miercuri, 8 aprilie 2015

Miercurea fără cuvinte (15) - Tea time




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

43 de comentarii:

  1. Fix la ora 5! :-)
    O adevarata bucurie pentru nepotei! Ce norocosi sa aiba o astfel de matusa! Sunt sigura ca o sa-si aminteasca mereu cu mult drag de momentele petrecute la voi!
    Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem deja tabieturi :)) Când vin copiii la noi in vacanta si bineînteles când nu suntem pe drum la ora 5pm, atunci la noi acasa este Tea time :)))
      te pup si eu, Ancuto. Noapte buna si happy WW! ☺

      Ștergere
  2. asa dulce si asa bun la miezul noptii...ufff...ce-mi faci tu mie Carmen :))
    si ce elegant servesc ceailul Felix si Marlene dar cum ar putea fi altfel cu o matusa ca tine, le transmiti bunul tau gust :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu ochii la prajiturici nici nu ti-am spus noapte buna...pup draga mea draga, happy ww! :*

      Ștergere
    2. ;) copiii au crescut si sunt pe zi ce trece mai întelepti. De-acum petrec mult timp cufundati in lectura, joaca este creativa, dialogurile tot mai simpatice si inteligente.... dar dorinta de a ne juca de-a "ceaiul de la ora 5" nu s-a schimbat deloc! :))
      pup si eu draga mea draga. Noapte buna si happy WW! ☺

      Ștergere
    3. vor avea frumoase amintiri, asta conteaza cel mai mult, amintiri si deprinderi frumoase :)
      si eu imi amintesc cu drag de bunica mea si de cafeaua de la ora 4 dupa-amiaza, de cescuta mea din portelan alb cu o dunguta subtire bleu-marine, de frisca pe care o puneam in cafea (la mine era mai mult frisca decat cafea), de fursecurile cu stafide...
      cand am implinit 14 ani bunica mea mi-a permis sa ma alaturi ei si bunicului meu ritualului cafelei zilnice de dupa-amiaza...in fiecare zi abia asteptam ora 4 :))
      pup draga mea draga, buna dimineata! :*

      Ștergere
  3. Un ceai foarte elegant! Un ceai acompaniat de bunătăți și copii frumoși. .;)
    Te pup! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cate ori vn la noi copiii, mergem in prima ora impreuna la cumparaturi, pentru a alege fructele si mâncarurile pe care si le doresc. Nu uita niciodata sa mearga la raftul cu biscuiti aromati, spunând "ne trebuie pentru tea-time!" :))
      te pup si eu. Noapte buna draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  4. Un moment atât de dulce, alături de drăgălaşii nepoţei, aşa de răsfăţaţi cu multe bunătăţi.
    Să aveţi cu toţi numai zile frumoase şi multe bucurii! Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exceptând faptul ca de data aceasta Marlene a trebuit ajutata, având mâna dreapta în ghips, copiii au devenit an de an mai independenti si zvapaiala s-a mai stins, în casa nu mai sunt imprastiate jucarii si nu ne mai cer aprobarea pentru fiecare pas. Este o etapa frumoasa si armonioasa. Copiii sunt pasionati acum de lectura si muzica :) Am petrecut câteva zile placute în compania lor :) Vei vedea si tu peste câtiva ani, cu printesuca Sara :)
      Noapte buna, Alex draga. Happy WW!

      Ștergere
  5. Bună dimineaţa şi să vă fie de bine !
    Vă invit să faceţi o plimbare prin frumosul târg Alba Iulia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoasa plimbare ne-ai oferit, tocmai m-am intors din Alba Iulia ta :)
      Noapte buna! Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. Este, într-adevăr, o vârstă foarte frumoasă. Aceleaşi preocupări aveam şi noi la vârsta lor, dacă-ţi aminteşti :)
    Iar "tabieturile" le vor păstra ani de zile, dacă nu toată viaţa (cu mici pauze). ca şi noi, de altfel :)
    O săptămână frumoasă să aveţi, draga mea, cu pace şi bucurie! Vă pup,

    ps.
    târziu, ca de obicei, am trimis un pacheţel
    mi-au promis că va ajunge în 4-5 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La prima vedere ești tentat să crezi că fotografiile sunt făcute în „Engletera”, fix la ora 5! :)
    Foarte drăguți sunt nepoții, răsfățul pe măsură! Să-ți trăiască! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos lucru ! Așa se păstrează ori se creează tradiții care contribuie la sentimentul de apartenență la ceva: familie, țară, popor... Nepoțeii sunt foarte drăguți, iar ambianța în care își iau ceaiul este extrem de elegantă și plăcută.

