duminică, 19 aprilie 2015

Parada narciselor

24 de comentarii:

  1. Sună trompetele de aur în țara lui Galben Împărat. Superb parc, minunate flori!
    Să ai o duminică pe pofta inimii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sori mici s-au risipit în iarba sa ne lumineze chipurile cu zâmbete :)
      Multumesc, o duminica minunata sa aveti, de asemenea!

      Ștergere
  2. :) Ce de "sori mici"! Sa vina unul si la noi, ca iar e frigulet! :)
    Ce parc frumos! Si... ma gandesc... ce oameni civilizati. :)
    Sa aveti o duminica superba!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut la buletinul meteo ca in România s-a racit si vin ploi, asa vreo câteva zile.
      La noi vineri a plouat - dupa doua luni si mai bine! A ploat toata ziua si verdele a devenit intens, coppacii au devennit mai stufosi si florile mai zvelte si mai inalte :) pup draga mea ♥

      Ștergere
  3. Picnic printre narcise! Ce frumos moment! Zi faina sa ai! Te pup! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. japonezii fac picknick sub ciresii in floare, noi facem intre narcise :) Pup si eu, o zi faina! ♥

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Wow ce frumos...simfonie în galben!
    O duminică frumoasă și plăcută,draga mea!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar ca este o simfonie in galben!
      multumesc la fel, Elena draga. Pup si eu.

      Ștergere
  5. Foarte faini și luminoși sunt „sorii mici”! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Herrlich!!!!!
    Einen wunderschönen Sonntag wünsche ich Dir liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, ich wünsche dir ebenfalls einen wunderschönen Tag! Bussi

      Ștergere
  7. Superba aceasta floare a primaverii!
    Un parc minunat!
    O zi frumoasa iti doresc!
    Despre Sorin nu stiu nimic,il vad cate-o data pe fb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se spune ca o floare este frumoasa, insa acolo unde sunt multe flori, este minunat! :)
      Multumesc, o duminica placuta, deasemenea!

      Ștergere
  8. Vai, ce frumos! Sunt superbe!
    Ale mele s-au trecut deja...
    Duminica faina, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi acum este sezonul lor. Iar lalelele vin sa le însoteasca :) Zambilele incep sa plece tulpinitele... Magnoliile sunt in apogeul frumusetii si merii abia incep a înflorii.
      Multumesc, Larisa draga, o duminica minunata, deasemenea!

      Ștergere
  9. Cele cu portocaliu in mijloc sunt mai speciale. Galbene, multe galbene am fotografiat si eu si le voi posta in curand. Frumoasa primavara ne umple sufletul de bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atâtea specii diferite si atatea parfumuri fine! perioada aceasta de an este incântatoare!
      O duminica frumoasa sa ai, draga mea. Pupici

      Ștergere
  10. Daca si viata ar fi la fel de frumoasa! ......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... cu urcusuri si coborâsuri, viata este la fel de trecatoare, cum e totul sub Soare!...

      Ștergere
  11. Minunatii ale Domnului pe pamant! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. un covor auriu...minunat loc :)
    imi plac narcisele, mai ales cele albe care au un miros, delicat, discret...
    pup draga mea draga si multumesc inca o data pentru urari! :*

    RăspundețiȘtergere