joi, 19 iulie 2012

Ediție estivală - gratificație

Am ajuns în saptamâna 29 a anului 2012 si majoritatea participantilor la "Miercurea fara cuvinte", ori se întorc din concediu, ori tocmai se pregatesc pentru vacanta de vara.Tuturor, multumiri ca si-au facut timp sa participe la aceasta editie! camasi de lumina, Diana, Silviu, tu1074, FotoMuzeu, OanaClara, C.L.M., Pitikotu, Ciprian, Angela Insula Ekklesia, Colectionara, AEFC, Florina, Ana, Ninu Ninulescu, Iulia Radu, micaela gh, Spunsieu, altcersenin, atelierul elenei, Pătrățel, addicted, Raki, Rux (copilarim), Piticul si uriasul (cipbtro), QTuristu, Adriana, Aliceee Traveler, nima, ChGabriela, Leovi - Requiem For The Rockets, Tiberiu, tibi, Pistileț, Daurel, Xaara Novack, B.D., anaconda, ARHETIPAL, Cristi Milla, RobertN, aA, zoltybogata, Just Words, SARA, Ema Hategan, Alina, OFZ, Shakuka, PHOTOGRAPHIS - Thassos, Melly, florentina, Vania, ELENA, florin, dordefemeie, Gabriela, Zina, Blind Love, Tudor Enea, Cartim, LifeRamblings, cammely, Foto de inginer, Lumea lui Alexandru, ratzone, Diverse, anastasia, SoriN, Muc Roz, pandhoraa, Vero, Dan, Liviu Bimbea (abbilbal, PhotoLeoGrapher, geanina, Steliana, Vera, Vinerela si Stefania.
Pentru toti aceia care iubesc marea dar anul acesta înca nu au ajuns sa o vada, am înregistrat murmurul valurilor sa va aline dorul. Siiiii, înca ceva: poate pentru ca s-a nimerit sa fie o zi de miercuri, s-a trecut sub tacere un eveniment deosebit, pe care însa sub nicio forma nu pot sa-l dau uitarii! Vedeti va rog AICI despre ce este vorba! :)

10 comentarii:

  1. La multi ani tuturor participantilor!
    Pupici tie, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa filmare si foarte matinala, banuiesc!Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai facut mai mult rau decat bine cu zgomotul valurilor. Acum imi este atat de dor, incat imi vine sa bag doua conserve in buzunar si sa ma urc in tren, sa fug la Costinesti. :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! La multi ani sarbatoritului.
    Cat de minunate sunt valurile acelea... am chef de o balaceala in ele, desi nu stiu sa inot =))

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani !! Mi-a facut placere sa poposesc pe acest blog.O zi faina va doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciar daca m-am alaturat mai tarziu acestui grup sunt bucuros ca am reusit sa o fac si sa intalnesc ataia oameni deosebiti .

    La multi ani tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  7. O zi frumoasa sa ai Carmen.Multumesc de vizita.Te apreciez ,iti faci timp si ii vizitezi pe toti, nu uiti pe nimeni :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Carmen !
    Pupici si sa ne vedem cu bine la urmatorul WW ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc Carmen...o sa dorm cu mult mai bine :)
    raman sa mai ascult valurile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc draga Carmen!
    La Multi Ani sarbatoritului si din partea noastra!

    RăspundețiȘtergere