sâmbătă, 28 iulie 2012

Leapsa - Liebster Blog Award

1. Postează imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

2: îmi plac toate nuantele de albastru,
iubesc florile salbatice,
mestec toata ziua guma de mestecat,
ascult muzica în timpul calatoriilor cu masina si cânt împreuna cu solistii, spre exasperarea sotului meu (bag de seama ca volumul este mai mare decât talentul),
încep fiecare zi cu o ceasca de cafea,
îmi respect cuvântul dat,
urasc minciuna,
cu toate ca sunt novice, ma atrage tot ce tine de arta
sunt emotiva
îmi lipseste ambitia de a-mi impune restrictii alimentare
mi-as dori sa fac ocolul Pamântului

3. întrebari de la RedSky si raspunsurile mele:

1. Ce preferati o lancezeala pe malul marii sau o plimbare in ritm ascendent pe carari de munte?
iubesc marea, îmi place mult si muntele... prefer însa "lâncezeala" :))
2. Va influenteaza vremea sau aveti o buna dispozitie greu de miscat din loc?
vremea ma influenteaza, în sensul ca am dureri de cap la schimbarile bruste (poate dau vina degeaba pe vreme ;) o fi vârsta?!); buna mea dispozitie nu are deloc legatura cu vremea, o am prin fire :)
3. Urmariti scena politica? De ce?
da, urmaresc scena politica, pentru ca ma intereseaza lumea în care traiesc.
4. Cat de des va admirati in oglinda?
daca "admirat" se numeste toaleta de dimineata, atunci 10 minute zilnic. Mai adaug 2 minute, pentru un ultim retus înainte de a iesi din casa.
5. Considerati ca oamenii se pot schimba?
categoric! suntem toti într-o continua schimbare. ("Totul curge, nimic nu rămâne neschimbat."Heraclit din Efes)
6. Aveti o trasatura de caracter pe care n-o suportati? (nu neaparat a voastra!)
egoismul nu-l suport!
7. Cate puteti tolera unui prieten?
atâta vreme cât se mentine respectul între noi, tolerez totul unui prieten.
8. Adevarul e benefic sau deranjeaza?
iubesc adevarul!
9. Filme sau carti?
carti
10. Va place sa fiti magulit? De ce?
conform DEX a maguli= a lăuda în mod exagerat (pentru a câștiga bunăvoința cuiva); a flata; a linguși; a adula. Urasc toate acestea!
11. Autodepasirea ca da sentimentul de victorie sau doar o oboseala inutila?
nu prea înteleg întrebarea... Incerc zilnic sa fiu mai buna, sa învat ceva nou, dar nu pentru ca mi-ar da sentimentul de victorie; pentru ca ma simt mai bine si chiar adun puteri sa merg mai departe :)

Set nou de întrebari pentru cei ce vor prelua leapsa:

1. care este culoarea ta preferata?
2. te supui în mod regulat controalelor profilactice?
3. de câte ori manânci pe parcursul unei zile?
4. cum suporti extremele de temperatura, rezisti mai bine la caldura sau la frig?
5. participi cu placere la activitatile extraprofesionale alaturi de colegii de serviciu?
6. acorzi o atentie deosebita felului în care te îmbraci?
7. cum se intituleaza ultima carte pe care ai citit-o?
8. unde ti-ai dori sa petreci urmatorul concediu?
9. te desparti cu usurinta de obiectele nefolosite mai mult de un an?
10. de câte ori pe saptamâna si cât din timpul liber petreci în natura?
11. ti-ai putea imagina sa traiesti o lunga perioada de timp fara telefon sau internet?

4: Nominalizatii la preluarea lepsei: Foto de inginer, Vera, Pandhora, Mirela, CLM, Costin Comba, Alicee-Traveler, Lillee, Zina, Alexandru, Sorin. Invit sa raspunda întrebarilor pe toti cei care doresc, chiar daca nu au fost "obligati" prin nominalizare.

Va doresc o duminica placuta! :)

16 comentarii:

  1. Buna!
    Spre rusinea mea :( , nu stiu cum e cu "Leapsa" si imi doresc sa stiu :)

    Rog pe oricine are ceva timp (si doreste) sa imi explice...
    Multumesc!

    Cele bune sa se adune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)nu ai auzit niciodata despre jocul "De-a leapșa"? este un joc în care un copil care fuge trebuie să lovească cu palma pe un altul dintr-un grup de copii care fug. Cine e lovit, preia sarcina de a alerga el după alții pînă-l lovește pe unu.
      În blogosfera se obisnuieste termenul Leapsa atunci când alti bloggeri preiau de la tine o postare, de obicei un set de întrebari, la care vor raspunde în stilul persona; la rândul lor, vor transmite altora setul de întrebari, cu link de la unul spre celalalt, astfel încât lantul format sa poata fi urmarit.
      Este amuzant :)) Te invit sa încerci :)
      Duminica placuta!

      Ștergere
    2. Carmen, multumesc, din suflet! Voi "chibita" inca putin si mai apoi voi incerca... marea cu degetul - sperand sa nu-mi ud toata mana! :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru nominalizare ! Firește că voi răspunde cu mare plăcere acestei provocări, în zilele următoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc și eu pentru nominalizare! Mâine voi avea mai mult timp, așa că voi studia această leapșă. Până atunci, mă delectez cu răspunsurile tale. Să ai o zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este graba, Mirela draga, când ai timp! multumesc anticipat.
      o duminica minunata! :)

      Ștergere
  4. hahaha...o sa incerc sa preiau leapsa, dar sa vad cum stau cu timpul! Are deadline ? :)
    O duminica cu "lancezeala" ( un strand- daca la mare nu ajungi!) ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) vineri a ars aerul, sâmbata a fost placut iar astazi... ploua :) Dar spre seara am de gând sa "lâncezesc" în sauna pentru 2 ore. Te pup

      Ștergere
  5. Multumesc tare frumos pentru invitatie! Sper sa pot sa particip! Nu promit nimic insa.
    Citeam ca ti-ar place sa faci ocolul pamantului.Tare mi-ar place si mie!
    Si apropo de asta am vazut un documentar acum ceva vreme in urma, cu ocolul pamantului in 80 de zile bazat pe romanul lui Jules Verne. E realizat de BBC si e primul documentar de acest gen. Contine 7 episoade. Pot sa iti spun doar ca as fi vrut sa pot viziona toate episoadele intr-o singura zi si sa nu se termine.
    Se numeste Michael Palin: Around the World in 80 Days. Poate iti va placea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare m-as bucura, Vera draga!
      Ei da... ocolul pamântului... cine nu-si doreste?!
      multumesc pentru recomandarea documentarului, nu-l stiu si cu siguranta îmi va placea. Macar virtual, Around the World :) te pup

      Ștergere
  6. Mulţumesc pentru invitaţia la leapşă! Chiar dacă voi întârzia cu răspunsul, nu am s-o las neonorată, pentru că e o provocare frumoasă!
    O duminică frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alex draga, ma bucur ca ai gasit simpatica provocarea. Oricând, timp e destul! :)
      Sa ai o saptamâna senina!

      Ștergere
  7. imi plac intrebarile tale, raspund si eu la ele :)
    1.rosu
    2.din pacate nu, invoc tot felul de motive, in realitate nu-mi plac medicii.
    3.de 3 ori minim
    4.suport greu extremele, dar prefer de departe caldura, mai putine haine, mai usor de combatut.
    5.la firma noastra nu exista asa ceva. daca ar fi mi-ar placea.
    6.acord doar atentie, nu-s fan moda, imi plac lucrurile confortabile si care sa arate bine.
    7.zaira
    8.am deja rezervare pt grecia
    9.am prostul obicei de a ma atasa de obiecte, fie ca-mi folosesc, fie ca nu. ma despart de ele doar cand devine evident ca spatiul e sufocant.
    10.drumul meu spre casa implica 20 minute minim de mers pe jos, iar in we daca am companie si permite vremea, as sta doar afara!
    11.fara internet da, fara telefon doar in masura in care cei dragi sunt cu mine, altfel trebuie sa le aud vocea si sa stiu ca-s ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce surpriza mi-ai facut tu, Anca draga! frumoase raspunsuri :) multumesc muuuuult! Sa ai o searacât mai placuta! îmbratisari

      Ștergere
  8. multumesc pt leapsa:D o fac si eu astazi:D te pup:X

    RăspundețiȘtergere