marți, 7 aprilie 2015

Acronim

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

Grupul francez-american  AaRON este un duo pop fondat în anul 2004, având în componenta doi tineri artisti (actori si muzicieni) Simon Buret și Olivier Coursier. Numele grupului este format din primele litere ale cuvintelor din sintagma "Artificial Animals Riding On Neverland".
AaRON a dobândit celebritate internationala în anul 2006 cu single-ul "U-Turn (Lili)", preluat în soundtrack-ul filmului "Nu-ți face griji, sunt bine" (Je vais bien, ne t’en fais pas).
În anul 2009 AaRON a primit European Border Breakers Awards (EBBA).

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. vocile, meloodiile, dar mai ales textelel lor transmit atâta emotie!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ce coincidenta! si tu si eu, astazi am ales muzica de fim :)

      Ștergere
  3. Am să scriu exact același comentariu ca și la Mihaela Pojogu: ei, ei dragostea asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ nu ma mir deloc, tu in general faci mare economie la cuvinte :))))

      Ștergere
  4. Frumos ,felicitari!
    Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi! :) ma bucur ca ti-au placut alegerile mele e astazi!

      Ștergere
  5. Nu stiam de aceasta formatie. Interesant.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu i-am descoperit datorita filmului "Nu-ți face griji, sunt bine" (Je vais bien, ne t’en fais pas).
      multumesc, si tie o seara faina!

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa muzica, incarcata de multa emotie! Nu stiam de ei, merci, Carmen!

    RăspundețiȘtergere