vineri, 20 iulie 2012

Din balcon (Jurnal de vacanta)

Noptile si diminetile vacantei pe litoralul românesc, pândite si surprinse din balcon :)
mijet de ziuă.................................................................................. răsărit de soare

răsărit de luna................................................................................. miez de noapte

apus de soare ................................................................... si un nou răsărit de soare

"Timpul este modalitatea naturii de a face ca să nu se întâmple toate deodată." - Woody Allen
"Oamenii de rând cauta sa petreaca timpul, cei de talent, sa-l întrebuinteze." -
Arthur Schopenhauer

11 comentarii:

  1. Foarte frumoase imagini!
    Un sejur cât mai plăcut şi numai bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imagini superbe, mi-au amintit de un apus de soare vazut pe alta mare, in Grecia...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase si emotionante, momente ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce matinala ai fost! Dar a meritat ! Frumoase fotografii... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen draga mea, bine te regăsesc! Ne-am întors, obosiți dar fericiți!
    Exact pe plajă era și hotelul nostru din Rimini, de unde admiram marea mătăsoasă, albastră dimineața și argintiu-aurie, seara. O minunăție de poze! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa panda:D Rezultatul este si mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos ati importalizat cele doua extreme ale zilei, rasarit si apus, de asemenea si citatele alese. Vacanta placuta in continuare va doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe instantanee ai interesante zicerile, draga Carmen!
    Si mie imi e dor de mare!!! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa aveti zile frumoase si mare linistita!

    Chiar daca eu nu sunt la mare,toata saptamana am avut acasa copii care au pictat pe...scoici:).Scoicile le-am carat candva acasa de la mare,iar acum copii din sat,prieteni cu Mark,mai mari ,mai mici au pictat cate 3,4 ore pe zi.:)
    Am avut si eu un dor de mare mangaiat un pic de cei mici.:))

    RăspundețiȘtergere