duminică, 15 iulie 2012

Bancuri / happy weekend!

Este sfârsit de saptamâna si Elly a initiat Happy Weekend :)

Intra o fetita într-o farmacie si spune :
- Puteti sa-mi dati un prezervativ ?
- Bine... este pentru parintii tai? întreaba farmacista
- Nu, este pentru mine… ca am trei papusi deja si nu vreau mai multe!

- Stiti cine a scris "O brad frumos"?
- Un ungur, ca daca îl scria un român, se intitula "Un brad frumos".

- Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi în ocean si în jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema sa va ungeti pe corp, împotriva rechinilor.
- Si nu ne mai manânca?
- Ba da, dar cu scârba!

8 comentarii:

  1. Primul este mortal !!! :))
    Happy weekend Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! o porţie matinală de râs!
    Sărut mâna, Carmen! O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahaha! Foarte tare, Carmen!
    Asa se incepe ziua cu bine!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, buna ziua! :)
    Bune, excelente glumele!
    "O, brad frumos!" cred ca putea sa scrie si Funeriu, fostul ministru al educatiei :))
    O duminica superba iti doresc!

    P.S.- Chiar daca Mirela e probabil foarte ocupata, e minunat ca am scris la Povestea parfumata. Suntem sase cele care am scris pentru aceasta editie, cel putin atat am depistat eu :)
    Din nou am probleme cu conexiunea la internet. Azi-noapte a picat din nou, m-am enervat si am lasat-o asa. Desi am facut mai devreme o plangere telefonica, pica in continuare, caci nu poate nimeni veni sa verifice azi. Abia maine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Grozave bancuri şi atît de necesare în vremurile acestea.
    Ne mai descreţim frunţile. :)
    WE minunat, CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte amuzante bancurile. Va multumesc mult pentru pastila de ras. O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahaha! :))
    Am creierul usor incretit de la mesajul obsesiv "error 503" si nu-mi vine in minte o gluma! Asa ca ma multumesc doar sa ma amuz citind!

    O sapatamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere