vineri, 24 aprilie 2015

Insula Mainau - Schlosskirche


Pe partea de sud-est a insulei, în imediata apropiere a castelului, se ridica clădirea bisericii St. Marien.
Construit între anii 1732-1739, edificiul religios respecta stilul baroc cu amestec al caracteristicilor regiunii Oberschwaben.
Sala bisericii are forma dreptunghiulară (20 de metri lungime și 9, 5 metri lățime) si casa altarului este semicirculara. Pereții laterali au ferestre arcuite, partea de vest pe care se află frontonul, sustine structura turnului. Turnul este acoperit cu o cupolă curbata.
Interiorul bisericii este împărțit în navă dreptunghiulară si cor semicircular și partea opusa este destinata balconului pentru cor şi orga. Altarele si amvonul, sculpturile, picturile din altar și frescele de tavan, toate aceste opere de arta sunt adevarate bijuterii, capodopere ale artistilor: Joseph Anton Feuchtmayer, Franz Joseph Spiegler, Francesco Pozzi, Johann Baptist Babel.
Astazi biserica functioneaza doar ca si capela în care se oficiaza cununii religioase.
Arhitectul Giovanni Gaspare Bagnato, decedat în anul 1757 în Mainau, este îngropat în cripta bisericii, alaturi de membri ai familiei princiare.

12 comentarii:

  1. Tolle Bilder Carmen!
    Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Au un farmec aparte bisericile in stil baroc! Culorile pastel sunt preferatele mele!!! Superbe fotografii!! Un weekend minunat! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut minunata si impunatoare constructie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Impresionantă clădre... îmi place mult interiorul,mulțumim de partajare,draga mea!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână pe placul tău!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, este superb interiorul bisericii! Picturile sunt de-a dreptul impunatoare. In regiunea mea nu stiu sa existe biserici in stilul acesta, sau cel putin eu nu le-am gasit sa le vizitez.
    Multumim de informatii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Impresionant acest stil baroc! Recunosc ca îmi plac mai mult bisericile acestea decât ale noastre. ;)
    Îmi place lumina, ferestrele mari, culorile! Frumos!
    Te pup! :)
    Ps: nu mai sta la plaja !:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte atenti la detalii artistii altor vremuri. :)
    Imi place ca nu e extra incarcata cu desene multicolore si imi place ca e luminoasa! Mai amintesc bancile, pentru toti cei care ar vrea sa stea acolo sa-si asculte gandurile, daca nu o slujba.:)
    Seara minunata sa aveti!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. N-am mai vazut un asa inteior al unei biserici.Ceva de nedescris.Arta si maestrie artistica.Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat interior,luminos si luminat,ingenios compartimentat, admirabil pentru introspectie !
    Arhitectura,sculptura si pictura,realizate de mari maestri, au fost pastrate si conservate de o civilizatie de secole...Multumesc pentru plimbare !

    RăspundețiȘtergere
  10. Impresionant interior, culoarile imi par foarte deosebite pentru o biserica, iar stilul baroc este foarte bine reprezentat. Tare frumoasa ziua aceasta petrecuta pe Mainau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frmoasă biserică! Un loc minunat pentru reculegere.
    Frumoase locuri aţi vizitat, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Oh, Doamne ce de postari minunate, flori si copaci, gradini japoneze, si cate si mai cate... eu tot in recuperare... nu mai reusesc, incerc sa ma mobilizez (mea culpa, caci ma pierd in mici sau mari (in private) detalii, chiar si pe Fb)...sper sa vad totul in perioada urmatoare!! Minunatie vizuala, virtuala, in fiecare postare...*_* Iar aici... decorul baroc este fantastic... ador tot ce vad in postari...
    Un sfarsit de saptamana superb, dintr-o luna asemenea, sa aveti! Un Mai insorit si plin de bucurii! Calde salutari, Andra Alexa

    RăspundețiȘtergere