sâmbătă, 18 aprilie 2015

Fara griji

9 comentarii:

  1. Timp frumosi, oameni frumosi si relaxati care se bucura de vremea de afara.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vremea este fantastica, numai buna pentru plimbari in parcur.
      weekend minunat! pup si eu

      Ștergere
  2. hhaha! Am venit repede-repede cand am vazut asa un titlu, pentru ca vreau si eu fara griji! :) Si constat ca cel mic are, totusi, o mare grija: sa manance multe-multe bomboane, nu cumva mami sa nu aiba de lucru cand ajunge acasa! :)
    Excelente scene!
    Ziua minunat de minunata sa va fie!
    Imbratisari si pupici cu drag-drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ala micu' a lins o înghetata la cornet :))) Ne-am amuzat minute in sir urmarindu-l. Mama si bunica lui s-au intretinut in conversatii iar micutul s-a mozolit pana la urechi :))
      fara griji mai putem fi doar pâna la 18 ani ... O masina a timpului avem nevoie!
      pup draga mea. O sâmbata de poveste va dorim!

      Ștergere
  3. o locatie de vis
    iar micutii sunt foarte draguti

    RăspundețiȘtergere
  4. Din prima ,am ghicit ca a mancat o inghetata.Altfel cum? E atat de scump ,chiar asa moscolit!

    RăspundețiȘtergere
  5. super asa fara griji, imi place! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mustacioara delicioasa!...:))
    ador inghetata in orice anotimp, ne invioreaza si ne "spala "de grijile coplesitoare

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce loc frumos! Clar grijile nu au ce căuta! ;))
    Oameni relaxați , răsfățați de soare ...și muult așteptata înghețată. ..:)
    Chiar frumos!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere