sâmbătă, 28 iulie 2012

Măcar o poza ;)

Nimeni nu poate suporta asprimea razelor de soare la orele amiezii, dar atunci când esti în concediu la mare, ce sa faci acele câteva ore?! "Shopping" se spune atunci când si cumperi câte ceva, când doar te plimbi si privesti, se cheama "bummeln". Eu asta am facut :)
De-a lungul falezei Marii Baltice, protejate prin marchize elegante, vitrinele magazinelor de lux atrag mai mult privirile turistilor si mai putin potentialii cumparatori. Si pe buna dreptate!
Cine poate sa-si permita spre exemplu, sa poarte ochelari de soare ce costa 315 euro?! Este drept ca poarta semnatura lui Galliano, dar...

Vacanta este fermecatoare, chiar daca nu privesti lumea prin lentile fumurii à la Paris :) Happy Weekend!
PS: Tabel de însciere - la Elly Weiss

16 comentarii:

  1. Frumoși ochelari!
    Vă doresc vacanță plăcută în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      Vacanta s-a terminat din pacate, acum scriu din amintiri :)
      Dar peste doua saptamâni voi mai petrece o minivacanta, în Brüxelles :)
      Si tie o vara minunata si, daca înca nu ai avut, o vacanta placuta!

      Ștergere
  2. :) Asa da, ochelari, Carmen! Sunt foarte, foarte frumosi si-ti vin si foarte bine.
    Dar am ceva de spus in legatura cu pretul:
    Asa NU!!! :)))
    Pana la vacanta la Bruxelles mai vorbim ;) :)
    HAPPY WEEKEND iti urez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci așa, dragă doamnă! Galiano îmi place fără discuții, tot ce crează e fenomenal, așa că ce să zic, decât că ochelarii sunt un alt accesoriu care, ca și poșeta, trebuie să fie bine ales. Am o întreagă colecție și mai vreau! Îți stă perfect, te felicit. Happy weekend și bucurii alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela draga, poate nu ai înteles bine, am facut doar o fotografie cu ei! nu sunt obisnuita sa port ochelari de soare, de aceea îi pierd de câte ori ma hotarasc sa-i port, din aceasta cauza nici nu-mi cumpar decât ieftini.
      Sa ai un weekend placut deasemenea!

      Ștergere
  4. *Galliano , am păpat un ”l”, asta este! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu se supara domnu' John :))
      mai ales ca acum are alte probleme... Cred ca stii ca în februarie 2011 a fost suspendat din functia de creator la Dior, în urma incidentului din restaurantul Parisian(complet beat, a insultat mai multe persoane si a facut declaraţii anti-semite). In martie 2011, Dior l-a concediat definitiv si Galliano a trebuit sa se prezinte în fata Instantei. In urma procesului, în septembrie 2011, a fost pedepsit cu amendă de 6.000 €. Se pare ca este începutul sfârsitului carierei lui în lumea modei :(

      Ștergere
  5. Sunt frumosi foc, dar cum bine spuneai au niste preturi piperate.
    In loc sa imi iau o pereche de ochelari, mai bine ma duc o zi la Praga, hihi

    RăspundețiȘtergere
  6. cea de a doua pereche imi place grozav de mult,am si eu unii asemanatori dar pe negru si in nici un caz Galliano :)
    cei pe care ii porti tu sunt in super-trend vara asta si iti vin foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu port rar ochelari de soare, dar aceia mi-au placut tare mult, pâna când am vazut pretul :))
      Imi vine sa râd amintindu-mi o întâmplare de anul trecut, din concediul pe care l-am facut în Turcia. Helmut si-a ratacit cumva ochelarii de soare si pentru ca el nu poate fara, am cautat repede, în prima taraba altii. Vânzatorul a vrut sa-si faca imediat reclama si a spus: Uitati aici, Guchi originali! :))) am ras cu lacrimi! Costau 10euro, scrie pe ei Gucci si este falsificat totul, inclusiv numarul de serie! Cu siguranta un ochi cunoscator vede de la distanta ca e un fals, dar... noi i-am cumparat :)) Acum se lauda sotul meu ca poarta Guchi original :))

      Ștergere
  7. Macar ai probat, te-ai uitat si te-ai simtit bine... :)...si asta gratis !:)
    Un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumosi ochelarii! Va vin foarte bine! Insa, pretul lor este cam piperat!
    O duminica de vis va doresc, doamna Carmen!

    RăspundețiȘtergere