marți, 14 aprilie 2015

Muzica, filme, recomandari

De curând am vazut filmul "Take This Waltz" (2011) si îl recomand romanticilor dar si celor care (înca) înceraca sa înteleaga ce înseamna iubirea, monotonia, fericirea... Actrita din rolul principal - Michelle Williams, este fermecatoare prin naturaletea cu care interpreteaza. A câstigat cu persoajul Margot premiile Hollywood Film Festival (octombrie 2011), San Diego Film Critics Society (decembrie 2011) si Vancouver Film Critics Circle (ianuarie 2012).
Un câstig în plus pentru cei care vizioneaza acest film este exceptionala coloana sonora a filmului! Green Mountain State – Corinna Rose & The Rusty Horse Band, Close Your Eyes – Micah P Hinson, Mahi Ve – JoSH, Secret Heart – Feist, Wide Open Plain – Doug Paisley, Rise Up – The Parachute Club, Vittoria – Charles Spearin, Santa Lucia – A Man Da Band featuring Marco DiFelice, Rave On Sad Songa – Jason Collett, Closing Time – Feist, Video Killed The Radio Star – The Buggles, Stand Tall’ – Burton Cummings, Don’t You – Micah P. Hinson, Take This Waltz – Leonard Cohen.



pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru recomandare! O sa vad si eu filmul neaparat, nu-mi dau seama cum mi-a scapat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mai ales Jason Collet... Melodia lui Cohen o stiam, pe celelalte nu. Sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. greu sa decid care din cele 6 melodii imi place mai mult... toate sunt frumoase! cred ca inclin un pic mai mult spre Feist: Secret Heart ;) Pe locul doi e Jason Collet :)

      Ștergere
  3. Frumoasa prezentarea ta !
    Multumim pentru frumoasele melodii!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere