miercuri, 25 iulie 2012

Miercurea fara cuvinte(30) - Meniu estival




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

57 de comentarii:

  1. yummmmz :d
    si eu vreau la mare :)
    delicioasa postare,
    o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. toate arata foarte bine si cred ca sunt si foarte gustoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţam pentru invitaţie. A rămas doar o amintire?

    RăspundețiȘtergere
  4. ... am păstrat ceva fructe, am și eu cu ce să vă tratez ;-) ... dar mai pe seară, chiar spre miez de noapte... până atunci să aveți poftă și noapte răcoroasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. In afara faptului ca am prins un numar pe care il ador - 11 - m-am mai rasfatat virtual si cu bunatati - din plin:)
    O miercuri minunata:D
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata excelent,ideea cea mai buna e sate uiti la ele dupa ce ai mancat :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Deserturile astea!!!! Aaaahhhhh. :) :) :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce de-a bunatati:) Vin si eu la masa!
    Salutari cu bine !

    RăspundețiȘtergere
  9. what a delicious spread. you're making me hungry. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Trecand peste faptul ca ne chinui la 12 noaptea cu minunatiile astea, nu pot a nu te felicit pentru meniu si prezentare! Frumos de tot! Vara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. suntem si noi invitati?? yummmyyyy...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine e sa privesti:). Salutari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  13. m-am uitat putin, nu prea mult ca mi s-a facu o pofta!! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. E prea bun! Arata minunat, yummy! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, ce pofta mi-ai facut... O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Arătau toate atât de bine în acel meniu estival, că eu nu m-aș fi îndurat să le mănânc !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  17. mmm...am de unde alege !... :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună CARMEN!
    Wow ce bine arată!
    Îți doresc o zi superbă!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Un adevarat rasfat culinar!!! Imbratisari sincere!

    RăspundețiȘtergere
  20. Arata delicios :D tot la estivale m-am gandit si eu si am o serie de poze de la Marea Neagra care a fost incredibil de albastra si agitata in acest weekend :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Ooohh, tortul estival este genial! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Arată atât de bine! Apetisante poze! Mulţumiri, dragă Carmen!
    Happy WW la toată lumea! :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce de bunatati inflorite, Carmen. E ca o invitatie pentru ochi, inima si alte simturi delicate. Sa ai o zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  24. Penultima delicatesa e cumva un cheesecake? Sau pannacotta? Arata yummmy!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sarut mana!
    Arata atat de bine acest meniu estival, ca nici nu stiu ce sa aleg ,un adevarat rasfat!!!!

    O zi plina de culoare îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  26. Hei, hei!
    ... mmm papa bun, bunutz!
    Arta culinara in sezon de vara.
    Sarut'mana, Carmen!
    Sa ai un vikend frumos. Las la portita... gladiole.

    RăspundețiȘtergere
  27. vai de sufletul meu, ce bine arata toate si cred ca si gustul e bestial!
    culorile cad perfect intr-o zi ploioasa ca cea de azi! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  28. Arata toate mi-nu-nat! Parca m-ar tenta un desert :)
    O zi superba iti doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  29. Parca imi ploua in gura... Oare mi-o fi pofta? Hmmm...
    O zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foaaaaarte apetisant! Sa va fie de bine! Salutari de la Herculane!

    RăspundețiȘtergere
  31. Pofta nebuna mi-ai facut:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce este cu toate astea? A fost petrecere si eu nu stiu?

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu n-am mancat decat niste pepene ca sunt la regim...criminale poze!

    RăspundețiȘtergere
  34. MMMM ce bine arată.
    Mi-au lăsat gura apă! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Hímmm,ce bine prinde pe cãldura asta si la lenea care ne cuprinde,un desert pe mãsurã.O zi frumoasã :))
    Eu sunt mai mult cu dulciurile.

    RăspundețiȘtergere
  36. Apetisante bunatati! Sa va fie de bine! :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mmmmm, ce apetisante sunt. N-au prea multe calorii?
    Happy WW, CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  38. Mai primiti cu linku'? :)
    Nu stiu exact care este procedura, sper sa nu gresec ceva, sunt la prima participare :)
    Mi-a placut mult conceptul, miercurea trecuta am uitat insa :D
    Am vazut ideea la Ina(handmade) care nu mai posteaza si nici nu mai raspunde la apel de cand cu torul, sper sa nu fi patit ceva!

    Pozele de aici sunt spectaculoase-mortal de delicioase :)
    Asa cu painea aia cu seminte, si frucul pasiunii infipt la misto, si floarea cea galbui-portocalie (pe care o am si eu in curte dar nu stiu cum se cheama :) ) si inghetata cu fructe si ... ah ... baiatul acela in tricou negru ce se ascunde dupa cana cu chestia ciocolatoasa ... MMMMMM

    Ma opresc, altfel ma dati voi afara!
    Ziceti ca nu e voie cu cuvinte? oare sa ma mai bag sau mai bine ma abtin? :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Vai-vaiii! Papilele mele gustative sunt intr-un perfect derapaj!!! Ar trebui sa se inventeze si un semn de genul: "Interzis pofticiosilor"!!! :))

    Happy WW!
    Viata fericita tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Arata nemaipomenit meniul estival si-i atat de apetisant! Hmmm... cred ca este si foarte delicios! O seara minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Hmmmm....ce vacanta completa!
    Salutari din Romania!

    RăspundețiȘtergere
  42. Multumesc pentru primire!
    Ti-am raspuns si la mine, scuze pt ... fastaceala! :)
    Sper ca acum este ok!

    RăspundețiȘtergere
  43. Am inceput sa te "cercetez" mai bine :) si partea cu "filme preferate" din profilul de la Blogger, m-a dat complet pe spate, nu am mai intalnit o asa persoana! Cu exceptia a doua filme, pe care cred ca nu le-am vazut, restul sunt parte si din lista mea de filme preferate! :D
    Ma bucur sa te cunosc, mai aprofundez ... :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Wow, arata foarte bine, e colorat si pare delicios. Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  45. yummy.credeam ca de la canicula nu mai am pofta de mancare, insa cu pozele astea.....

    RăspundețiȘtergere
  46. Printre tunete,fulgere ,vijelii ,care nu mai contenesc
    aici la mine, ma strecor sa ajung si eu virtual
    la un asa meniu excelent.

    RăspundețiȘtergere
  47. mama, ce-i aici!!!!!!!!!!!!!!
    pe aici nu-i bine sa treci daca esti la regim :lol:
    HWW!

    RăspundețiȘtergere