joi, 12 iulie 2012

Întâlnirea cu colegii de liceu (ziua a III-a)

(cod pentru lăzăristi: "Las' să fii tu mai deșteaptă!")
A doua zi dupa banchet, am cumulat micul dejun cu prânzul și l-am întins pâna la miezul noptii :) La casa de vacanta a prietenei la care am locuit, s-au adunat atâtia foști-colegi de liceu, cât sa fie curtea plina! Dupa ce fiecare si-a dat cu parerea ;) cum ar trebui tunsi copacii pentru a nu restricționa vizibilitatea spre superbul Făgăraș, baietii s-au apucat sa faca gratare, fetele salate și mujdei, apoi a început ospațul: mici, ceafa de purcel, pulpe de pui, costite afumate și cârnaciori... Au curs vinuri, beri, palinci și cafele, s-au spus bancuri și s-a râs cu gura pâna la urechi. S-a mâncat o tava de prajitura și un vailing cu capsuni!
Când racoarea s-a ascutit, am pus mai multe lemne pe foc, am împartit înca o cana cu vin si ne-am simtit ca în taberele studentesti.
Am pus la punct ultimele amanunte în legatura cu drumetia planificata pentru a doua zi si ne-am despartit sub ploaia de raze a lunii pline - extra comandate pentru întâlnirea noastra.
PS: Pentru ca în ziua banchetului mi-am uitat colierul de perle si fetele m-au șicanat - ca toate aveau, numai eu nu - l-am purtat toata ziua la gratar, asortându-l perfect la camașa în carouri, jeans si gaoși de gradina! și de data aceasta am fost unica! ;)))

25 de comentarii:

  1. Ha, ha si eu am facut clipul de la "revedere" tot pe o melodie de la Cenaclu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. înseamna ca apartinem aceleiasi generatii, cea in blugi ;)
      (am sa trec sa va vad!)

      Ștergere
  2. A fost minunat de data asta, parca mai frumos ca acum 5 ani! Cred ca am inceput sa savuram mai mult viata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ju-huuuuu! primul comentariu din partea unei foste colege de liceu!
      Dau de baut - un ceai bun! plus o punga cu pliculete de zahar pentru colectia ta! ;))

      Ștergere
  3. Grozave imagini! Iar tu, Carmen, esti o splendoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i ca am fost șic, cu perle si papuci de cauciuc :))) multumesc Vera draga!

      Ștergere
  4. Ce frumos! ... si emotionant! Ma bucur pentru voi si va felicit!
    Perlele vin minunat si cu camasa cu carouri! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vulpita draga!
      re-întâlnirea cu colegii a fost intr-adevar deosebita! patru zile ne-am simtit din nou liceeni :)

      Ștergere
  5. Ai ramas cu amintiri frumoase ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa este! si le vom reîmprospata, cel tarziu peste 5 ani :)

      Ștergere
  6. Un vailing...
    Vailing cu fructe, vailing cu jumari, vailing cu pancove...Cam acestea mi-au venit in minte;
    Ps. Perlele le-am observat dupa marirea imaginilor; sunt faine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa deci, cunosti cuvântul vailing, atunci stii cate capsuni am mancat! :))
      Perlele... tin tare mult la ele! sunt perle naturale japoneze si le-am primit de la sotul meu, la una din aniversarile casatoriei.

      Ștergere
  7. mi-a placut grozav de mult "focul de tabara" iar tu esti o frumoasa cum bine zice si Vera :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) sa vezi ce frumoasa sunt cand port colierul primit de la tine! Pupici

      Ștergere
  8. Ce-a fost acolo, Carmen? Petrecerea burlacitelor? Pe barbati i-ati uitat, sau i-ati parasit? Pe luna plina, femei fara barbati ar semana mai degraba cu niste iele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu inteleg la ce te referi!!! La petrecerea din gradina, am fost 10 femei si 8 barbati si un viitor-barbat (Jan -un pusti de 12 ani)... Ori nu ai avut rabdare sa vezi slideshowul, ori nu ai citit textul - în care spun ca "baietii au pregatit gratarul"... ori amândoua! Oricum, chiar si singure, cand aperem noi undeva, poate sa fie chiar si noapte, ca pare ca rasare soarele :)) Niste zâne, in niciun caz iele!

      Ștergere
    2. Ba da! A fost o gluma vis a vis de imaginea cu fete de pe clip. N-am si eu voie sa-mi imaginez ca merg pe luna plina, noaptea, printre iele ?

      Ștergere
    3. :)) mi-am închipuit eu ca a fost o gluma!
      dar mi-ar fi placut sa-ti imaginezi ca suntem sânziene - care aduc bunastare si buna dispozitie, si nu ielele - care sunt rele si pedepsesc si blesteama!

      Ștergere
  9. Carmen, ai avut o intalnire cu prietenii din copilarie, foarte frumoasa! :) pacat ca ai uitat de colierul de perle care s-ar fi asortat perfect cu galosii de gradina. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))colierul l-am purtat toata ziua, asa cu galosi... a fost haios la început, apoi am uitat si nu am mai avut starea aceea ciudata :))
      Da Gabriela, întalnirile cu prietenii sunt întotdeauna frumoase!

      Ștergere
  10. Mi-a placut piesa aceea interpretata de grupul Ecoul. A fost una dintre cele mai dragi pe care am ascultat-o si am fredonat-o in tinerete. :)Cat despre perle si galosi, e un subiect care ar trebui sa fie luat in atentia creatorilor de moda....neconventionala. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi cantam, mai ales la practica agricola: Lumina, Pustoaico, La o cana cu vin, Si totusi exista iubire, Un copac cu flori...
      Suntem "generatia în blugi" :)

      Adevarul este ca perlele sunt deja declarate bijuterii "24 de ore", bune de purtat si la o rochita de vara - dimineata, si dupaamiezile la un pantalon sau chiar jeans, elegant si bineînteles, la tinuta de seara ("Kleines Schwarzes"), dar "înca" nu la galosi de gradina si jeans trei-sfert :))

      Ștergere
  11. Frumos și emoționant întradevăr!
    Cred ca așa sunt toate reîntâlnirile...asta dacă nu luăm în "calcul" posibilele remarci gen "Vai dragă, te-ai mai îngrășat de la ultima întâlnire.." sau "Ce cearcăne ai, nu dormi bine noaptea?" :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi-a placut aceasta serie cu intalnirea de la liceu. Eu nu m-am dus la cea de 10 ani pt ca eram prea departe la vremea aia, si nici la urmatoarele nu am de gand sa ma duc, pt ca zau daca vreau sa imi vad colegii imbatraniti in halul asta in care se pare ca imbatraneste lumea dupa 30 de ani, (eu implinind deja 31 si asteptand cu oarecare groaza sa implinesc 32, desi, per total, desigur ca sper sa implinesc si 102 si cat mai muti si dupa aia...dar macra sa nu-i vad pe altii pe care ii stiam asa mai tineri, pt ca ar exista atunci un risc prea mare sa imi dau seama ca am imbatranit si eu odata cu ei...si daca il vad pe Bodgan sau pe d r (2 amici ff buni din liceu de-ai mei) cu burta si chelie, zau, cred ca am sa am un soc din care e posibil sa nu imi revin prea repede, risc sa imi stric si imaginea mea fata de mine insumi, ba poate sa fac si boli psihosomatice de la un asemenea stress, si sa nu mai apuc nici macar 92 de ani, daramite 102...mai bine NU !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Mi-a placut in primul rand tocmai pt ca m-a ajutat sa imi formulez decizia ferma pt mine insumi sa NU ma duc la vreo intalnire viitoare de liceu vreodata, dar mi-a placut si pt ca in general mie imi place sa citesc paginile monden-sociale din diverse reviste, si aceasta serie de articole mi s-a parut ca aduce oarecum cu asa ceva si este chiar prezentata la un nivel aproape chiar profesionist.

      Ștergere