miercuri, 11 iulie 2012

Miercurea fara cuvinte(28) - Curajoasa




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

69 de comentarii:

  1. Ce curajoasă e:X...foarte bun titlul:)

    O zi frumoasă

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozave imagini! Pline de duiosie...Niste pasarele atat de mici pot umple viata unui om...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain!
    faina idee
    o noapte linistita

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos surprins! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. e adorabila. am intalnit si eu doua curajoase :)
    faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este curajoasă într-adevăr,iar fotografa este iute de mână :)!
    Frumoasă reușită!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografii de invidiat. Te felicit pentru că ai fost pe fază la momentul potrivit.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa ceva nu vezi prea des. Felicitări pentru capturi! Sunt sigură că au fost nişte momente speciale:)
    O seară lină!

    RăspundețiȘtergere
  9. Curajoasa o fi fost ea, dar nici fotograful nu e mai prejos...
    Daca ma gandesc mai bine, imi dau seama ca foamea iti da puteri nebanuite...

    RăspundețiȘtergere
  10. adorabile imagini ai reusit sa surprinzi...micuta curajoasa :)
    ai fost pe faza,bravo tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Grozave fotografii! E tare fain că ai reuşit să prinzi aşa bine pe mica ..."hoţomancă"!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce haoiasa e pasarea asta! Excelent moment! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foame te impinge la lucruri nebanuite. Aveam si eu o fotografie cu o vrabiuta ce manca dintr-un corn pe o masa la o terasa:)
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  15. Unde mi-ai raspuns despre Rocksana ca nu mi-a aparut? MULTUMESC MULT ! HAPPY DAY !HAPPY WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuza-ma, nu am raspuns pentru ca nu am unde sa te contactez. Pe toti cei care imi lasa mesaje îi vizitez pe blog si las acolo raspunsuri, dar adresa blogului tau "parerea ta conteaza1" este virusata si redirectionata spre o pagina idioata de parteneriat bla-bla.
      Raspunsul la intrebarea ta este urmatorul: si pe mine ma ingrijoreaza absenta Rokssanei, nu am nici o veste. Sper doar ca îi merge bine si ca este foarte ocupata, de aceea a abandonat penru moment blogul. Sper ca si tine, ca va reveni
      Iti doresc o zi minunata si... sper sa rezolvi cat mai repede problema virusului, altfel nu te pot cauta.

      Ștergere
  16. Micuta si tare curajoasa...de foame, draguta de ea! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe atat de curajoasa, pe cat de mica ! Imi sunt tare dragi vrabiutele. La noi vine un stol dimineata si face plaja pe gard ! O sa le fac eu niste fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  18. A venit la micul dejun. :) Nu e usor sa suprinzi astfel de imagini, sa fii gata pregatita de flash. Felicitari, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bravo ei!
    Interesante imagini ai surprins!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si flamanda, prea tentanta bucatica aia.... :-)

    RăspundețiȘtergere
  21. Inedit! Mă aşteptam la o pisică, cu ceva frunze în fundal...

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună CARMEN!
    Foarte frumose imagini ai surprins!
    Mulțumim CARMEN pentru tot !
    Zi excelentă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte interesant! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Fantastic capture of the landing flight.

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoasa captura!:) O zi minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu-mi pasa ce ziceti voi, eu imi iau pranzul! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. ...si frumoasa ! >:D<
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  28. Tolle Bilder!
    Schönen Tag wünscht dir
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  29. Pe langa faptul ca e curajoasa mai e si pofticioasa.:)
    Nu are frica nici sa fie pozata:).
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  30. imi place evantaiul aripilor deschise. faina captura!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  31. mie imi fura cartofii prajiti de obicei! Foarte frumoase pozele ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Draga de ea, cred ca a"furat-o" si a si tulit-o. :)) Eu mi-am facut un obicei din a hrani pasarile cerului, le pun aproape zilnic mancare pe balcon sau la geam si mi-e drag sa vad cum se aduna si se "servesc".

    RăspundețiȘtergere
  33. Bună !
    Am văzut că îți iubești țara. România.
    Mă bucur mult. Te îmbrățișez cu drag.
    Altă Carmen

    RăspundețiȘtergere
  34. Ia uite la ea... Ce frumusete!

    RăspundețiȘtergere
  35. Fain!Instantaneu de expozitie!
    Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Lu,
      din pacate, nu vom putea sa venim în Ulm la acest sfârsit de saptamâna, asa cum ne întelesesem. Fratele meu va sosi asta seara si, am rugat-o pe Getuta sa-ti dea amanunte. Te îmbratisez.
      Dar pentru data de 5 august, ramâne totul asa cum am stabilit. Pupici
      Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  36. Într-adevăr, curajoasă, dar cred că era și flămândă tare...
    E drăguță, oricum!
    Vă doresc o zi de miercuri frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mi s-a intamplat si mie cu o vrabie la McDonalds, prima oara i-am dat chifla dar a venit si a doua oara si i-am oferit un cartof prajit pe care l-a inhatat imediat. Nu sunt flamande, pur si simplu s-au invatat cu oamenii..a mea a stat pe speteaza scaunului langa noi si s-a uitat in gura noastra pana ne-am prins ca vrea ceva.

    RăspundețiȘtergere
  38. Pasarile sunt increzatoare in oameni mai mult
    decat percepem noi, ele simt si energiile
    pozitive ale celui de care se apropie in care
    isi pune multa speranta de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Steliana, pentru ca tu nu ai blog si deci nu pot sa-ti întorc vizita, folosesc aceasta cale spre a-ti multumii pentru frumoasele cuvinte si spre a-ti transmite toate gandurile bune. Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  39. Foarte faine pozele!
    Despre vrabii pot sa spun doar ca,in mediul urban nu dau dovada de curaj ci de obraznicie.Dar pentru ele este o conditie pentru supravietuire.
    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  40. Curajul e întotdeauna demn de admiraţie!

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna!
    Curaj-curaj, dar - poate - face parte din fisa postului! :) Se face curatenie in mod ecologic! :)

    Excelenta captura!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. Se poate spune că am intrat în rândul lumii? :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Da, s-au obisnuit deja cu noi. :-) Pacat insa ca nu toti au intentii bune...

    RăspundețiȘtergere
  44. frumoas surprins!
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  45. Yikes! He really wanted that piece of bread! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Ati facut o captura de zile mari, doamna Carmen! Sunteti o norocoasa, sa-i surprindeti si imortalitati aripile rasfirante-n zborul ei lin... Iubesc aceste imagini.
    O seara minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce tupeu! :) Foarte faine capturile! Superbe! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Foamea te împinge la acţiuni de care nu credeai vreodată că eşti în stare :lol:
    HWW!

    RăspundețiȘtergere
  49. Sunt surprins de indemânarea fotografului.
    Săru'mâna !

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte bine ai surprins pasarea :)) bravoo.

    Ca de obicei, am intarziat...dar am reusit sa ajung sa postez...

    RăspundețiȘtergere
  51. Foarte frumos! Superb momentul imortalizat!

    RăspundețiȘtergere
  52. Foarte rare poze! Esti grozava daca nu s-a speriat de tine!
    Cred ca azi s-a batut recordul! Nu?

    RăspundețiȘtergere
  53. Dragute si indraznete vrabiutele astea!
    reusite fotografiile
    Sarut mana!

    RăspundețiȘtergere
  54. Un adevarat spectacol!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere