joi, 16 aprilie 2015

La pânda


14 comentarii:

  1. Superbe fotografii,atat de relaxante si cainele e tare cuminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) atât de concentrat era catelul, ca nici nu i-a pasat ca cineva se apropie sa-l fotografieze :)) Pasii mei pe pietris l-au lasat indiferent! ☺

      Ștergere
  2. Acestea sunt foto pentru MFC! :)) Stau si privesc blanosul si altceva nici nu mai vad! Cat de dragalasi sunt ei in astfel de momente de maxima concentrare! Ce scump eeee!
    Sa ai o super-faina zi! Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi!

    Ti-am scris ca tare-i hazliu catelusul in concentrarea lui de vanator feroce?! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmmm, oare visa ....o rață pe varză? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună diminaţa!
    şiiii... ce-a făcut? a reuşit să se joace cu minunăţia albă sau doar a privit? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dulce e micutul curios prietenos :))
    sigur vrea sa se imprieteneasca cu frumusetea alba :)
    tekelii sunt foarte iubitori si prietenosi :)
    pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca e foarte curios la ce misca in fata lui.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca e tentat sa faca o baita! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce imagini frumoase! Ai surprins atat de frumos detaliile...


    O zi plina de frumusete iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ehe....pozele astea mi-au adus aminte de Tasta! Eram cu ea la ai mei la tara . Iar prin spatele casei trece o apa....tot timpul sunt rate pe apa. Iar Tasta cand Le-a văzut a intrat în apa sa le prindă. ..
    Nu Le-a prins însă a ieșit toată murdara de noroi...:)) Și avea o blana alb cu crem....:)))
    Faine tare imaginile!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Il inteleg pe simpaticul catel, la fel de concentrata privesc si eu ratustele si lebedele de pe apa de cate ori am ocazia... tare imi sunt dragi... Chiar si azi am urmarit, de pe malul lacului, doua ratuste cu puisori pufosi :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce drăgălaş este! Iar apropierea păsărilor pe luciul apei, este ceva mult mai interesant decât orice şedinţă foto :-)

    RăspundețiȘtergere