vineri, 17 aprilie 2015

La izvor

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

20 de comentarii:

  1. Brusc, mi s-a facut sete! :)
    Apa rece care curge, in contrast cu apa incalzita la soare imi aminteste zilele toride de vara cand eram in vreo excursie si dadeam de un izvor cand in termose abia mai aveam apa de-o gura!
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa mi se întâmpla si mie :)) parca simt si acum apa rece scurgându-mi-se pe gât, potolind setea.
      Mi-e dor de o drumetie pe carari de munte... mi-e dor de Tâmpa, de Poiana Brasov... acum m-as teleporta în zona!
      pupici si îmbratisari de la duo pentru trio ♥

      Ștergere
  2. La fix cu sarbatoarea din calendar, Izvorul Tamaduirii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce clară e! şi curată!
    :) are dreptate loryloo...

    RăspundețiȘtergere
  4. cea mai limpede si proaspata reflexie....tare as bea o gura de apa pe drept cuvant, cristalina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce placut clipoceste apa de izvor, încântând toate simturile.

      Ștergere
  5. Frumoase oglindiri. Parcă se şi aude clipocitul apei. Şi îmi închipui ce rece şi bună este, pentru călătorul însetat.
    Numai bine şi weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce apa limpede! Vara cred ca este o adevarata placere sa o bei, asa rece.
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow,ce apă limpede precum cristalul!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână cu mult soare și căldură în suflet!
    La mine azi a fost căldură mare,28 de grade!
    Cu tot dragul te pup și îmbrățișez,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Stia tata o vorba: "Cea mai buna bautura este apa de izvor". :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Doar aici, la tine este "Izvorul Tamaduirii" pentru mine. Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe langa tot ce au scris antevorbitorii mei, vreau sa mai remarc cat de frumos se vad cerculetele de apa.
    Nu le-am vazut asa de bine in fotografie, vreodata! Week-end minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Apa rece de izvor ....
    Si pe aici sunt multe izvoare! Când merg pe dealuri după foto și mă prind ore și ore mă opresc și servesc frumusețea ăsta de apa cristalina...;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare-mi place apa cristalina!
    Vreau la munteeeee....

    RăspundețiȘtergere
  13. Parca aud susurul apei !
    Placute imagini!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere