurul apei si onomatopeele turistilor ☺ Oooooo! Wooooow!
      pup draga mea. Multumesc♥ Numai gânduri bune trimit spre voi, insotite de îmbratisari xoxo

      Ștergere
  2. Iti sunt recunoscatoare pentru ca ne arati si noua aceste frumuseti.Te sfatuiesc, cand o sa ai timp sa te apuci de scris.Ma uimesti cu descrierea ta : "chiparosii ...saluta balul florilor" multe,multe altele.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac fotografiile si încercaile mele timide de a descrie frumusetile vazute :) Te pup

      Ștergere
  3. ce paradis, ce paradis!!
    e un loc in care mi-as petrece intreaga zi, sunt sigura ca atmosfera se schimba de la o oara la alta...multumim ca ne-ai incantat dimineata!
    pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este într-adevar un paradis! Primul vaporas soseste pe insula la ora 10 dimineata si ultimul care pleaca, este la 17:15. Ca turist, nu exista posibilitatea de a înnopta. Singurii locuitori ai insulei fiind familia princiara si angajatii permanenti ai castelului - cei care îngrijesc gradinile si anexele, în total aproximativ 180 de persoane.
      pup draga mea draga. O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  4. Ai dreptate, de basm este insula aceasta, atata explozie de floare, culoare, primavara, frumos, parfum...
    O cascada de basm, o insula de basm, cum ar fi sa traiesti intr-o asemenea frumusete?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumusetea cesteei insule este greu de descris, trebuie neaparat vazuta!
      Acest basm trait zilnic, cu siguranta devine "rutina" :)) Mie mi s-a întâmplat ca dupa ce am aranjat fotografiile din Mainau pe foldere, am deschis fotografii din gradina botanica a orasului meu - gradina de care sunt altfel tare mândra - si mi s-au parut atat de... simple, primitive :))))) "De finibus bonorum et malorum" (Cicero)

      Ștergere
  5. Nu stiu ce sa mai spun in fata unei asemenea frumuseti!!!
    Liniste, culoare, parfum... CASCADA...
    Arhitectul (dar banuiesc ca au fost arhitecti) merita toate laudele!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am avut aceasta reactie de a rămâne multe minute înmarmurita de admiratie, de uimire... Spectacolul de la cascada este unic! :)
      te pup Ioana. Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  6. Romantica mea draga, ce loc incantator ne arati! Sa se implineasca dorinta pusa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te auda Dumnezeu! multumesc pentru gândul bun, trimit pupici si îmbratisari xoxo

      Ștergere
  7. Chiar o insulă a florilor! Mi se pare magic să poți să vezi în fața ochilor astfel de priveliști.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si cadn te gandesti cat de simplu este a ajungi pe aceasta minunata insula! Un bilet combi - transport dus-întors si intrare pe insula pentru doar 27,5 euro pro persoana.

      Ștergere
  8. Evident ca pe o insula de vis ,fântâna trebuie sa împlinească vise....:)
    Ma repet știu! Dar e tare fain locul acesta! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa, ce frumos ai spus! ♥ Asa sa fie, draga mea. Multumesc :-*

      Ștergere