    Să aveți cu toții zile frumoase, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Wow ce de bunătăți aici la tine și ce nepoțeii frumoși ai,să-ți trăiască!
    Zile fericite și un gând bun pentru voi!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu faceam bine daca intram mai devreme cand eram cu burta goala :) totul arata tentant acolo!!! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai ce foame mi s-a făcut :))
    Trebuie musai să pun un biscuit lângă a mea cafea fierbinte :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Iata un ritual la care n-am participat niciodata, Tea Time! Poate cand ne vom intalni?
    Ce au crescut nepoteii, ce bucurie sa va fie alaturi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce mari s-au facut nepotii vostrii ? De fapt ma uit la thea.Ce rasfat !Eu am venit acasa luni si dau zor cu toate.Mi-am luat si eu niste cesti pentru ceai din portelan si nu mai inghit dupa ele.Daca vremea o sa se indrepte, vom avea alt elan.Va urez toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca prajiturelele au fost la fel de bune precum ceaiul! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un ritual placut, relaxant, rafinat, parca ireal cu viteza lumii in care traim. In Italia am avut parte de asa ceva, la care se adauga inghetata, citit sau completat rebus. Dulci amintiri vor fi si pentru nepotii vostri.
    Happy WW!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu asa invitati este o placere sa bei ceaiul! Dulciurile arata delicios.
    Eu lipsesc astazi de la MFC, pentru ca nu am apucat sa incarc imaginile pe blog inainte de a pleca de acasa. Dar am admirat cu drag toate imaginile si saptamana urmatoare revin si eu pe lista. :)
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. (se aude un plescăit): Mmm!

    P.S. Am ales şi eu ceva ce se potriveşte cu ora de servit ceaiul. Ceva colorat, fireşte! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. :) Noi avem "fruits-time" la ora 5 . Mi-ar plăcea în Anglia, să servesc englezește ceaiul cu "other ladies" ! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cat de frumosi sunt nepoteii tai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ceaiul de la ora 5 e un adevarat rasfat pentru nepoteii tai! :) O atmosfera foarte imbietoare ! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cat de bine arată!! Și noi suntem mari amatori de ceai și biscuiți! Mulțumim pentru tratație!

    RăspundețiȘtergere
  22. Vai, ce frumoooos! Ma primiti si pe mine? Ce mari s-au facut Felix si Marlene! Sa fie sanatosi si fericiti si sa va bucurati impreuna de cat mai multe ceaiuri la ora cinci! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Offf..noroc ca am mancat deja...Frumos aranjat si frumoasa atmosfera !
    Happy WW Carmen draga si multe imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumos, instructiv, emotionant.
    Sa aveti bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  25. It's time for tea.Superb, ce fain e aranjat totul, pupici nepoteilor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Biscuiții mar interesa și pe mine :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase si dragi obiceiuri transmiti nepoteilor tai :) Imi place mult setul de ceai... de un albastru superb!

    RăspundețiȘtergere
  28. De saptamana aceasta, m-am decis sa ma alatur si eu voua :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce atmosferă caldă! Şi câtă răbdare ai avut în aranjarea mesei! Dacă zici că e aşa mereu, vă invidiez... dar nu cu răutate!
    Cădura familiei e cea mai importantă - mie mi-a lipsit de multe ori...
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  30. Fie ca prilejul de a avea cat mai multi ani alaturi de tine
    nepoteii tai frumosi la ceaiul de la ora cinci,sa-ti umple
    inima cu bucurie azi si pentru totdeauna.
    Ambianta creata de tine este foarte eleganta si imbietoare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce frumos! Imi place mult ceaiul :) Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Am vazut ca ai musafir de vaza.
    Sa va distrati cat se poate de bine in aceasta vacanta!
    Am cateva idei pentru frumosii ce-si beau atat de linistiti ceaiul alaturi de tine.;)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. Da, este o masa foarte frumos servita, cu o groaza de bunatati! Imi dau seama ca le-a placut copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  34. minunat - inclusiv deoarece ceaiul e in minoritate :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Lovely pictures, I love all your table settings :)

    RăspundețiȘtergere